Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Komar 2351 s38zb4 - kłopoty z odpalenim
Autor Wiadomość
ApriliaMxByLaxa Offline
Komar232ByLaxa
*


Liczba postów: 114
Imię: Dariusz
Skąd: Gliwice
Pojazd: Romet Komar
Post: #1
Komar 2351 s38zb4 - kłopoty z odpalenim
Witam.
Posiadam komara 2351

Silnik poskładałem w zeszłą sobote od "0" na karterach zb4 które zakupiłem. Wszystko dokładnie oczyszczone i przygotowane pod montaż w ramę.
Tłok oraz pierścienie zostały wymienione na nowe , zapłon ustawiony , do silnika tymczasowo podpiąłem gaźnik gm13f z rometa 50-T-1 ( gaznik sprawny bo romet na nim jezdzi caly czas) aby tylko zobaczyc czy wszystko działa. Od 2 dni męcze się z odpaleniem i mimo :
-zmiany świec
-kilkukrotnych poprawek ustawienia iskry i wyprzedzenia zapłonu
-zmiany fajek
-zmian kondensatora
-zmian kabla wn
-nalania paliwa pod świece

( iskra była i jest mimo tych zmian) , silnik nie chce odpalić. Kilkukrotnie łapał ale zaraz gasł ... koniec końców przekrecilem cały zapłon z 50-T-1 i na tym zapłonie odpalił po wielkim trudzie - zrobiłem mocną przegazówe i z 50ml oleju wypluł tak jakby za bogata mieszanka ( to była przyczyna nieodpalania podczas restauracji mojego sztywniaka mr232 ) , po okolo 5min zgasiłem i potem już kicha tez nie chciał odpalać.... przekręciłem wiec cały zestaw (zaplon i gaznik) znow do 50-T-1 i odpalał bez problemu...
Moim zdaniem wina leży po stronie gaźnika - moze cylinder s38 potrzebuje mniejszą dawke paliwa , mniejszą przepustnice i np na innm gazniku z rometa nie odpali ? Jak sądzicie bo juz brak pomysłów...

Wysłane z mojego GT-I9060I przy użyciu Tapatalka

Zapraszam na fanpage odrestaurowywania komara 232 https://www.facebook.com/garagebylaxa/?fref=ts
23-03-2017 12:21:40
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
rafi555 Offline
Zawodowiec
*


Liczba postów: 2,556
Imię: xxxxxx
Skąd: xxxxxxxx
Pojazd: Romet Pony
Post: #2
RE: Komar 2351 s38zb4 - kłopoty z odpalenim
jak zwykle kocopoły, wyreguluj porządnie gaźnik, dokręć mocno głowice i cylinder, uszczelka gaźnika do kontroli,oraz ustaw zapłon raz a dobrze!
23-03-2017 17:09:39
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
AliveC4T Offline
Jawowiec
*


Liczba postów: 222
Imię: Piotr
Skąd: Gliwice
Pojazd: Inny
Post: #3
RE: Komar 2351 s38zb4 - kłopoty z odpalenim
Jak nalewasz paliwa bezpośrednio do cylindra to się nie dziw że potem wypluwa coś. Zrób to co mówi rafi555, a oprócz tego sprawdź czy oś palca przerywacza nie jest luźna i czy masz dobrze założone podkładki pod palec przerywacza. Czasem zdarza się że sprężynka palca robi zwarcie z osią, podstawą zapłonu albo zawleczką.
23-03-2017 17:24:37
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
ApriliaMxByLaxa Offline
Komar232ByLaxa
*


Liczba postów: 114
Imię: Dariusz
Skąd: Gliwice
Pojazd: Romet Komar
Post: #4
RE: Komar 2351 s38zb4 - kłopoty z odpalenim
@Rafi

Uszczelka jest nowa pod cylkiem i głowicą , wszystko porządnie dokręcone - co do zapłonu będę bawił sie dalej ale trudno mi zrozumieć skoro iskra jest a tu nie odpala Big Grin

@Piotrek

Tutaj możesz mieć racje bo co któreś kopnięcie szły iskry od przerywacza ale iskra była tak czy siak Smile Przyjrzę się temu gdy będę przy tym grzebał dalej Tongue

Zapraszam na fanpage odrestaurowywania komara 232 https://www.facebook.com/garagebylaxa/?fref=ts
23-03-2017 23:06:32
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
rafi555 Offline
Zawodowiec
*


Liczba postów: 2,556
Imię: xxxxxx
Skąd: xxxxxxxx
Pojazd: Romet Pony
Post: #5
RE: Komar 2351 s38zb4 - kłopoty z odpalenim
nie zawsze jak jest iskra ci odpali, najlepszym przykładem było to jak przełożyłeś zapłon z odpalającego rometa
23-03-2017 23:32:08
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Dzień Dobry wszystkim
Ostatni post: Jakiś_typ
Wczoraj 23:07:58
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 204
Prośba o identyfikację ro...
Ostatni post: jakubekM780
Wczoraj 21:58:05
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 277
Dezamet Dantom GFX 50
Ostatni post: MacRoial
Wczoraj 21:54:20
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 4178
Głupie dupki
Ostatni post: MacRoial
Wczoraj 21:46:19
» Odpowiedzi: 14
» Wyświetleń: 5384
Karat 1970 - szczegółowy ...
Ostatni post: wigryman
Wczoraj 21:45:47
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 115
Nowoczesna stacyjka w Oga...
Ostatni post: MacRoial
Wczoraj 21:38:49
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 1215
Witam wszystkich
Ostatni post: Motokamel
Wczoraj 21:28:33
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 51
Budowa roweru spalinowego
Ostatni post: MacRoial
Wczoraj 21:11:00
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 115
Swap
Ostatni post: tramwajarz
Wczoraj 20:00:15
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 78
Nowe życie Ogara po 38 la...
Ostatni post: MacRoial
Wczoraj 09:02:21
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 609
Magistrowy Ogar 205
Ostatni post: MacRoial
24-06-2024 23:26:14
» Odpowiedzi: 14
» Wyświetleń: 7338
Co wam najczęściej pada w...
Ostatni post: MacRoial
24-06-2024 23:17:49
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 135
Głowica w Ogarze
Ostatni post: MacRoial
24-06-2024 19:37:24
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 1829
OGAR 200 1988 r.
Ostatni post: Semmao
24-06-2024 18:46:36
» Odpowiedzi: 51
» Wyświetleń: 16009
Zapłon z Rometa charta w ...
Ostatni post: MacRoial
24-06-2024 14:25:11
» Odpowiedzi: 10
» Wyświetleń: 253

Reklama