Ocena wątku:
- 1 głosów - 5 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Przednie zawieszenie komar 2352w
|
Autor |
Wiadomość |
joozek
senior
Liczba postów: 2,409
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: Przednie zawieszenie komar 2352w
Ten model Komara ma obie lagi fi 23 mm. W widelcu powinny być wprasowane 2 tuleje PCV o rozmiarach fi 23 x fi 27 x dł 38 mm - bez kołnierza i 2 tuleje z kołnierzem fi 23 x fi 27 x dł 40 mm.
Jak coś to zapraszam
http://chlopcyrometowcy.pl/showthread.php?tid=39287
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-04-2017 18:59:03 przez joozek.)
|
|
23-04-2017 18:57:55 |
|
2 użytkowników postawiło piwo joozek za ten post:2 użytkowników postawiło piwo joozek za ten post.
krystian276 (04-23-2017), Tivon (04-25-2017)
|
Quake96
Zielono mi :D
Liczba postów: 2,750
Imię: Piotr
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Przednie zawieszenie komar 2352w
(23-04-2017 18:57:55)joozek napisał(a): Ten model Komara ma obie lagi fi 23 mm. W widelcu powinny być wprasowane 2 tuleje PCV o rozmiarach fi 23 x fi 27 x dł 38 mm - bez kołnierza i 2 tuleje z kołnierzem fi 23 x fi 27 x dł 40 mm.
Jak coś to zapraszam
http://chlopcyrometowcy.pl/showthread.php?tid=39287
Joozku, skoro kolega pisze, że cieńsza laga (fi 23mm) pasuje za luźno, a ta grubsza (fi 25) wchodzi, to znaczy, że akurat ma zastosowany widelec pod grubsze lagi, więc zostaje albo wymiana widelca, albo wymiana lag na fi 25.
- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...
"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
|
|
25-04-2017 10:05:14 |
|
|
joozek
senior
Liczba postów: 2,409
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: Przednie zawieszenie komar 2352w
Mariuszu, te widełki z linku Ci nie podejdą. Sztyca główki ramy jest za długa - są od modelu T-1. Niestety musisz szukać od modelu 2352W lub 2352, inne się nie nadają. Masz koła 19 cali. Komary tego modelu miały lagi fi 23 mm, więc tylko takie musisz szukać, ale to już pisałem.
Piotrze, to, że jedna laga ma luz, a druga wchodzi ciasno, wcale nie oznacza, że obie są fi 23 mm. Ostatnio dostałem do regeneracji widelec do Pony M-2 pod lagi fi 23 mm, z założonymi lagami fi 25 mm. Aby to spasować, ktoś wywalił tuleje i włożył same lagi - nakładając kupę smaru Twierdził, że jeździł tak 2 lata
Mariuszu, co do montażu sprężyn w lagi i widelec - skok sprężyny stanowi prawy gwinty pod nią, w lagach i górnej półce od wewnątrz. Wykręcamy więc ją w lewą stronę. Jak idzie ciasno złap za sprężynę w szczęki imadła - max blisko i spróbuj wykręcać. Jak dalej nie idzie to podgrzej palnikiem i ponownie wykręcaj.
Pozdrawiam
(25-04-2017 12:22:42)Tivon napisał(a): No to teraz już kompletnie nie mam pojęcia jakiej grubości golenie powinny być. Te grubsze wchodzą idealnie i żadnej tulei nie da się wcisnąć, natomiast te cieńsze wejdą w tulejki. Te grubsze są o 20 mm krutsze.
Bo są od Ogara ...
25 mm nie może być, bo nie włożysz tulei.
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-04-2017 13:18:12 przez joozek.)
|
|
25-04-2017 13:16:57 |
|
|
joozek
senior
Liczba postów: 2,409
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: Przednie zawieszenie komar 2352w
Eeee, taki problem to nie problem
Temat wielokrotnie poruszany na forum. Polecam długi pręt fi 12, 14 mm, długości ok 30 cm, zeszlifowany na końcu na plaski stożek cokolwiek to oznacza
Drugą stroną zamontuj w imadle - pozycja pionowa i od góry nałóż 1 rurę widelca. Nabij na ten szpikulec płaski stożek i wciskając widelcem w dół, wykręć sprężynę, obracając widelcem w lewo. Potem to samo z drugą sprężyna.
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
|
|
25-04-2017 14:28:12 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|