Romet Komar 2350, 1976r by dawidbud1
|
Autor |
Wiadomość |
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: Romet Komar 2350, 1976r by dawidbud1
(20-09-2016 22:46:55)dawidbud1 napisał(a): Na allegro znalazłem taki zestaw, ale coś on mi do końca nie pasuje...chyba nie wszystkie elementy są potrzebne...
http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=4829476661
Wysłane z mojego D5103 przy użyciu Tapatalka
Akurat ten zestaw musiałeś wybrać? Tak jak pisze Piotr, wszystkie części zestawu[/u] będą potrzebne, a na końcu dasz swoją nakrętkę kołpak-ową.
Co do zestawu - nakrętka pod półkę - ta radełkowana - jest za niska i po dokręceniu, będzie luz ok 2 mm. Po kilku ruchach kierownicy będzie znów luz.
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
|
|
20-09-2016 23:12:08 |
|
|
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: Romet Komar 2350, 1976r by dawidbud1
(20-09-2016 23:10:42)dawidbud1 napisał(a): Kilka pytań przed piaskowaniem:
- czy należy zabezpieczyć tabliczkę znamionową?ewentualnie da się ją usunąć na czas piaskowania i malowania?
- czy numer na główce nie jest zagrożony?
- czy tuleje wahacza należy usunąć?tylko to mi zostało w ramie...
Wysłane z mojego D5103 przy użyciu Tapatalka
Wszystkie gwinty zabezpiecz, wystarczy 2, 3 warstwy zwykłej taśmy izolacyjnej.
Tabliczkę znamionową musisz zdemontować - roznitować - to są nity wbijane
nr ramy należy delikatnie oszczędzić, ale jak będziesz malował proszkowo, to i tak mało co będzie widać.
Tuleje, oczywiście też, zarówno te z pvc i metalowe. Już na pewno się zużyły, a podczas malowania proszkowego się wytopią.
(20-09-2016 23:15:08)dawidbud1 napisał(a): Joozek to pierwsza lepsza pozycja z allegro dla przykładu...ale wszystkie są podobne dlatego zapytałem. Skąd zatem ściągnąć właściwe?
Wysłane z mojego D5103 przy użyciu Tapatalka
Jeśli Twoja będzie w dobrym stanie to ją zastosuj, a jak nie to polecam taki zestaw
http://allegro.pl/lozysko-glowki-ramy-ro...84961.html
Sprzedającego też
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-09-2016 23:27:34 przez joozek.)
|
|
20-09-2016 23:20:19 |
|
|
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: Romet Komar 2350, 1976r by dawidbud1
(21-09-2016 18:26:57)dawidbud1 napisał(a): Rafku ale tam jest jedna tuleja przez całą szerokość ramy...
Wysłane z mojego D5103 przy użyciu Tapatalka
Najpierw musisz wybić tuleję metalową. Podgrzej opalarką, ale nie spal tych tulei pvc. Do wybicia tej metalowej najlepiej jest użyć dłuższego pręta stalowego fi 13 lub 13,5 mm - tak by się nie klinował w miejscu tej metalowej. Z jednej strony zatoczyłem tak by wszedł w tą tuleję metalową ok 3, 4 cm.
Tuleje pvc, wybijesz po wybiciu metalowej, np tak jak napisał Rafał
(21-09-2016 18:34:23)dawidbud1 napisał(a): Joozek te nity tabliczki trzeba wybić czy rozwiercić?można to spokojnie potem zanitować?
Wysłane z mojego D5103 przy użyciu Tapatalka
Musisz rozwiercić, ale to precyzyjna robota. Otwory w ramie pod te nity to fi 1,85 mm, więc zacznij od 1 lub 1,5 mm
Jeśli będziesz montował ponownie tabliczkę, musisz kupić nowe nity, np takie
http://allegro.pl/nit-tabliczki-znamiono...61083.html
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-09-2016 22:31:50 przez joozek.)
|
|
21-09-2016 22:24:57 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
|
|