| 
	
	 
		
	 
	
	
		
		  
		Ocena wątku:
		
			
				- 0 głosów - 0 średnio
 
				- 1
 
				- 2
 
				- 3
 
				- 4
 
				- 5
 
			 
		 
 
	
		
			| 
				
				 
					Romet Chart 210 z silnikiem simsona s51 ?
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
		
		
	
		
		nie_mientki 
 
 
		
			Pomocny użytkownik 
			
			
			
  
 
			
Liczba postów: 6,376 
Imię: Michał 
Skąd: Puławy 
Pojazd: Romet 50-T-1 
	
		
	 | 
	
		
 | 
 
	| 29-09-2016 22:20:34 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		stachu2011 
 
 
		
			Uczeń 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 147 
Imię: stachu 
Skąd: Zamość 
Pojazd: Romet Chart 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Romet Chart 210 z silnikiem simsona s51 ? 
			 
			
			
			
			
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-10-2016 23:16:25 przez stachu2011.)
 
				
			 
		 |  
	 
 | 
 
	| 01-10-2016 23:15:18 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		Pawołek123 
 
 
		
			Nowy 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 31 
Imię: Paweł 
Skąd: Kobyla Góra  
Pojazd: Romet Chart 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Romet Chart 210 z silnikiem simsona s51 ? 
			 
			
				a czemu niby 12V ? przecież może być chyba w originale 6V... 
Hamulec tylni ? przełożę od Simsona i  będzie pasował idealnie... 
I jak dobrze ustawie koło to osłona nie potrzebna, a zębatka może chyba być oryginalna, poco zmieniać ? a jeśli musiała być taka możliwość to jest trochu tego... 
zobacz tu    http://jackmotors.pl/zebatka-tylna?at[4]=38&red=0 
co do mocowań to naprawdę są inne? czyli za nic nie wmontuje silnika od Simsona ?
			  
			
			
 
			
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-10-2016 13:34:45 przez Pawołek123.)
 
				
			 
		 |  
	 
 | 
 
	| 02-10-2016 13:29:49 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		Odrestaurator 
 
 
		
			Majster 
			
			
 
 
			
  
 
			
Liczba postów: 3,256 
Imię: Szymon 
Skąd: Knurów 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Romet Chart 210 z silnikiem simsona s51 ? 
			 
			
				Chcesz to przerabiaj. Mocowanie silnika w Simsonie jest nieco inaczej rozwiązane, tak jakby współpracuje ono z wahaczem. Musisz znaleźć jakiś ładny kawałek blachy, odpowiednio grubej, (może zmierz jaka jest oryginalnie w Simsonach). Potem wszystko wymierz, żeby nie wyszło jakiegoś bubla z krzywym łańcuchem. Pospawaj dobrze, wyszlifuj, nadaj jakiś finezyjny kształt mocowaniom żeby ładnie to wyglądało.   
Następnie wszystko wygładź, zaszpachluj i pomaluj.  
Jeśli chodzi o cylinder - wiadomo że rozstaw okien i ilość wpływa na osiągi, rosną z tym koszta. Trzeba dobrać odpowiednie sprzęgło, zapłon i wał. Instalacja oryginalna 6V jest. 
 
No i nie rozumiem tego gadania - "Charta zostaw w spokoju, simsona można niszczyć" "dobre bo polskie". Jeśli się do tego przyłoży to będzie to ładnie wyglądać, pojazd użytkownik powinien przystosować do siebie jeśli chce, zawsze tak uważałem. Więc nie nazywajmy tego niszczeniem... dodatkowo będzie mieć dobry silnik do tuningu, części dostanie takie jakie sobie zażyczy. 
Oczywiście że kupno Simsona byłoby najłatwiejsze, ale chyba nie o to tu chodzi.
			 
			
			
 
Mój Simson 
 
YT: POLMOZBYT
			
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-10-2016 14:25:56 przez Odrestaurator.)
 
				
			 
		 |  
	 
 | 
 
	| 02-10-2016 14:24:01 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 1 osoba postawiła piwo Odrestaurator za ten post:1 osoba postawiła piwo Odrestaurator za ten post. 
		Pawołek123 (10-02-2016)
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |