Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Komar 2351 s38zb4 - kłopoty z odpalenim
Autor Wiadomość
ApriliaMxByLaxa Offline
Komar232ByLaxa
*


Liczba postów: 114
Imię: Dariusz
Skąd: Gliwice
Pojazd: Romet Komar
Post: #1
Komar 2351 s38zb4 - kłopoty z odpalenim
Witam.
Posiadam komara 2351

Silnik poskładałem w zeszłą sobote od "0" na karterach zb4 które zakupiłem. Wszystko dokładnie oczyszczone i przygotowane pod montaż w ramę.
Tłok oraz pierścienie zostały wymienione na nowe , zapłon ustawiony , do silnika tymczasowo podpiąłem gaźnik gm13f z rometa 50-T-1 ( gaznik sprawny bo romet na nim jezdzi caly czas) aby tylko zobaczyc czy wszystko działa. Od 2 dni męcze się z odpaleniem i mimo :
-zmiany świec
-kilkukrotnych poprawek ustawienia iskry i wyprzedzenia zapłonu
-zmiany fajek
-zmian kondensatora
-zmian kabla wn
-nalania paliwa pod świece

( iskra była i jest mimo tych zmian) , silnik nie chce odpalić. Kilkukrotnie łapał ale zaraz gasł ... koniec końców przekrecilem cały zapłon z 50-T-1 i na tym zapłonie odpalił po wielkim trudzie - zrobiłem mocną przegazówe i z 50ml oleju wypluł tak jakby za bogata mieszanka ( to była przyczyna nieodpalania podczas restauracji mojego sztywniaka mr232 ) , po okolo 5min zgasiłem i potem już kicha tez nie chciał odpalać.... przekręciłem wiec cały zestaw (zaplon i gaznik) znow do 50-T-1 i odpalał bez problemu...
Moim zdaniem wina leży po stronie gaźnika - moze cylinder s38 potrzebuje mniejszą dawke paliwa , mniejszą przepustnice i np na innm gazniku z rometa nie odpali ? Jak sądzicie bo juz brak pomysłów...

Wysłane z mojego GT-I9060I przy użyciu Tapatalka

Zapraszam na fanpage odrestaurowywania komara 232 https://www.facebook.com/garagebylaxa/?fref=ts
23-03-2017 12:21:40
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
rafi555 Offline
Zawodowiec
*


Liczba postów: 2,555
Imię: xxxxxx
Skąd: xxxxxxxx
Pojazd: Romet Pony
Post: #2
RE: Komar 2351 s38zb4 - kłopoty z odpalenim
jak zwykle kocopoły, wyreguluj porządnie gaźnik, dokręć mocno głowice i cylinder, uszczelka gaźnika do kontroli,oraz ustaw zapłon raz a dobrze!
23-03-2017 17:09:39
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
AliveC4T Offline
Jawowiec
*


Liczba postów: 222
Imię: Piotr
Skąd: Gliwice
Pojazd: Inny
Post: #3
RE: Komar 2351 s38zb4 - kłopoty z odpalenim
Jak nalewasz paliwa bezpośrednio do cylindra to się nie dziw że potem wypluwa coś. Zrób to co mówi rafi555, a oprócz tego sprawdź czy oś palca przerywacza nie jest luźna i czy masz dobrze założone podkładki pod palec przerywacza. Czasem zdarza się że sprężynka palca robi zwarcie z osią, podstawą zapłonu albo zawleczką.
23-03-2017 17:24:37
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
ApriliaMxByLaxa Offline
Komar232ByLaxa
*


Liczba postów: 114
Imię: Dariusz
Skąd: Gliwice
Pojazd: Romet Komar
Post: #4
RE: Komar 2351 s38zb4 - kłopoty z odpalenim
@Rafi

Uszczelka jest nowa pod cylkiem i głowicą , wszystko porządnie dokręcone - co do zapłonu będę bawił sie dalej ale trudno mi zrozumieć skoro iskra jest a tu nie odpala Big Grin

@Piotrek

Tutaj możesz mieć racje bo co któreś kopnięcie szły iskry od przerywacza ale iskra była tak czy siak Smile Przyjrzę się temu gdy będę przy tym grzebał dalej Tongue

Zapraszam na fanpage odrestaurowywania komara 232 https://www.facebook.com/garagebylaxa/?fref=ts
23-03-2017 23:06:32
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
rafi555 Offline
Zawodowiec
*


Liczba postów: 2,555
Imię: xxxxxx
Skąd: xxxxxxxx
Pojazd: Romet Pony
Post: #5
RE: Komar 2351 s38zb4 - kłopoty z odpalenim
nie zawsze jak jest iskra ci odpali, najlepszym przykładem było to jak przełożyłeś zapłon z odpalającego rometa
23-03-2017 23:32:08
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Moja nowa dojazdówka (Oga...
Ostatni post: grissley
Dzisiaj 19:01:23
» Odpowiedzi: 42
» Wyświetleń: 2424
Gaźnik
Ostatni post: marcin1479
07-09-2025 10:10:48
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 283
[K] Romet 50TS1/części
Ostatni post: komarek54
06-09-2025 16:38:52
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 169
Tu jest temat w którym pr...
Ostatni post: Norweski Zomowiec
06-09-2025 15:21:57
» Odpowiedzi: 53
» Wyświetleń: 97555
Silnik Ogar 200/Jawa 50 c...
Ostatni post: pikolo98
05-09-2025 21:29:55
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 316
Problem ze światłami
Ostatni post: Jarek_i_romet
05-09-2025 21:13:53
» Odpowiedzi: 52
» Wyświetleń: 32854
Witam :-)
Ostatni post: ZielonyTRN
05-09-2025 21:12:08
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 234
Witam ;)
Ostatni post: alexxx
05-09-2025 15:39:49
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 154
Witam
Ostatni post: mateusz9127
04-09-2025 13:44:47
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 142
Jaki silnik 023 czy 019 i...
Ostatni post: grissley
04-09-2025 12:43:44
» Odpowiedzi: 20
» Wyświetleń: 15421
Czy ogary 205 były malowa...
Ostatni post: Tomasz-pr110
03-09-2025 20:25:28
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 1589
cylinder alu wsk
Ostatni post: KolibeR
03-09-2025 00:46:58
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 199
Remont
Ostatni post: grz3513k
01-09-2025 21:51:55
» Odpowiedzi: 46
» Wyświetleń: 4173
nieznany model roweru
Ostatni post: chmielu
01-09-2025 18:10:51
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 271
Klakson belma SAS-3
Ostatni post: romek
01-09-2025 15:04:15
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 236

Reklama