| 
	
	 
		
	 
	
	
		
		  
		Ocena wątku:
		
			
				- 0 głosów - 0 średnio
 
				- 1
 
				- 2
 
				- 3
 
				- 4
 
				- 5
 
			 
		 
 
	
		
			| 
				
				 
					017 a 023
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
		
		
	
		
		LiSiC 
 
 
		
			126p fan 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 248 
Imię: Mateusz 
Skąd: SRC 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: 017 a 023 
			 
			
				Wodzik jest inny, bez gwintu i w silniku jest sprężyna odbijająca od razu na 2 bieg jak nie masz zamontowanej manetki biegów. 
Zapłon jest ten sam, ale magneto może być takie jak w S-38(srebrne i chyba trochę węższe, ale powinno pasować do 023 ja tak chciałem zrobić ale mi magnes się urwał bo miałem uszkodzony gwint jednej cewki i go po prostu wyrwało) 
Jak masz starszy 017 to i cylinder oraz głowica mają inaczej ułożone żeberka, ale pasuje to do 023, gaźnik też był nieco inny o oznaczeniu GM12F z poprzecznymi śrubami regulacji(GM12F1 z 023 ma jedną śrubę po skosie, to jedyna różnica między tymi gaźnikami, w mocy ani w kulturze pracy nie ma żadnej różnicy)  
Sprzęgło pasować pasuje tylko że w 017, ale pewny nie jestem, jest stary typ z tym zabierakiem zabezpieczanym pierścieniem. 
Wałek kopki też jest inny, bo jest taki jak w S-38 z wewnętrzną sprężyną, a przynajmniej ja się z takim spotkałem. 
Co do dziury w karterze łatwiej jest wymienić kartery niż coś z tym wymyślać, motorynki na to notorycznie cierpiały, ja też takie coś miałem i myślałem o spawaniu tego, ale to zaś trzeba szlifować i obrabiać. Kartery wcale drogie nie są, a silnik jest na tyle łatwy że w jedno popołudnie go da się rozłożyć i złożyć. Potem już tylko regulacja gaźnika i zapłonu.   
			 
			
			
 
  
Bycie druciarzem zobowiązuje.
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 19-07-2016 18:36:35 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |