Cinquecento by arku93
|
Autor |
Wiadomość |
arku93
Nowy
Liczba postów: 34
Imię: Arek
Skąd: Goleszów
Pojazd: Romet Ogar 200
|
Cinquecento by arku93
Witam. Chciałbym zaprezentować Wam moje auto.
Jest to Fiat Cinquecento, rocznik 98' o poj. 899 cm³, 29 kW/40 KM przy 5500 obr/min, 65 Nm przy 3000 obr/min, wtrysk jednopunktowy.
Kupiłem go w 2014 roku, wymieniłem w nim sporo części, nie sposób wymienić je wszystkie.
Zmienione zostały jedynie sprężyny na sportowe MTS 40/40 i tłumik końcowy z dużego fiata. To tyle z przeróbek :)
W przyszłości chciałbym zrobić przekładkę silnika na 1.2 i kupić jakieś porządne felgi, ale wszystko w swoim czasie ;) A oto kilka zdjęć:
Zapraszam na mojego fotobloga http://arku93.flog.pl
|
|
13-04-2015 04:10:56 |
|
|
BigSoft
Pomocny użytkownik
Liczba postów: 1,004
Imię: Przemo
Skąd: SI
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Cinquecento by arku93
Kolejny cinkuś na forum
Czytałem na innych forach o tym wydechu z dużego fiata - jak wrażenia jeśli chodzi o dźwięk, w porównaniu do oryginalnego tłumika?
Też mam cienkiego w tej wersji silnikowej i jeżeli zostanie u mnie na dłużej (na razie jest jako autko przejściowe) to będę wdrażał podobny plan jak u Ciebie jeśli chodzi o swap silnika, no bo te 40 kucyków szału nie robi
Tak z ciekawości spytam - ile Ci pali ten silniczek?
citroen-XM.pl
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-04-2015 09:12:02 przez BigSoft.)
|
|
13-04-2015 09:11:30 |
|
|
arku93
Nowy
Liczba postów: 34
Imię: Arek
Skąd: Goleszów
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Cinquecento by arku93
(13-04-2015 09:11:30)BigSoft napisał(a): Kolejny cinkuś na forum :F
Czytałem na innych forach o tym wydechu z dużego fiata - jak wrażenia jeśli chodzi o dźwięk, w porównaniu do oryginalnego tłumika?
Też mam cienkiego w tej wersji silnikowej i jeżeli zostanie u mnie na dłużej (na razie jest jako autko przejściowe) to będę wdrażał podobny plan jak u Ciebie jeśli chodzi o swap silnika, no bo te 40 kucyków szału nie robi :F
Tak z ciekawości spytam - ile Ci pali ten silniczek?
Ten tłumik ma bardziej sportową charakterystykę, niż basowy pomruk, jest kilka filmików ma youtube jak się sprawuje w tym cc.
W tej wersji z katalizatorem chodzi jakby ciszej, ale i tak mi się podoba ;)
Jeżeli chodzi o swap, to nie zależy mi na jakiś ogromnych osiągach, 75 KM w zupełności by wystarczyło, dlatego w gre wchodzi jedynie 1.2 :)
Na te chwile spala podobnie co 700'ka, w granicach 5-6l 95PB chyba, że ostro jeździsz to spali więcej. Licze się z tym, że jakbym zmienił silnik na 1.2 spalanie wzrośnie. Tak myślę.
Zapraszam na mojego fotobloga http://arku93.flog.pl
|
|
13-04-2015 15:58:15 |
|
|
arku93
Nowy
Liczba postów: 34
Imię: Arek
Skąd: Goleszów
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Cinquecento by arku93
(13-04-2015 13:52:23)Bartek napisał(a): Swap silnika jest nie opłacalny. Lepiej poszukać Cc sporting
Możliwe, ale nie zależy mi na nowym aucie. Ten ma sporo zrobione wymienione oba progi, błotniki, ćwiartka z tyłu, konserwacja, itd.
Nie ma rdzy, ciężko by było takiego drugiego znaleźć ;)
Chciałbym sprawdzić jak się sprawuje taki silniczek. W razie czego wrócę do 900ki.
(13-04-2015 16:02:13)BigSoft napisał(a): Czyli faktycznie ten mój coś za dużo żłopie, bo ok 7,5l/100km i to biorąc pod uwagę, że tak około 80% drogi pokonuje poza terenem zabudowanym...
Warto sprawdzić sonde lambda. Kiedyś w 700ce miałem uszkodzony kabel, też dużo palił, więcej niż zwykle. W trasie, jadąc spokojnie nie mógłby tyle spalić.
Zapraszam na mojego fotobloga http://arku93.flog.pl
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-04-2015 16:29:47 przez arku93.)
|
|
13-04-2015 16:07:02 |
|
|
arku93
Nowy
Liczba postów: 34
Imię: Arek
Skąd: Goleszów
Pojazd: Romet Ogar 200
|
|
13-04-2015 16:45:05 |
|
|
Simon
Ogarnięty Chartcore
Liczba postów: 1,454
Imię: Szymon
Skąd: Ożarów
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Cinquecento by arku93
Cieszy mnie kolejne cc na forum .
Autko bardzo fajne, podobają mi się fotele.
Szkoda że zderzaki nie pod kolor nadwozia
Co do swapu, pomysł jak bardziej na miejscu.
Pewnie na jakiś silniczek z punciaka ?
Mój Romet Chart 70ccm
"Śpieszmy się kochać Motóry polskiej produkcji - Tak szybko odchodzą"
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-04-2015 17:09:14 przez Simon.)
|
|
13-04-2015 17:08:51 |
|
|
arku93
Nowy
Liczba postów: 34
Imię: Arek
Skąd: Goleszów
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Cinquecento by arku93
(13-04-2015 17:08:51)Simon napisał(a): Cieszy mnie kolejne cc na forum :).
Autko bardzo fajne, podobają mi się fotele.
Szkoda że zderzaki nie pod kolor nadwozia :P
Co do swapu, pomysł jak bardziej na miejscu.
Pewnie na jakiś silniczek z punciaka ?
Fotele jak fotele, miejscami trochę bardziej wypełnione gąbką i z nowymi pokrowcami, było z tym trochę zachodu, żeby to poskładać, ale trzyma się. Kupiłem je tak na próbe. Myślałem, że szybko się zniszczy ta ekoskóra na bokach, ale mam je z ponad pół roku i nie widać żeby coś się zniszczyło, a materiał całkiem przyjemny w dotyku.
Co do zderzaków, to zostaję przy tych ;)
Możliwe, ale to jeszcze będę szukał odpowiedniego dawcy :D
(13-04-2015 18:13:45)Simon napisał(a): (13-04-2015 17:55:43)Bartek napisał(a): Jeśli włożyłeś tyle pieniędzy i pracy to nie dziwię się, że nie chcesz innego auta.
Czytałem na forum o CC i swap na taki silnik jak Ty chcesz to wydatek ok 2k. A ile w tym prawdy to nwm ;)
Jeżeli się trafi na dobry silnik, to tylko komputer zmieniasz i tyle.
Koszt od 1 tyś zł jeżeli robi się sam lub u znajomego, do podejrzewam 1,5 tyś jeżeli zlecasz komuś.
Zgodzę się z kolegą Simonem, ale to zależy od stanu i przebiegu takiego silnika, koszty będą w granicach 1tys., trzeba się liczyć z tym, że należałoby zrobić gruntowny remont przed włożeniem takiego silnika pod maske.
Raczej bd sam z tym robił. ;)
Zapraszam na mojego fotobloga http://arku93.flog.pl
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-04-2015 21:18:47 przez arku93.)
|
|
13-04-2015 21:11:52 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|