| 
	
	 
		
	 
	
	
		
		  
		Ocena wątku:
		
			
				- 0 głosów - 0 średnio
 
				- 1
 
				- 2
 
				- 3
 
				- 4
 
				- 5
 
			 
		 
 
	
		
			| 
				
				 
					komar 232 - jaki slimak?
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
	
		
		Zdziczest 
 
 
		
			Nowy 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 8 
Imię: Mario 
Skąd: DC 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
			
komar 232 - jaki slimak? 
			 
			
				Moj drugi post (pierwszy to powitanie). 
Moja przygoda zaczyna sie tak: 
Znalazlem ogloszenie, przkonalem dziewczyne, pojechalem, ocenilem straty, zakupilem, dowiozlem pod dom..teraz pora na uzupelnianie brakow i ew. rejestracje (czyli diagnosta). Do rzeczy: 
-Hamulce. Sa! 
-Oswietlenie. Obecne! 
-Predkosciomierz. Niby jest... 
-Linka predkosciomierza. Brak! Ale juz zamowiona.. 
-Slimak predkosciomierza. Nosz nie ma...
 
Poczytalem, pogrzebalem i nie mam jednoznacznych odpowiedzi: 
-czy slimak od komara (np trojki) da sie zaadaptowac do"sztywniaka"  
-w necie mozna kupic wklad slimaka od ogara 205 - czy jesli bede mial korpus od 232 (lub pozniejszych) to da sie toto wlozyc  wklad slimaka ogar 205? 
-jaki slimak do 232 kupic do ew. odratowania poprzez wymiane wkladu? Wiem, ze linka ma byc na "wcisk" ( przykladowe slimaki
-zalezy mi na zarejestrowaniu (mam nadzieje, ze papiery przejda) stad panika w sprawie predkosciomierza (nota bene nie wiem czy manometr jest sprawny) 
-a moze ktos z forumowiczow po prostu ma slimak do 232 (wielka prosba o kontakt)
 
Komar przyjechal wczoraj i z brakow przedrejestracyjnych jest tez brak sygnalu (pod maskownica jest dziura, dostalem niby sygnal od sztywniaka)...wiem, ze ew. dzwonek wystarczy, ale docelowo chce miec jak ori - w srode zdejme klosz i zobacze czy jest kosz na baterie.
 
Chcialbym napisac "lewa w gore" ale w komarze puszczenie lewej manetki moze byc problematyczne do osiagniecia predkosci docelowej   
Musze przyznac, ze ruszenie z miejsca to wyzwanie po moich doswiadczeniach z moto (zgasl mi 4x przy testach i zeby ruszyc troche go pilowalem)...ot, kolejny ktory sie uczy
			  
			
			
			
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-06-2015 02:37:47 przez Zdziczest.)
 
				
			 
		 |  
	 
 | 
 
	| 23-06-2015 02:34:50 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
		
		
	
		
		Zdziczest 
 
 
		
			Nowy 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 8 
Imię: Mario 
Skąd: DC 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: komar 232 - jaki slimak? 
			 
			
				Zamowilem wlasnie linke okreslona jako "stary typ". Rozumiem, ze wariant pt " stary slimak + wklad od ogara 205" zagra? 
Jeszcze jedno mnie zastanawia - sa 2 rozne mocowania linki w slimaku:
 Stary
Nowy
Zgaduje, ze do sztywniaka bedzie ten, ktory okreslilem jako "Stary"
			  
			
			
			
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-06-2015 10:39:03 przez Zdziczest.)
 
				
			 
		 |  
	 
 | 
 
	| 23-06-2015 10:32:07 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		Zdziczest 
 
 
		
			Nowy 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 8 
Imię: Mario 
Skąd: DC 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: komar 232 - jaki slimak? 
			 
			
				 (23-06-2015 15:44:17)Halski napisał(a):  Jeśli masz oryginalny licznik to ten wkład ślimaka możesz do śmieci wyrzucić. Wejście na linkę w ślimaku i liczniku ma kwadrat 2,4x2,4mm. Sama linka zaś powinna mieć średnicę 3,25mm 
Opis linki mam taki: 
LINKA LICZNIKA STAREGO TYPU NA WCISK Z WAŁKIEM fi 3,25-gruby DO KOMAR,RYŚ,ŻAK-kwadrat na wejście do licznika i ślimaka ma wymiar 2,4mmx2,4mm
 
...wiec wyglada na ori.  
Wkladu slimaka od Ogara jeszcze nie zamawialem. 
Skoro nie da sie polaczyc tej lnki z wkladem slimaka od Ogara to zapytam inaczej.
 
Czy to sztywniaka 232 wejdzie licznik od ogara 205/innego komara, ktory ma na rynku dostepne slimaki? Wtedy bym chociaz diagnoste zalatwil.
 
Ew. jak mozna sprobowac doprowadzic do stanu "napedzania" oryginalnego licznika?
			  
			
			
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 23-06-2015 16:10:15 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |