Historia zakładów Romet
|
Autor |
Wiadomość |
kuzma
Technik

Liczba postów: 536
Imię: Suzuki GF 250
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet 50-T-1
|
Historia zakładów Romet
Sprzedam zabytkową Suzuki GF 250 jedyny egzemplarz w Europie
|
|
29-01-2016 14:05:24 |
|
|
Quake96
Zielono mi :D
Liczba postów: 2,754
Imię: Piotr
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Historia zakładów Romet
O Boże to już nawet tutaj się pojawiło? Toć to co jest tam napisane po części mija się z prawdą. Bo co to za Romet 50T ? 50-T-1 jak już. Poza tym najpierw piszą, że to Ogar 200 był znacznie żwawszy od naszych polskich silników, a potem piszą, że T-1 z 019 był najmocniejszy. No albo to albo to, ludzie. Że nie wspomnę o rzekomym v-maxie T-1 wynoszącym 65km/h. Chyba z przepaści
- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...
"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
|
|
29-01-2016 15:20:08 |
|
2 użytkowników postawiło piwo Quake96 za ten post:2 użytkowników postawiło piwo Quake96 za ten post.
Ermac (01-29-2016), simi81 (01-29-2016)
|
Dawdzio
Hold my mustache!
Liczba postów: 2,632
Imię: Dawid
Skąd: Chojnów (DLE)
Pojazd: Inny Romet
|
RE: Historia zakładów Romet
Chyba znam źródło tych bzdur kreatywnych informacji. Proszę:
http://www.romet.pl/Historia_motoryzacji,14.html
Najbardziej podobają mi się zdjęcia. No spójrzcie tylko na te niesamowicie kreatywne ujęcia, które aż zapierają dech. Na pierwszy rzut oka widać, że robił je zawodowy fotograf. A do tego jeszcze te dokładne podpisy pod nimi, żeby nawet ten, kto nie zna się na Rometach wiedział czym jest kolorowa plama powyżej zaskakująco niezwykle ukazany pojazd na zdjęciu powyżej. Całe szczęście, że podpisy robił ktoś znający się na rzeczy, albo chociaż osoba zdolna poświęcić pół godziny, ze swojego wysoko marnie opłacanego czasu pracy, żeby zagłębić się w temat chociażby nie tylko na poziom Wikipedii i zaskoczyć wszystkich Polaków zdjęciem unikatowego prototypu Motorynki Komar, tzw. sztywniak, wyposażonego w silnik, tzw. kwadraciak. Prototyp ten został wykonany tylko w ilości 0,78654 sztuki i do dziś nie zachował się żadna jego część. Warto też zwrócić uwagę na mniej wyjątkową, ale zachowaną w 100% w oryginale Motorynkę Pony.
Dobrze, że firma, "która przejęła nie tylko markę, ale również polską motoryzacyjną tradycję" zna ją i szanuje, aby jej produkty zachwycały wciąż pomimo tylu lat po założeniu Rometu. Artykuł Histeria Historia motoryzacji przekonał mnie o tym. Idę kupić kibel od Arkusa motorower z polskiej, kultowej marki Romet, zanim wszystkie się rozejdą.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-01-2016 20:16:38 przez Dawdzio.)
|
|
29-01-2016 20:11:09 |
|
7 użytkowników postawiło piwo Dawdzio za ten post:7 użytkowników postawiło piwo Dawdzio za ten post.
Ermac (01-30-2016), JGNZM (01-29-2016), kuzma (01-29-2016), Motorowerzystka (01-29-2016), Pinio (01-29-2016), Quake96 (01-29-2016), raterro (01-29-2016)
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|