Ostatni czas był dość ciekawy dla wski w sprawach mechanicznych
Zamieniłem się moim silnikiem 125 za silniczek Wiatra 175
(175) Silnik po remoncie z niby rozwalonym trybem 1b (po rozpołowieniu okazało się że skrzynia jest cała a winny był brak podkładek dystansowych dodatkowo bieżnia łożyska pod koszem sprzęgłowym była wyrobiona i łożysko latało jak chciało )
Co tam siedzi:
Łożyska Fag na całym silniku
Tłok aliena + pierścienie
Gaźnik Mz 251 30mm by WmMotor (Może wpadnie Dellorto 28 bo ten mnie powoli wkurza; zalewa itd)
Cylinder ZMD 3 Szlif
Dodatkowo dostałem z silnikiem komplet uszczelek, tłok+pierścienie 4 szlif, przewiniętą cewke pod cdi oraz niekompletny gaźnik pegaz.
Od razu po zamontowaniu silnika były problemy z zapłonem jako iż dostałem cewke pod cdi to postanowiłem zrobić z niej użytek.
Na cdi silnik ładnie odpalał i nawet trzymał wolne ale na wyższych obrotach gaźnik zalewał.
Dzisiaj silnik poszedł na stół naprawiłem skrzynie oraz poprawiłem niedoróbki w cylindrze.
Na dzień wczorajszy wsk wyglądała tak:
Będę się starał ją uratować najpierw jednak chce ją jeszcze skompletować.
Silnik będzie czekał aż rama będzie już w miarę normalnym ogarniętym stanie.
WSK'a 4 ka to było takie moje motoryzacyjne marzenie więc możecie mi wierzyć na słowo że kiedyś z tej wski coś konkretnego powstanie
Od dnia zakupu myślę że i tak zrobił się dość duży postęp.
By nie przedłużać dorzucę wam jeszcze fotkę tłoczka z charta przy wskowym tłoku