Witam. Chciałbym wam zaprezentować moje oczko w głowie a mianowicie Rometa Charta 210. Charta mam już od ponad 2 lat, ale wcześniej było go wstyd pokazywać, chociaż każdy chart na swój sposób jest ładny :> :> . Po charta jechałem ponad 200 km w jedną stronę. Po kupnie za 900zł był to chart w małym stopniu oryginałości. W zimie zeszłego roku został rozebrany silnik i przeszedł generalny remont a mianowicie: łożyska FAG, uszczelniacze, tłok, pierścienie. W lecie udało mi się kupić oba oryginalne błotniki, licznik, koła, kierunkowskazy oraz wiele innych rzeczy o których już dawno nie pamiętam. Na jesieni zregenowałem całe przednie zawieszenie.

Następnego dnia po kupnie rozebrałem boczki, bardzo się zdziwiłem, że to w ogóle jeździło bez filtra. <sciana>

W czasie poprzedniego sezonu miałem tylko jedną nieprzyjemną przygodę, a mianowicie łożyska w tylnym kole się rozsypały. ;(

Na wiosnę udało mi się zdobyć Dwa oryginalne błotniki i 4 kierunkowskazy. Po regeneracji wyglądają całkiem fajnie.

W tym sezonie zaliczyłem małe spotkanie kolegów z forum

zjechałem większość roztocza

oraz 2 zloty: W Radawie

oraz w Rudzie Różanieckiej.

W czasie parady miałem nie miłą sytuację, gdyż skuter wjechał we mnie i połamał mi końcówkę błotnika.

Do końca sezonu przejeździłem z prymitywny mocowaniem rejestracji.

I w końcu zaczęły się ferie 2012. Czyli generalny remont mojego charta. Na początku rozebrałem go do gołej ramy i pomalowałem proszkowo. Następnie zmieniłem tłok i pierścienie, oraz wypolerowałem lagi.

I zaczęło się składanie.

Rama była prawie gotowa do włożenia serduszka.
A tak wyglądał chiński tłok po 2 sezonach

Udało mi się kupić nowy tłok oraz pierścienie ZMD, które trafiły do mojego silnika.
Po złożeniu silnika i włożeniu go do ramy zaczęło się dalsze składanie.
Na dzień dzisiejszy chart prezentuje się tak:

W wakacje bak oraz boczki zostaną pomalowane na oryginalny kolor-biały.
Chart jest moim oczkiem w głowie, dbam o niego jak tylko mogę. Włożyłem w niego dużo pieniędzy oraz czasu.
Proszę o szczere opinie na jego temat.
W tym tygodniu dojdzie cylinder 51/5 z membraną od yamahy aerox ,gaźnikiem dellerto 21mm oraz tłokiem z simsona mza.