| 
	
	 
		
	 
	
	
		
		  
		Ocena wątku:
		
			
				- 0 głosów - 0 średnio
 
				- 1
 
				- 2
 
				- 3
 
				- 4
 
				- 5
 
			 
		 
 
	
		
			| 
				
				 
					[Ogar 200] Cewka 8V i 6V
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
	
		
		LiSiC 
 
 
		
			126p fan 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 248 
Imię: Mateusz 
Skąd: SRC 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
			
Cewka 8V i 6V 
			 
			
				No to ten. W moim Ogarze poszła mi cewka butelkowa i zastanawiam się czemu w ofercie Gmoto są dwie różne: 
https://gmoto.pl/cewka-butelkowa-8v,84426.html - na 8V
 https://gmoto.pl/cewka-butelkowa,58210.html - na 6V 
Jako że z silnikiem JAWA 223 dopiero zaczynam przygodę to w mojej głowie rodzi się pytanie: Czy można je stosować zamiennie i czy, jeśli dam tą na 6V to uzyskam lepszą(mocniejszą) iskrę?
 
Z iskrą miałem już wcześniej problemy bo przy starej instalacji była dość słaba, jak zrobiłem nową instalację to od razu na przejażdżkę się przejechałem i tego nie sprawdziłem.(Ogarem zrobiłem około 60km, jechał całkiem fajnie, licznik z Jawy zamknąłem na prostym odcinku[wyskalowany do 80] potem zgasł na postoju, po czym już nie odpalił)
 
No to tak reasumując, którą cewkę brać i czy w ogóle z tych brać? A może oryginał lepszy?(Z jakością nowych części się już nie raz spotkałem    nie chciałbym po raz kolejny wywalać kasy w błoto)
			  
			
			
 
  
Bycie druciarzem zobowiązuje.
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 01-09-2016 20:38:33 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
		
		
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     1 gości
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |