Witam. Długo nie aktywowałem tematu, a w simsonie tyle rzeczy sie zmieniło że nawet nie wiem od czego zacząć.
Zamówiłem chyba 3 zamówienia:
1 z nich:
![Powiększ](http://p1.bikepics.com/2011/09/10/bikepics-2270143-800.jpg)
Były to nowe tylne kierunki i ich uchwyt, napęd obrotomierza, pierścienie, pasek akumlatora, 4 gumy napinaczy linek, blokada kierownicy, linka obrotka. Po tym zakupie simson prezentował się tak:
![Powiększ](http://p1.bikepics.com/2011/10/19/bikepics-2289164-800.jpg)
Potem wkońcu w kolejnym zamówieniu zakupiłem obrotomierz, podkładkę zabezp. zębatkę kosza, pływak do gaźnika 16n1-11(teraz już chodzi idealnie), uszczelkę tłumika:
![Powiększ](http://p1.bikepics.com/2011/11/22/bikepics-2305992-800.jpg)
Zegary teraz prezentują się tak:
![Powiększ](http://p1.bikepics.com/2011/12/18/bikepics-2317680-800.jpg)
Następnie zabrałem się za odnowę siedzenia. Na siedzeniu były 2 pokrowce - oryginał, a na nim jakaś tam podróba pod enduro:
Tak wyglądał orginalny pokrowiec:
![Powiększ](http://p1.bikepics.com/2011/11/29/bikepics-2309209-800.jpg)
Blacha była przełamana na 2 części:
![Powiększ](http://p1.bikepics.com/2011/11/30/bikepics-2309689-800.jpg)
Tutaj już pospawana:
![Powiększ](http://p1.bikepics.com/2011/11/30/bikepics-2309697-800.jpg)
Potem zakupiłem nową gąbkę do siedzenia od simsona enduro:
![Powiększ](http://p1.bikepics.com/2011/12/07/bikepics-2312791-800.jpg)
Tutaj pomalowana z pistoletu blacha:
![Powiększ](http://p1.bikepics.com/2011/12/17/bikepics-2317210-800.jpg)
A tutaj części zakupione u p.Kniazia, tj. Nowy kosz sprzęgłowy i simmeringi oraz nowy pokrowiec siedzenia, org. niemiecki taki jak w nowych kanapach sprzedawanych na allegro:
![Powiększ](http://p1.bikepics.com/2011/12/16/bikepics-2316802-800.jpg)
Poskładane, gotowe do założenia siedzenie:
![Powiększ](http://p1.bikepics.com/2011/12/18/bikepics-2317677-800.jpg)
Po tym wszystkim simson prezentuje się tak:
![Powiększ](http://p1.bikepics.com/2011/12/18/bikepics-2317685-800.jpg)
Ale to nie wszystko, ponieważ stan silnika mnie nie zadowalał, m.in dlatego że ścierały się popychacze sprzęgłowe i trzeba było coś z tym zrobić, więc zacząłem zbierać części do remontu:
Kupiłem cylinder oryginał DDR:
![Powiększ](http://p1.bikepics.com/2012/01/09/bikepics-2329114-800.jpg)
Kupiłem również do niego tłok 1 pierścieniowy MZA, o średnicy 40,97 na którą cylinder pójdzie do szlifu, kupiłem również: nowe gumy do cylindra, ściągacz do magneta, łożysko sworznia, nakętkę wału, podkładkę zab. zabierak sprzęgła:
![Powiększ](http://p1.bikepics.com/2012/01/16/bikepics-2332456-800.jpg)
Noi rozpołowiłem silnik:
![Powiększ](http://p1.bikepics.com/2012/01/21/bikepics-2334764-800.jpg)
Tutaj starty popychacz:
![Powiększ](http://p1.bikepics.com/2012/01/18/bikepics-2333379-800.jpg)
Teraz jest jeden długi popychacz z pompy paliwa z malucha, trochę musiałem go skrucić. Łożyska w silniku były w stanie bdb co mnie zdziwiło. Wymieniłem tylko jedno - z wałka sprzęgłowgo po prawej stronie, jeżeli mowa o wałku to nie było na nim segera zabezpieczającego, który jest za koszem sprzęgła:
![Powiększ](http://p1.bikepics.com/2012/01/19/bikepics-2334082-800.jpg)
Tutaj wyczyszczone kartery i wał:
![Powiększ](http://p1.bikepics.com/2012/01/21/bikepics-2334763-800.jpg)
Noi składanie:
![Powiększ](http://p1.bikepics.com/2012/01/30/bikepics-2339963-800.jpg)
Teraz silniczek chodzi idealnie
![Shy Shy](images/smilies/shy.gif)
, narazie jest jeszcze stary cylinder ponieważ tamten dopiero pojedzie do szlifu.
Komentujcie