Romet Ogar 200 1986' by Mirek - Czyli projekt ''Trawa"
|
Autor |
Wiadomość |
Kolo4x4
Młody Ogarowiec :D
Liczba postów: 422
Imię: Mirosław
Skąd: Turze Pole (RBR)
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Romet Ogar 200 1986' by Mirek - Czyli projekt ''Trawa"
JEDEN CYLEK KILKA KONI NIKT OGARA NIE DOGONI
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-03-2016 19:02:43 przez Kolo4x4.)
|
|
17-03-2016 18:33:10 |
|
|
komarinho
długodystansowiec
Liczba postów: 552
Imię: Paweł
Skąd: Sanok/Kraków
Pojazd: Romet Ogar 200
|
|
17-03-2016 20:27:19 |
|
|
komarinho
długodystansowiec
Liczba postów: 552
Imię: Paweł
Skąd: Sanok/Kraków
Pojazd: Romet Ogar 200
|
|
17-03-2016 20:55:41 |
|
|
Kolo4x4
Młody Ogarowiec :D
Liczba postów: 422
Imię: Mirosław
Skąd: Turze Pole (RBR)
Pojazd: Romet Ogar 200
|
|
17-03-2016 21:47:24 |
|
|
komarinho
długodystansowiec
Liczba postów: 552
Imię: Paweł
Skąd: Sanok/Kraków
Pojazd: Romet Ogar 200
|
|
17-03-2016 22:21:51 |
|
|
Kolo4x4
Młody Ogarowiec :D
Liczba postów: 422
Imię: Mirosław
Skąd: Turze Pole (RBR)
Pojazd: Romet Ogar 200
|
|
17-03-2016 22:47:11 |
|
|
Kolo4x4
Młody Ogarowiec :D
Liczba postów: 422
Imię: Mirosław
Skąd: Turze Pole (RBR)
Pojazd: Romet Ogar 200
|
|
17-03-2016 23:47:44 |
|
|
Kolo4x4
Młody Ogarowiec :D
Liczba postów: 422
Imię: Mirosław
Skąd: Turze Pole (RBR)
Pojazd: Romet Ogar 200
|
|
18-03-2016 02:47:52 |
|
|
jurek_j
Technik
Liczba postów: 830
Imię: J
Skąd: FGW
Pojazd: Romet Kadet
|
RE: Romet Ogar 200 1986' by Mirek - Czyli projekt ''Trawa"
(17-03-2016 23:34:12)Quake96 napisał(a): Przekręcony gwint to norma w większości karterów do 223. Sam mam ten sam problem i jakoś obeszło się bez tony silikonu. Wystarczy pomyśleć. Miedziana podkładka, trochę teflonu, tudzież innego wynalazku do uszczelniania gwintów i ewentualnie odrobina kleju. Jak się chce to można zrobić to i skutecznie i estetycznie zarazem. Ale jeśli dla kogoś silikon to rada na wszystko to cóż...
Kłejk, akurat taśma teflonowa to bardzo złe rozwiązanie.
Ja i mój Ojciec takie niezbyt pewne śruby spustowe wkręcamy na pakuły i silikon, raz lepiej, raz gorzej wychodzi, ale zazwyczaj nie trzeba poprawiać.
Mój szwagier, człowiek walczący z takimi wiejskimi pomysłami jak nasze, wykazał się innowacją i nowoczesnością, wkręcił korek spustowy oleju w swoim aucie właśnie na teflon. Miał cholernie wielkie szczęście że w ostatniej chwili zobaczył, że coś mu ucieka z silnika i dym za sobą zostawia, jak mu ten korek wypadł.
Teflon w połączeniach z zachowanym pasowaniem (patrz rury w hydraulice) daje radę, jasna sprawa. Ale tam, gdzie ten luz jest zbyt duży, śruba może się przekręcić, ten materiał nie da rady, jest za miękki, ściśliwy, łatwo ściąć naddatki. Pakuły też po przekręceniu nie będą już takie fajne, ale twardo upchane dalej takie będą, a po nasączeniu olejem nawet można powiedzieć że rozprężą się doszczelniając połączenie gwintowe.
Tylko w 223 przegwintować z fabrycznego M8 na M10 to żaden problem...
|
|
18-03-2016 22:45:16 |
|
1 osoba postawiła piwo jurek_j za ten post:1 osoba postawiła piwo jurek_j za ten post.
Taśma (03-19-2016)
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości
|
|