LiSiC-owy Romet Ogar 205 '90
|
Autor |
Wiadomość |
komarinho
długodystansowiec

Liczba postów: 552
Imię: Paweł
Skąd: Sanok/Kraków
Pojazd: Romet Ogar 200
|
|
24-03-2016 16:49:23 |
|
|
LiSiC
126p fan

Liczba postów: 248
Imię: Mateusz
Skąd: SRC
Pojazd: Inny
|
RE: LiSiC-owy Romet Ogar 205 '90

Obie moje kobzy:

No to ten, Ogarek złożony do kupy. Tylni błotnik to tak naprawdę jedna wielka masakra, więc od razu wylądował w kartonie ze złomem, schowka jak nie było tak nie ma, ale jest w fazie załatwiania 
Przyjrzałem się silnikowi, bo wyciekło przy transporcie trochę oleju i zauważyłem że silnik z pozoru Dezamet 023 to przerobiony Dezamet 017(nie ma numeru typu na silniku tylko taka fajka i właściwy numer seryjny, nie zgadzający się z dowodem zaledwie jedną cyfrą). Myślę że zrobię sobie biegi w manetce, z własnego doświadczenia wolę manetkę niż nożną zmieniarkę, szczególnie że automat jest tak rozklekotany że wyskakuje jedynka i są dwa luzy, tak jakby.
Po za tym dziś wielkie wiosenne porządki w garażu i znalazłem sporo różnych użytecznych rupieci z epoki, tak jak ten NOS kondensator z Fiata 127p:

Bycie druciarzem zobowiązuje.
|
|
25-03-2016 20:59:46 |
|
|
LiSiC
126p fan

Liczba postów: 248
Imię: Mateusz
Skąd: SRC
Pojazd: Inny
|
RE: LiSiC-owy Romet Ogar 205 '90

No, to ten wpadło trochę części: używany układ wydechowy w dobrym stanie(tłumik do pomalowania), stopka centralna, przełącznik świateł długie-krótkie, tylny błotnik, amortyzatory, widelec(muszę z niego wydobyć lagi ze sprężynami i przełożyć do mojego), bak od 50-T-1(będę mu spawał komin na wkręcany korek, tak jak miała pierwsza seria 50-T-1) i koło tylne z nową oponą i w idealnym chromie.

Przed paroma dniami zamówiłem sobie zapłon CDI z magnetem, najprawdopodobniej z Dezameta Stelli, a dziś zdobyłem do tego zapłonu moduł - oryginalny z Unitry.
Do kompletu brakuje mi jedynie cewka zapłonowa.

Bycie druciarzem zobowiązuje.
|
|
29-03-2016 19:21:30 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|