Romet ogar 200 1988' by KrzychuRometowiec
|
Autor |
Wiadomość |
krzychu222u1@wp.pl
Uczeń
Liczba postów: 194
Imię: KrzysiekRometowiec
Skąd: Strzelin
Pojazd: Romet 50-T-1
|
RE: Romet ogar 200 by Krzychu ][-][ ][ `][`
|
|
03-03-2016 00:23:27 |
|
|
krzychu222u1@wp.pl
Uczeń
Liczba postów: 194
Imię: KrzysiekRometowiec
Skąd: Strzelin
Pojazd: Romet 50-T-1
|
Romet ogar 200 by Krzychu ][-][ ][ `][`
|
|
04-03-2016 00:14:29 |
|
|
krzychu222u1@wp.pl
Uczeń
Liczba postów: 194
Imię: KrzysiekRometowiec
Skąd: Strzelin
Pojazd: Romet 50-T-1
|
Romet ogar 200 by Krzychu ][-][ ][ `][`
|
|
05-03-2016 00:12:10 |
|
|
Quake96
Zielono mi :D
Liczba postów: 2,750
Imię: Piotr
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Romet ogar 200 by Krzychu ][-][ ][ `][`
(05-03-2016 13:10:29)komarinho napisał(a): ... Po co szlif? Jeśli jest gładź w dobrym stanie to po co szlif? No po co? (...)
Wybacz, ale z tym się nie mogę zgodzić. Miałem kiedyś taki przypadek, że cylinder miał elegancką gładź, dostał nowy tłok i pierścienie a kompresję to miało tak żałosną, że po "dotarciu" na trójce słabnął. Gładź może wyglądać ładnie, ale jeśli jest już "wyjechana" to nawet nowe pierścienie na dany szlif/nominał będą miały za duży luz.
- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...
"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
|
|
05-03-2016 15:33:14 |
|
|
krzychu222u1@wp.pl
Uczeń
Liczba postów: 194
Imię: KrzysiekRometowiec
Skąd: Strzelin
Pojazd: Romet 50-T-1
|
Romet ogar 200 by Krzychu ][-][ ][ `][`
|
|
12-03-2016 00:00:15 |
|
|
krzychu222u1@wp.pl
Uczeń
Liczba postów: 194
Imię: KrzysiekRometowiec
Skąd: Strzelin
Pojazd: Romet 50-T-1
|
Romet ogar 200 by Krzychu ][-][ ][ `][`
|
|
18-03-2016 19:49:01 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 56 gości
|
|