Motorynka reaktyvacja by Hvil
|
Autor |
Wiadomość |
hvil
Technik
Liczba postów: 755
Imię: Piotr
Skąd: LU
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Motorynka reaktyvacja by Hvil
No i dzisiaj była pierwsza jazda!
Motodrynka poskładana i jeździ. Jeśli chodzi o przycisk zmiany długie/krótkie --> patrz tu:
Klakson, a raczej jego włącznik, ślicznie zamaskował dziurę w lampie -->
Reszta załączników to ogólna prezentacja produktu. Na razie jazda na samym nie pasującym kolanku, bo z kolegą co ma mi sprzedać odpowiednie jakoś nie możemy się z tym zorganizować...ale chodzi na tym rasowo.
Z rzeczy naprawdę nad którymi dzisiaj się nagłowiłem to linka zmiany biegów, jej korpus jest za cienki i wpada w manetkę. (faking czajna) Poradziłem sobie wyposażając jej koniec w rurkę termokurczliwą. Pytanie ile wytrzyma...
Niestety motorek ma dwa mankamenty...
Pierwszy z nich widać na zdjęciach... jeżdżę z bakiem testowym, bo niestety moje klejenie poxipolem mocowania baku do baku nie przetrzymało jego montażu na ramie. Będę musiał to jednak spawać. :sciana:
Druga sprawa to ślizgająca się dwójka. Motorek pięknie rusza i jedzie na jedynce, na dwójce niestety ślizga się sprzęgło strasznie. I tu muszę ustalić czy tarczki szlag trafił czy to wina oleju. Poprzedni właściciel mówił, że zalał w ten silnik 5w40 zlane ze swojego Passata i bym sobie go zmienił na prawidłowy. Także jest nadzieja, że może to przez ten olej się tarczki ślizgają na dwójce.
To by było na tyle.. motorynko już prawie prawie skończona, najważniejsze, że pali z pierwszego i jeździ i ma całą sprawną elektrykę, włącznie z klaksonem. Nawet siostra sie skusiła na jazdę...
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31-10-2015 17:00:39 przez hvil.)
|
|
31-10-2015 16:57:30 |
|
|
gregorian2008
Technik
Liczba postów: 967
Imię: Grzegorz
Skąd: Tylmanowa
Pojazd: Romet Pony
|
|
31-10-2015 17:33:16 |
|
|
hvil
Technik
Liczba postów: 755
Imię: Piotr
Skąd: LU
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Motorynka reaktyvacja by Hvil
A co budzi twoje zastrzezenia? No mi to ze nie jedzie na dwojce i to ze bak trzeba spawac najbardziej mi nie pasuje...
Tej zimy mam dwa baki do spawania.... mocowanie w motorynce i przeciek w moim customie nienawidze spawac bakow!!
A wlasnie przykumalem przed chwila, ze pomimo wspornika pod siedzeniem jest ono jakos zbyt do tylu odchylone, w wolnej chwili dam pod blache jakies podporki.
|
|
31-10-2015 18:18:19 |
|
|
Jaro5
Praktykant
Liczba postów: 466
Imię: Jarek
Skąd: Poddębice
Pojazd: Romet Pony
|
|
31-10-2015 19:12:51 |
|
|
jurek_j
Technik
Liczba postów: 830
Imię: J
Skąd: FGW
Pojazd: Romet Kadet
|
RE: Motorynka reaktyvacja by Hvil
(31-10-2015 19:12:51)jaro5 napisał(a): Bak można polutować odpowiednio dużą lutownicą i trzyma bardzo dobrze ,a i za razem jest to bezpieczne.
Tak, można. Tylko tam gdzie na bak działają obciążenia mechaniczne - średnio racjonalny pomysł, pęknie lut i po robocie...
Mocowania zbiorników to tylko spawać, jeśli były spawane. Tak w wielkim skrócie.
Mi też się podoba siostra. I klakson. Prima sort. A no i dzwonek ma fajny napis.
|
|
31-10-2015 21:31:09 |
|
|
hvil
Technik
Liczba postów: 755
Imię: Piotr
Skąd: LU
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Motorynka reaktyvacja by Hvil
Bak czeka na przyspawanie. Nie wiem co mi strzelilo do glowy probowac ze na poxipol to sie utrzyma
Mam dwa pytanka, czy hipol bedzie odpowiedni dla silnika s38 i ile go wchodzi na silnik?
A drugie, ma ktos fotke oryginalnej linki zmiany biegow rometa? Chinska linka wpada w manetke. Nie opierajac o nic i ja blokuje. Poprawilem to termokurczka,ale juz widze ze dosc czesto bedzie trzeba to poprawiac termokurczka.
A i ostatnie, a sie utwardzic tylne amorki?!
|
|
01-11-2015 11:50:49 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości
|
|