Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
Drugi Romet 2362, czyli oryginalny 50-TS-1 Szatka
Autor Wiadomość
Szatek Offline
Fanatyk Rometa 50-T-1, 50-TS-1 i 50-T-3


Liczba postów: 741
Imię: Patryk
Skąd: Łódź
Pojazd: Inny
Post: #1
Drugi Romet 2362, czyli oryginalny 50-TS-1 Szatka
Cześć.

Ostatnio długo nic nie robiłem przy 50-T-1 ze względu na mój nowy nabytek - a jest nim Romet 50-TS-1, kupiony od syna pierwszego właściciela 8-go listopada w województwie łódzkim. Nie był używany od ponad 15-stu lat, przebieg 3696 km (stan faktyczny nie znany - nie sprawny ślimak i brak linki prędkościomierza). Niestety nie posiada dokumentów.

Stan u poprzedniego właściciela:









Motorower nie był na chodzie. Na szczęście część zdemontowanych części znajdowała się w pudle które razem z nim dostałem, prawię całą resztę miałem u siebie. Znajdowały się w nim także resztki zmieniacza biegów starego typu (niestety został zastąpiony nowym typem), zniszczony korpus gaźnika GM13F i sprzęgło trzytarczowe (które aktualnie jest zamontowane, wszystkie jego wymiary zgadzają się z tymi które podałem w tym temacie: http://www.chlopcyrometowcy.pl/showthrea...3&page=3). Dostałem także nową oponę Stomil z epoki.

Założyłem: manetki; linkę gazu; przełącznik świateł; wężyk paliwa; gaźnik; baterie do klaksonu; żarówki; łańcuch; świecę; klin; fajkę i kabel wysokiego napięcia.

Wymieniłem: gumy przedniego zawieszenia; cewkę; przerywacz; kondensator; linkę sprzęgła; kranik; przednią i tylną zębatkę; simmeringi; uszczelkę pod głowicą, cylindrem i króćcem a gaźnikiem.

Zrobiłem instalację elektryczną wraz z klaksonem; wkleiłem szkło przedniej lampy i złożyłem reflektor; złożyłem, założyłem i ustawiłem zapłon; ustawiłem gaźnik; wyregulowałem biegi; wyczyściłem tłumik i kolanko; naprawiłem bagażnik (co nie było takie proste, aktualnie jest pomalowany jedynie czarnym podkładem aby nie rdzewiał - oryginalnie był pomarańczowy).

Mankamenty: wyłamany dolny ogranicznik stopki centralnej; pęknięty spaw tylnego mocowania baku; krzywy tylny błotnik; ułamany rant żebra głowicy; zjechana tylna opona.

Doprowadzenie go do aktualnego stanu zajęło mi prawie dwa miesiące, głównie ze względu na problemy z pracą motoroweru które już nie występują. Obecnie jest w pełni sprawny.

Stan na dzień dzisiejszy:











Typ 2362. Nie jest to czyjś wymysł, no chyba że pracowników OBR-u bo z tego co wiem, to dwuosobowe modele (numerowane według starego sposobu) powinny mieć "siódemkę" na trzecim miejscu w oznaczeniu - tak jak 2370 i 2375.

Tak czy inaczej, takie oznaczenie zostało nadane wszystkim 50-TS-1 - jeśli ktoś chcę, to mogę udowodnić.

Ciekawy jest też fakt, że na ostatnim miejscu w numerze widnieje także niewyraźne "0", co może oznaczać pomyłkę, lub to, że rama 50-TS-1 to przerobiona rama Komara Sport (w co wątpię).





Prawy karter silnika został zmieniony (z nieznanych mi powodów):



Na szczęście oryginalny był w kartonie:







Oczywisty brak dolnego wspornika tłumika w ramie:



Więcej zdjęć: http://www.fotosik.pl/u/xxSzatekxx/album/2279525

Przy okazji przedstawię dokładnie wydech i bagażnik tego modelu:

Układ wydechowy



1. Tłumik w tym modelu to przerobiony tłumik z pierwszych wersji 50-T-1 (chromowany z dwoma nacięciami pod obejmę kolanka).

Przeróbka polegała na spłaszczeniu tłumika od wewnętrznej strony (tak aby nie opierał się o pokrywkę schowka narzędziowego i amortyzator tylny); zrobieniu gwintu pod nakrętkę w miejscu obejmy (nakrętka chyba z cylindra silników dwubiegowych, jest mniejsza od tej z cylindra 019 - nie widzę w tym sensu bo jej nakręcenie nic nie daje...); dospawaniu uchwytów pod osłonę i wspornika mocującego tłumik do wahacza; usunięciu mocowania tłumika do dolnego wspornika ramy, zmianie ostatniej przegrody tłumika.



2. Kolanko zostało zaprojektowane specjalnie do tego modelu - kolanka z motorynek mają inne kąty zgięcia.

3. Osłona tłumika została prawdopodobnie zapożyczona z motorynki - długość 63 cm.

4. Górny wspornik tłumika oraz dystans także nie występowały w innych Rometach.

Zdemontowany:



Fabryczne wgniecenie:







Wnętrze:







Zamontowany:



Odstęp między kolankiem a prawą pokrywą silnika:















Bagażnik:

Niestety oryginalny bagażnik został przerobiony przez poprzedniego właściciela w sposób widoczny na zdjęciach. Na resztkach oryginalnego udało się przywrócić mu dawny wygląd:





Bagażnik, oprócz tego że jest oryginalnie skrócony, posiada także mniejsze "uszy" niż bagażnik w 50-T-1 z pierwszych wersji:





Dodam też trzy ciekawostki o 50-TS-1:

1. Rok produkcji to prawdopodobnie jedynie 1975-ty.

W krótkim czasie zaprzestano produkcji modelu, nie ze względu na mały popyt bądź zbyt drogą produkcję, ale ze względu na brak wystarczającą liczbe silników 019 na jednoczesną produkcję dwóch motorowerów wyposażonych w ten silnik.

2. Ilość egzemplarzy to prawdopodobnie tylko około 490 lub nawet 160 sztuk.

Na województwo łódzkie zostało przeznaczonych tylko 10 takich motorowerów. Jeśli założyć, że na pozostałe województwa przeznaczono ich tyle samo, to mamy liczbę 490 sztuk (w latach 1975-1998 w Polsce istniało 49 województw). No chyba że bierzemy pod uwagę teraźniejsze województwo łódzkie (mało prawdopodobne) - wtedy mamy jedynie 160 sztuk.

3. Informacje o rzekomych innych przełożeniach w skrzyni biegów silnika 019, wzięły się prawdopodobnie jedynie z różnicy w ilości zębów trybu drugiego biegu (18 i 19 zębów). Jest to nawet udokumentowane w jakiejś literaturze dotyczącej Rometów. Tryby 19z występowały prawdopodobnie na początku produkcji. Posiadam taki, nowy ZMD:





Na koniec łączne zdjęcie moich prawie wszystkich Rometów i sprawnego 2362:





Pozdrawiam Wink
02-01-2016 20:43:40
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 28 użytkowników postawiło piwo Szatek za ten post.
Reklama
VRka :D Offline
Majster
*


Liczba postów: 407
Imię: Patryk
Skąd: Miastko
Pojazd: Romet Komar
Post: #2
RE: Romet 2362, czyli "Pierwsza, turystyczno - sportowa pięćdziesiątka" od Szatka
Mimo że bez papierów to i tak zazdroszczę Big Grin Piękny jest.... z daleka :F

Kupię części do Komara Sport Smile
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-01-2016 20:50:21 przez VRka :D.)
02-01-2016 20:47:43
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
ananas Offline
Technik
*


Liczba postów: 1,076
Imię: Kamil
Skąd: Zabrze
Pojazd: Inny
Post: #3
RE: Romet 2362, czyli "Pierwsza, turystyczno - sportowa pięćdziesiątka" od Szatka
Miażdży suty. Można wiedzieć ile dałeś? A druga sprawa, skąd masz tyle informacji o tym modelu?
02-01-2016 20:57:37
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 1 osoba postawiła piwo ananas za ten post.
Przemi998 Offline
Komarowiec
*


Liczba postów: 5,103
Imię: Przemek
Skąd: Zakrzewo
Pojazd: Romet Komar
Post: #4
RE: Romet 2362, czyli "Pierwsza, turystyczno - sportowa pięćdziesiątka" od Szatka
Osz Kuzwa..
Aż kopara mi opadła,na prawdę nie wiem aż co napisać :F
Jakieś konkretne plany wobec nie go ?
Będziesz rejestrował na zabytek ? Smile
Pozdrawiam.

Moje Maszyny:
komar 2352
Romet Polo
Sprzedane:
Romet 50 t-1
Romet ogar 205
Jawa kaczka
komar 2330
02-01-2016 21:26:34
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
joozek Offline
senior


Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
Post: #5
RE: Romet 2362, czyli "Pierwsza, turystyczno - sportowa pięćdziesiątka" od S...
To oryginalny Romet-owski Robak w moim stylu Big Grin
Ciekawy jestem gdzie Ty takie zdobywasz? ... takiego jeszcze nie mam Huh
Gratuluje kolekcji

Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
02-01-2016 22:44:24
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Majerano Offline
Technik
*


Liczba postów: 571
Imię: Przemek
Skąd: małopolskie
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #6
RE: Romet 2362, czyli "Pierwsza, turystyczno - sportowa pięćdziesiątka" od Szatka
No pierwszy raz słyszę o 2362 0.0 a poza tym to ładny Smile

Kiedyś to były czasy! Teraz to w ogóle nie ma czasów!
____________________________________________________
Panie, romet musi kopcić!
02-01-2016 22:47:28
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
jacomoto Offline
Praktykant
*


Liczba postów: 412
Imię: Jacek
Skąd: Kobyłka
Pojazd: Romet Komar
Post: #7
RE: Romet 2362, czyli "Pierwsza, turystyczno - sportowa pięćdziesiątka" od Szatka
Gratuluję zakupu. Sprawa z oznaczaniem 50t1 jako komar 2362 jak najbardziej OK. Ja tez tylko spotykam sie z taką numeracją.

http://www.jacomoto.pl
FB - https://www.facebook.com/jacomotopl
http://www.muzeummit.pl
FB - https://www.facebook.com/profile.php?id=100057447249297
03-01-2016 01:17:06
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Kanilox Offline
Moplikowiec
*


Liczba postów: 3,490
Imię: Kamil
Skąd: Zabrze
Pojazd: Romet Chart
Post: #8
RE: Romet 2362, czyli "Pierwsza, turystyczno - sportowa pięćdziesiątka" od Szatka
Jest niesamowity.
Jakieś tam komary sporty mogą się schować.
03-01-2016 01:58:31
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
kwiatek83 Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 169
Imię: Łukasz
Skąd: Bojadła/lubuskie
Pojazd: Romet Komar
Post: #9
RE: Romet 2362, czyli "Pierwsza, turystyczno - sportowa pięćdziesiątka" od Szatka
Gratuluję zdobyczy,ciekawy zadki model.

Komar MR 2320 1965r.
Komar MR 2352 1980r.
03-01-2016 11:30:35
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
romek Offline
019 rzondzi
*


Liczba postów: 2,206
Imię: Marcin
Skąd: NOS
Pojazd: Romet Komar
Post: #10
RE: Romet 2362, czyli "Pierwsza, turystyczno - sportowa pięćdziesiątka" od Szatka
Super sprzęt. Nic dodać, nic ująć. Szanuję i zazdroszczę.

Skąd masz informacje o tym, ile zostało ich przeznaczonych na województwo?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-01-2016 14:15:33 przez romek.)
03-01-2016 14:14:44
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
JGNZM Offline
Chartełowiec
Moderatorzy


Liczba postów: 1,247
Imię: Mikołaj
Skąd: Wielkopolskie
Pojazd: Romet Chart
Post: #11
RE: Romet 2362, czyli "Pierwsza, turystyczno - sportowa pięćdziesiątka" od Szatka
Panie!!! Nigdy wcześniej nie widziałem tego modelu. Można wiedzieć za ile kupiłeś i czy był np na OLX czy jakoś tak wpadł?

Heart Romet Charteł bogiem mym Heart
Cool Romet Traper nałogiem mym Cool
Big Grin CZ 3 5 0 zapiernicza tuż pod Z E R O Big Grin
W sensie zamyka licznik Tongue
03-01-2016 14:33:16
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Supryk Offline
Technik
*


Liczba postów: 642
Imię: Krzysiek
Skąd: Włocławek
Pojazd: Romet Chart
Post: #12
RE: Romet 2362, czyli "Pierwsza, turystyczno - sportowa pięćdziesiątka" od Szatka
ladne bo unikalne
dobrze ze trafil w Twoje ręce a nie dzieciaka co by podnisl przedni blotnik do gory bardziej wyginal siedzisko itd

skoro masz go od syna pierwszego właściciela to nie zalatwisz jakos papierów?

gratuluje

W garażu:
Chart 210 89
Simson s51 C 86
Były:
Simson SR 50 87 - :'(
Ogar 205 89 - :'(
Jakiś Komar - :'(
Jakaś Motorynka - :'(
Romet 2375 - :'(
Ogar 205 89 - ukradli - :'(
Ogar 205 89 - byl... - :'(
03-01-2016 15:29:48
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Szatek Offline
Fanatyk Rometa 50-T-1, 50-TS-1 i 50-T-3


Liczba postów: 741
Imię: Patryk
Skąd: Łódź
Pojazd: Inny
Post: #13
RE: Romet 2362, czyli "Pierwsza, turystyczno - sportowa pięćdziesiątka" od Szatka
(02-01-2016 20:47:43)VRka :D napisał(a):  Mimo że bez papierów to i tak zazdroszczę Big Grin Piękny jest.... z daleka :F

To że nie ma papierów, to mi osobiście nie przeszkadza bo ja rzadko kiedy jeżdżę dwoma które mam zarejestrowane Smile Na dzień dzisiejszy, to nawet lepiej, bo nie muszę płacić jeszcze jednej składki OC, a zniżek mam tylko 20% Wink

Oczywiście, gdy (mam nadzieję) będę się nim zajmował, to będzie raczej rejestrowany Smile

Na razie chciałem go tylko doprowadzić do pełnej sprawności Smile

(02-01-2016 20:57:37)ananas napisał(a):  Miażdży suty. Można wiedzieć ile dałeś? A druga sprawa, skąd masz tyle informacji o tym modelu?

Mogę jedynie powiedzieć, że cena zakupu znacznie przekroczyła cenę za którą kupowałem 50-T-1 Tongue Tak ogólnie, to jak na razie kupowałem Romety od osób, które wiedziały co miały w posiadaniu Smile

Informacje mam głównie dzięki temu, że prawie od 10-ciu lat się nimi wnikliwie interesuje. Poza tym, z własnych doświadczeń oraz kontaktów z osobami które również posiadają takie motorowery, bądź mają większą wiedzę na ich temat Smile

(02-01-2016 21:26:34)Przemi998 napisał(a):  Osz Kuzwa..
Aż kopara mi opadła,na prawdę nie wiem aż co napisać :F
Jakieś konkretne plany wobec nie go ?
Będziesz rejestrował na zabytek ? Smile
Pozdrawiam.

Plan jest taki, żeby w przyszłości zrobić mu renowację. Mam nadzieję, że nic mi w tym nie przeszkodzi Smile Na razie chcę żeby dotrwał to tego czasu w takim stanie.

Na zabytek albo unikat. Dokumenty zaginęły a jego poprzedni właściciel nie żyje. Zobaczymy Wink

(02-01-2016 22:44:24)joozek napisał(a):  To oryginalny Romet-owski Robak w moim stylu Big Grin
Ciekawy jestem gdzie Ty takie zdobywasz? ... takiego jeszcze nie mam Huh
Gratuluje kolekcji

Czyli w jakim stylu? Dużo chromu czy po prostu chciałbyś go mieć? Big Grin

W całej Polsce Tongue Konsekwentne i przemyślane poszukiwania dają efekty Big Grin

Życzę Ci żeby Tobie także się udało Smile Chociaż nie ukrywając, szanse są marne Big Grin

To jeszcze nie koniec Tongue

(02-01-2016 22:47:28)przemocha napisał(a):  No pierwszy raz słyszę o 2362 0.0 a poza tym to ładny Smile

I nic dziwnego skoro jest ich tak mało a właściciele obecnych nie dzielą się przeważnie takimi informacjami Smile

(03-01-2016 01:17:06)jacomoto napisał(a):  Gratuluję zakupu. Sprawa z oznaczaniem 50t1 jako komar 2362 jak najbardziej OK. Ja tez tylko spotykam sie z taką numeracją.

Domyślam się że chodziło o 50-TS-1 a nie 50-T-1, bo ten drugi posiada oznaczenie 2370 Smile

Myślę że te słowa Jacka uwiarygodniają to jeszcze bardziej Smile

(03-01-2016 01:58:31)kanilox napisał(a):  Jest niesamowity.
Jakieś tam komary sporty mogą się schować.

Komary Sport też są fajne, ale jest ich trochę za dużo żeby były takie fajne jak 50-TS-1 Tongue

Oczywiście nie tylko ze względu na ich ilość, ale także na wygląd, możliwość jazdy w dwie osoby, moc, trzy biegi no i v-max Big Grin

(03-01-2016 11:30:35)kwiatek83 napisał(a):  Gratuluję zdobyczy,ciekawy zadki model.

Najrzadszy z Rometów Wink

(03-01-2016 14:14:44)romek napisał(a):  Super sprzęt. Nic dodać, nic ująć. Szanuję i zazdroszczę.

Skąd masz informacje o tym, ile zostało ich przeznaczonych na województwo?

Sprzedający z GS-u przekazał taka informację poprzedniemu właścicielowi Smile

(03-01-2016 14:33:16)JGNZM napisał(a):  Panie!!! Nigdy wcześniej nie widziałem tego modelu. Można wiedzieć za ile kupiłeś i czy był np na OLX czy jakoś tak wpadł?

W internecie jest kilka zdjęć prawdziwych 50-TS-1 (nie mówię tu o zdjęciach archiwalnych) Smile

Jsk wyżej, był na OLX. Znalazłem go przypadkiem, nie zamierzając wcześniej nic kupować a w krótkim czasie był mój Smile

(03-01-2016 15:29:48)Supryk napisał(a):  ladne bo unikalne
dobrze ze trafil w Twoje ręce a nie dzieciaka co by podnisl przedni blotnik do gory bardziej wyginal siedzisko itd

skoro masz go od syna pierwszego właściciela to nie zalatwisz jakos papierów?

gratuluje

Właśnie głównie z racji tego, że je kolekcjonuje i sprzedający o tym wiedzą, trafiają do mnie Big Grin

Tak przy okazji, wysoko uniesiony, krótki przedni błotnik był tylko w wersji "pokazowej" - seryjnie zakładano błotnik taki jak w 50-T-1 i w ten sam sposób.

Dodatkowo, ten błotnik widoczny na archiwalnych zdjęciach, nie jest zamocowany do dolnej półki jak większość pisała, a do nóżek górnych na krótkich wspornikach.

Tak samo wyglądała sytuacja z lakierowaniem przedniej lampy w 50-TS-1 i 50-T-1, też była tylko w wersjach "pokazowych".

Co do dokumentów to czytaj wyżej.

Dziękuję za wszystkie pochlebne opinie Smile
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-01-2016 15:50:25 przez Szatek.)
03-01-2016 15:44:30
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Piotrek_j Offline
Nowy
*


Liczba postów: 34
Imię: Piotr
Skąd: Sierpc
Pojazd: Romet Pegaz
Post: #14
RE: Romet 2362, czyli "Pierwsza, turystyczno - sportowa pięćdziesiątka" od Szatka
Jest piękny, jednak czy najrzadszy to bym polemizował bo raczej pegaza 705 jest trudniej ustrzelić :F. Wracając do twojego egzemplarza sam widziałem go na olx zdziwiła mnie wielka cena jaką chciał za niego sprzedający. Jeszcze raz gratuluję nabycia tego pięknego motoroweru.
03-01-2016 16:26:55
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Przemi998 Offline
Komarowiec
*


Liczba postów: 5,103
Imię: Przemek
Skąd: Zakrzewo
Pojazd: Romet Komar
Post: #15
RE: Romet 2362, czyli "Pierwsza, turystyczno - sportowa pięćdziesiątka" od S...
(03-01-2016 16:26:55)Piotrek_j napisał(a):  Jest piękny, jednak czy najrzadszy to bym polemizował bo raczej pegaza 705 jest trudniej ustrzelić :F. Wracając do twojego egzemplarza sam widziałem go na olx zdziwiła mnie wielka cena jaką chciał za niego sprzedający. Jeszcze raz gratuluję nabycia tego pięknego motoroweru.

Pierwszy raz słyszę o pegazie 705 Big Grin
Czym on różnił się od pozostałych ? Smile

Moje Maszyny:
komar 2352
Romet Polo
Sprzedane:
Romet 50 t-1
Romet ogar 205
Jawa kaczka
komar 2330
03-01-2016 17:04:57
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Ogar 205 dziwny dźwięk z ...
Ostatni post: romek
Dzisiaj 19:29:01
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 36
problem z rocznikiem Wigr...
Ostatni post: wigryman
Dzisiaj 00:15:11
» Odpowiedzi: 10
» Wyświetleń: 236
Delta RMR 24 - szarpiący ...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 18:17:45
» Odpowiedzi: 10
» Wyświetleń: 442
Romet sygnał
Ostatni post: sbanys
Wczoraj 09:35:46
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 371
Lub [Z] ramę goła do kom...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 06:08:48
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 87
Witam Panów mam na imię N...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 05:52:11
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 340
Jak zamowcować podnózki d...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 05:46:48
» Odpowiedzi: 13
» Wyświetleń: 489
Przywitanie
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 05:32:51
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 67
Kolor Komara.
Ostatni post: łogór 200
Wczoraj 01:37:56
» Odpowiedzi: 18
» Wyświetleń: 19217
Identyfikacja modelu w ce...
Ostatni post: Korczas
19-11-2024 15:02:30
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 89
zawory w ogar 202 fl
Ostatni post: Milczak64
19-11-2024 02:19:22
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 239
202 Fi - wymiana oleju sk...
Ostatni post: Milczak64
19-11-2024 01:56:36
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 823
Ogar 202 na silniku 139fm...
Ostatni post: Milczak64
19-11-2024 01:41:16
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 77
Wigry1 problem z rocznik...
Ostatni post: zaz
19-11-2024 00:23:17
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 152
Kupno zabytkowego motoru ...
Ostatni post: wojakrob
18-11-2024 10:10:04
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 258

Reklama