co mam napisać? napisałem jak jest. jest zdrowo mimo że ktoś się bawił szlifierką. Odpala jedzie i hamuje. Co więcej? Tapicerka twarda od słońca i śmierdzi typowym starym gruzem <3
Wszystko działa.
EDIT: Nie działa jeden cylinder jednak xd Nadal coś jej odbija. Kompresja jest, iskra jest taka zółta bardziej, ale jest.
No, ale jak coś więcej to zaczniemy od tyłu.
Wlew paliwa. Stan idealny. Korek z zameczkiem działa. Śrubki i sprężynki zalane jakimś czymś pewnie od konserwacji.
Bagażnik jest wyłożony wykładziną od Hansa z pokoju dla wnuka. I jest brudna. Fuj.
Pod tą wykładziną z Komfortu jest oryginalna "podłoga". Sklejka obita skóro podobnym materiałem. Stan idealny.
Poniżej znajduje się oryginalny lewarek z kluczem do kół i trójkątem. Widać że lewarka ktoś używał, pomimo że koło zapasowe w stanie idealnym..
Wnęka koła zapasowego, wygląda jak łatana. Ale oryginał bo kuzyn ma tak samo to posmarkane.
Obok znajduje się zbiornik paliwa zalany po wlew
On jak i uszczelki dookoła niego stan dobry bo woda tam stała.
Pokrywa bagażnika ma kilka bąbelków łatwych do wyeliminowania. Zamek w stanie idealnym. Wygłuszenie pokrywy w stanie idealnym, ale jej obicie już gorzej. Skóro podobny materiał stan idealny, lecz pokrywka od narzędzi przeszła trochę.
Dalej mamy szybę tylną. Stan perfekcyjny. Ogrzewanie działa
Słupki tylne jak mówiłem mają popękaną okleinę. Pod tym stała woda i widać rudą. Dziur nie ma. Też do ogarnięcia. Progi pod tylniki drzwiami mają śladu podkładania innego lewarka jak fabryczny bo ściągali koła do napompowania ich jak wyciągali ją z krzaków. Pędzel z biteksem i po problemie.
Następnie mamy drzwi tylne. Na prawych małe bąbelki. Tutaj może być łatanie po dokładniejszych oględzinach. Lewe zdrowe. Zamki stan perfekcyjny. Niestety bez elektrycznego domykania/dociągania drzwi.
Obicie drzwi także w stanie idealnym. Nie wypalone od petów, nie wytarte, czyste.
Drzwi przednie stan Bardzo dobry. Są porysowane. Polerka mechaniczna załatwi sprawę.
Lusterka boczne wymagają nowego chromu (Czego nie mogę powiedzieć o klamkach. One są w stanie idealnym). Obicie drzwi przednich także stan idealny. Nie ma się co rozpisywać.
Siedzenia przód... oparcia z zagłówkami w stanie idealnym. siedziska delikatnie wyblakły od słońca. Fotel kierowcy ma niektóre nitki od przeszyć popękane i tak odstają brzydko.
Dźwignia biegów nie zawsze pokaże kontrolkę "1" na desce rozdzielczej. Dźwignia hamulca ręcznego działa tak samo jak hamulec.
Zabezpieczenia od pasów(?) Tak to się nazywa? Delikatnie wyblakłe przyciski z napisem "PRESS". Ale to w każdym aucie chyba jest
Deska rozdzielcza niepopękana(!) wszystkie suwaki od nawiewu i ogrzewania działają wraz z podświetleniem ich. Zegary wszystkie sprawne tak jak ich podświetlenie ze ściemnianiem.
Kierownica obszyta czymś brzydkim. Jak to ściągnąłem to się okazało, że koło kierownicy popękało przy ramionach. Będę starał się kupić kierownicę oryginalną. Przyciski klaksonu działają tak jak i klakson.
Regulacja kierownicy także działa. Po nasmarowaniu działa perfekcyjnie.
Podsufitka jest "kremowa". I jak na taki kolor i wiek wygląda bardzo dobrze. Oczywiście jest brudna, ale pranie powinno pomóc bo jest to typowy kurz. Przynajmniej tak się wydaje. Zobaczymy "co wyjdzie w praniu"... Pozdro dla kumatyyyych
Szyberdach oczywiście sprawny. Szczelny itd. Jego owiewka na dachu to plastik. Ze starości ma takie wewnętrzne pęknięcia charakterystyczne dla plastiku jak stoi długo na słońcu.
Szyba przednia ma bardzo drobne ubytki. Kamyczki itd. Oryginalna jeszcze. Wycieraczki działają spryskiwacze także. wycieraczki jeżeli dostanę to wymienię bo nie zbierają prawie wcale
Podszybie przód jest razem z maską czyli do wymiany. To co pod maską jest w miejscu podszybia... Do zrobienia. Spawanie na pewno, ale nie jest to duże, ani groźne.
Kielichy w stanie idealnym.
Silnik i skrzynia brudne, zakurzone, ale suche
Chłodnica ma delikatny przeciek jak się rozgrzeje.
Błotnik lewy przód wymiana. Prawy stan idealny.
Szkła świateł drogowych do wyczyszczenia bo od środka całe zakurzone. Halogeny czyste i szczelne.
Zderzaki przód tył stan dobry. Najlepiej do chromowania dać, ale nie jest to pilne.
O czymś zapomniałem?
Nie mogę edytować. Walnąłem kilka byków.
Z wad... Prawy kierunek przód nie działa i nie jest to wina żarówki, nie działa prawy "trzeci/czwarty" stop na podszybiu z tyłu oraz nie działa lampka do czytania lewy tył. Tam jest do wymiany żarówka.
No i nie chodzi na jeden cylinder nadal. Jeszcze nie wiem czemu.