Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ocena cylindra i luzu zamka pierścieni Jawa 223.
Autor Wiadomość
SimsonChart Offline
Majster :)
*


Liczba postów: 25
Imię: Bartek
Skąd: Słowino (ZSL)
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #1
Ocena cylindra i luzu zamka pierścieni Jawa 223.
Witam. Otóż chcę się dowiedzieć czy taki luz zamka pierścienia jest dopuszczalny i czy silnik będzie dobrze pracował ?
Pozdrawiam.


Załączone pliki Miniatury
       
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-08-2016 12:19:28 przez SimsonChart.)
02-08-2016 12:14:05
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
AliveC4T Offline
Jawowiec
*


Liczba postów: 222
Imię: Piotr
Skąd: Gliwice
Pojazd: Inny
Post: #2
RE: Ocena cylindra i luzu zamka pierścieni Jawa 223.
W porównaniu do oryginalnego trochę za duży. Ja składałem silnik na wszystkich częściach nowych z epoki i luz był minimalny, gdzieś koło 0,3mm. Jakiej produkcji są te pierścienie ze zdjęcia?
02-08-2016 14:34:41
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
damian94 Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 268
Imię: Damian
Skąd: Podlasie
Pojazd: Romet Chart
Post: #3
RE: Ocena cylindra i luzu zamka pierścieni Jawa 223.
Z taką przerwą to on nie powinien nawet odpalić. Nie masz czasem za małych pierścieni ? W sensie różnica 0.25 ?
02-08-2016 14:46:04
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 1 osoba postawiła piwo damian94 za ten post.
SimsonChart Offline
Majster :)
*


Liczba postów: 25
Imię: Bartek
Skąd: Słowino (ZSL)
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #4
RE: Ocena cylindra i luzu zamka pierścieni Jawa 223.
Pierścienie są Polskie kupione razem z tłokiem nominalnym firmy CX. Cylinder jest nominalny czeski. Zmierzyłem przerwę i wynosi ona około 2 może 2,2 mm.
02-08-2016 15:43:38
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
ananas Offline
Technik
*


Liczba postów: 1,076
Imię: Kamil
Skąd: Zabrze
Pojazd: Inny
Post: #5
RE: Ocena cylindra i luzu zamka pierścieni Jawa 223.
Takie coś nie ma prawa poprawnie pracować. Pierścienie nadają się do wymiany gdy ta przerwa ma 0,8mm z tego co wiem.
02-08-2016 15:55:42
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
SimsonChart Offline
Majster :)
*


Liczba postów: 25
Imię: Bartek
Skąd: Słowino (ZSL)
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #6
RE: Ocena cylindra i luzu zamka pierścieni Jawa 223.
Ale pierścienie są fabrycznie nowe. Postanowiłem że założę stary czeski tłok i te pierścienie i zobaczę jak silnik będzie pracował.Pozdrawiam
02-08-2016 16:52:26
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Rafku Offline
Drucidruci tu
*


Liczba postów: 1,821
Imię: Rafał
Skąd: Bartoszyce
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #7
RE: Ocena cylindra i luzu zamka pierścieni Jawa 223.
Tłok firmy CX może najwyżej jako ozdoba służyć. Nawet nie zawracaj sobie nim głowy.

Pony 50-M2 '82
Ogar 200 '88
50T1 '80

Komar 2351 '79
Mini ścigacz 50cc
Bemi Cross 110cc
Bashan ATV 150cc
02-08-2016 18:18:02
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
SimsonChart Offline
Majster :)
*


Liczba postów: 25
Imię: Bartek
Skąd: Słowino (ZSL)
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #8
RE: Ocena cylindra i luzu zamka pierścieni Jawa 223.
Przy okazji łożyska firmy MTM (nie słynne NTN) są godne polecenia,czy szajs ?
02-08-2016 21:13:51
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Kod lakieru Kama. Pilnie!...
Ostatni post: Anakin 320
Dzisiaj 16:10:06
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 7
50T-1, 200 albo 205 - któ...
Ostatni post: Bob_Harley
Dzisiaj 15:59:21
» Odpowiedzi: 187
» Wyświetleń: 10241
Rewizja silnika mińsk 400
Ostatni post: Bob_Harley
Dzisiaj 15:56:02
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 95
Naklejki na Jubilatach 2
Ostatni post: Dawdzio
Dzisiaj 02:39:58
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 73
Renowacja Romet Jubilat 1...
Ostatni post: Dawdzio
Dzisiaj 02:37:49
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 157
zderzak startera
Ostatni post: składakowcy
Dzisiaj 00:26:30
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 41
Skrzynia biegów Jawa 50
Ostatni post: Jakub
Wczoraj 21:54:50
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 41
Prowadzenie osi rozruszni...
Ostatni post: de_gumis
Wczoraj 13:58:11
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 65
Lub [Z] ramę goła do kom...
Ostatni post: Jakub
Wczoraj 13:41:26
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 860
Dźwignia hamulca i podnóż...
Ostatni post: Piotrekdriver1
Wczoraj 09:39:07
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 127
Koła ogar 200
Ostatni post: Pablo321
Wczoraj 00:21:07
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 86
Zatarty S38
Ostatni post: Maka_91
Wczoraj 00:19:31
» Odpowiedzi: 28
» Wyświetleń: 2292
Problem ze sprzęgłem Rome...
Ostatni post: Maka_91
26-07-2025 23:27:16
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 519
Komar ciężko pali na ciep...
Ostatni post: Maka_91
26-07-2025 23:23:25
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 597
Romet komar nie ma mocy
Ostatni post: Maka_91
26-07-2025 23:17:44
» Odpowiedzi: 18
» Wyświetleń: 1638

Reklama