Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
Tuning Silnika
Autor Wiadomość
olo09 Offline
olo98
*


Liczba postów: 227
Imię: Denis
Skąd: Opole
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #61
RE: Tuning Silnika
Kanałów nie powiększaj, zmniejszy się ciśnienie w komorze korbowej.
Kanał na 28,5? Świetny pomysł sam mam na 26 i obroty znacznie wzrosły, do tego mocno poszerz też okno daje to równie dobry efekt co dźwignięcie Smile
Głowice planować? Tez bardzo dobry pomysł ale czy nie będzie wtedy stukał o to uwypuklenie u dołu komory spalania?
Musiał byś CHYBA tez tam zebrać i wtedy jeszcze więcej ogólnie żeby uzyskać ten sam efekt Tongue

Set:
-60/5/2/2M (równe 60cc nie 55 czy 58 ^^)
-DELLoRTo 17.5
-Spawak
-CDI
04-01-2016 21:44:52
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
gincu99 Offline
Rometowniec
*


Liczba postów: 523
Imię: Patryk
Skąd: Jaworzno
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #62
RE: Tuning Silnika
Przerabiam aktualnie kanał ssący tzn nakierowanie. Kanał nie jest już pod kątem 90 stopni do osi cylindra.
Zresztą dam wam fotki jak ukończę wszystko możliwe że uda się jutro bo trochę roboty z tym jest.

Zajmuje się piaskowaniem:
felg samochodowych, ram motocyklowych i inne.
Więcej na pw

Zapraszam
04-01-2016 22:03:57
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Conqeror Offline
Praktykant
*


Liczba postów: 354
Imię: Marcin
Skąd: Ozo
Pojazd: Inny
Post: #63
RE: Tuning Silnika
W oryginale jest 29 … i tym bym nie szalał jeśli nie masz membrany, chyba że wkładasz 11 z.

Co do ssącego to skróc króciec i tu zrób odpowiedni kat.

A tak swoją drogą to bez kanałów nie będzie to tak fajnie jeździć

Oferuje:
- przeróbki cylindrów od 40 pln
- tulejowanie cylindrów
- inne usprawnienia, łącznie ze spawaniem alu, toczeniem, szlifem itp

Dobrze i solidnie, 7 lat doświadczenia
05-01-2016 01:19:16
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
gincu99 Offline
Rometowniec
*


Liczba postów: 523
Imię: Patryk
Skąd: Jaworzno
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #64
RE: Tuning Silnika
Chodzi mi o zrobienie nakierowania coś jak w simsonie bo zobacz jak tam wygląda kanał ssący.
Nie będę tutaj szalał zbytnio zrobię fotkę dzisiaj jak to już wygląda.

Zajmuje się piaskowaniem:
felg samochodowych, ram motocyklowych i inne.
Więcej na pw

Zapraszam
05-01-2016 17:23:17
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
olo09 Offline
olo98
*


Liczba postów: 227
Imię: Denis
Skąd: Opole
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #65
RE: Tuning Silnika
Przełożenia wtedy trzeba dobrac, to normalne Smile

Set:
-60/5/2/2M (równe 60cc nie 55 czy 58 ^^)
-DELLoRTo 17.5
-Spawak
-CDI
05-01-2016 17:28:20
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
gincu99 Offline
Rometowniec
*


Liczba postów: 523
Imię: Patryk
Skąd: Jaworzno
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #66
RE: Tuning Silnika
Zostanie 12z
Kąt otwarcia okna ssącego nie jest wcale ruszany więc nie powinna moc przenieść się w partie nie wiadomo jak wysokich obrotów

Zajmuje się piaskowaniem:
felg samochodowych, ram motocyklowych i inne.
Więcej na pw

Zapraszam
05-01-2016 19:24:29
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
olo09 Offline
olo98
*


Liczba postów: 227
Imię: Denis
Skąd: Opole
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #67
RE: Tuning Silnika
Ja myślałem o w ydechowym; p

Set:
-60/5/2/2M (równe 60cc nie 55 czy 58 ^^)
-DELLoRTo 17.5
-Spawak
-CDI
05-01-2016 19:31:23
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
gincu99 Offline
Rometowniec
*


Liczba postów: 523
Imię: Patryk
Skąd: Jaworzno
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #68
RE: Tuning Silnika
Aha no to mogłeś napisać.
Da sobie rade na 12z pisałem że będzie splanowana głowica tak aby ciśnienie sprężania wyniosło ok 9,5bar, prawdopodobnie zbiorę 0,5mm powinno wystarczyć.Ewentualnie od razu 1mm jak coś to się uszczelkę pod głowicę zastosuje i będzie ok

Zajmuje się piaskowaniem:
felg samochodowych, ram motocyklowych i inne.
Więcej na pw

Zapraszam
05-01-2016 19:40:25
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
olo09 Offline
olo98
*


Liczba postów: 227
Imię: Denis
Skąd: Opole
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #69
RE: Tuning Silnika
Sam nigdy nie modyfikowałem głowicy ale z tego co słyszałem i jeździłem na setach kumpli gdzie były głowice o stopniu 11.5:1 to musze przyznać, że jest moc Big Grin

Set:
-60/5/2/2M (równe 60cc nie 55 czy 58 ^^)
-DELLoRTo 17.5
-Spawak
-CDI
05-01-2016 22:09:45
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
gincu99 Offline
Rometowniec
*


Liczba postów: 523
Imię: Patryk
Skąd: Jaworzno
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #70
RE: Tuning Silnika
Stopień sprężania nic nie mówi zbytnio o ciśnieniu.
Ale za dużo to nie dobrze wał i wszystko inne dostaje po dupie więc myślę że nie warto przesadzać.
Po remoncie silnika bez przeróbek na zimnym wydmuchał 10 bar. Ale na zimnym olej jest gęstszy i lepiej uszczelnia.
Także na zimnym będę chciał uzyskać 10-10,5bar i będzie wystarczająco.

Zajmuje się piaskowaniem:
felg samochodowych, ram motocyklowych i inne.
Więcej na pw

Zapraszam
05-01-2016 23:11:26
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Conqeror Offline
Praktykant
*


Liczba postów: 354
Imię: Marcin
Skąd: Ozo
Pojazd: Inny
Post: #71
RE: Tuning Silnika
Na 55 cm3, podkowie i głowicy obniżonej o 2 mm, jeździłem jak dieslem. Oczywiście przy odpowiednim ustawieniu zapłonu.

Ps. Miałes zrobić fotki swojego eksperymentu

Oferuje:
- przeróbki cylindrów od 40 pln
- tulejowanie cylindrów
- inne usprawnienia, łącznie ze spawaniem alu, toczeniem, szlifem itp

Dobrze i solidnie, 7 lat doświadczenia
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-01-2016 11:06:45 przez Conqeror.)
06-01-2016 11:03:53
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
gincu99 Offline
Rometowniec
*


Liczba postów: 523
Imię: Patryk
Skąd: Jaworzno
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #72
RE: Tuning Silnika
Zrobię dzisiaj ze względu na pracę w domu nie dałem rady iść już do garażu.
Jeszcze nie ukończyłem tej przeróbki ale zrobię zdj

Zajmuje się piaskowaniem:
felg samochodowych, ram motocyklowych i inne.
Więcej na pw

Zapraszam
06-01-2016 12:30:48
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
gincu99 Offline
Rometowniec
*


Liczba postów: 523
Imię: Patryk
Skąd: Jaworzno
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #73
RE: Tuning Silnika
Macie fotki jeszcze nie jest to ukończone ale coś widać.


Załączone pliki Miniatury
           

Zajmuje się piaskowaniem:
felg samochodowych, ram motocyklowych i inne.
Więcej na pw

Zapraszam
06-01-2016 14:09:01
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
ananas Offline
Technik
*


Liczba postów: 1,076
Imię: Kamil
Skąd: Zabrze
Pojazd: Inny
Post: #74
RE: Tuning Silnika
na czym polegała ta przeróbka jeśli można wiedzieć?
06-01-2016 14:57:48
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Conqeror Offline
Praktykant
*


Liczba postów: 354
Imię: Marcin
Skąd: Ozo
Pojazd: Inny
Post: #75
RE: Tuning Silnika
Jeśli wyrównasz górę cylindra i króciec dasz pod tym samym kątem to jeszcze ma to jakiś sens. Takto tylko szkoda radiatora

Oferuje:
- przeróbki cylindrów od 40 pln
- tulejowanie cylindrów
- inne usprawnienia, łącznie ze spawaniem alu, toczeniem, szlifem itp

Dobrze i solidnie, 7 lat doświadczenia
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-01-2016 15:10:02 przez Conqeror.)
06-01-2016 15:08:50
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Ogar 205 dziwny dźwięk z ...
Ostatni post: Norweski Zomowiec
Wczoraj 22:12:59
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 77
Delta RMR 24 - szarpiący ...
Ostatni post: MacRoial
Wczoraj 21:26:29
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 457
problem z rocznikiem Wigr...
Ostatni post: wigryman
Wczoraj 00:15:11
» Odpowiedzi: 10
» Wyświetleń: 243
Romet sygnał
Ostatni post: sbanys
20-11-2024 09:35:46
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 376
Lub [Z] ramę goła do kom...
Ostatni post: Debesta
20-11-2024 06:08:48
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 91
Witam Panów mam na imię N...
Ostatni post: Debesta
20-11-2024 05:52:11
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 349
Jak zamowcować podnózki d...
Ostatni post: Debesta
20-11-2024 05:46:48
» Odpowiedzi: 13
» Wyświetleń: 492
Przywitanie
Ostatni post: Debesta
20-11-2024 05:32:51
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 70
Kolor Komara.
Ostatni post: łogór 200
20-11-2024 01:37:56
» Odpowiedzi: 18
» Wyświetleń: 19221
Identyfikacja modelu w ce...
Ostatni post: Korczas
19-11-2024 15:02:30
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 91
zawory w ogar 202 fl
Ostatni post: Milczak64
19-11-2024 02:19:22
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 244
202 Fi - wymiana oleju sk...
Ostatni post: Milczak64
19-11-2024 01:56:36
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 827
Ogar 202 na silniku 139fm...
Ostatni post: Milczak64
19-11-2024 01:41:16
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 80
Wigry1 problem z rocznik...
Ostatni post: zaz
19-11-2024 00:23:17
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 153
Kupno zabytkowego motoru ...
Ostatni post: wojakrob
18-11-2024 10:10:04
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 281

Reklama