Simson s51 '86 By PawelBike
|
Autor |
Wiadomość |
PawełBike
Uczeń mistrzów prowizorki
Liczba postów: 479
Imię: Paweł
Skąd: Iława
Pojazd: Inny
|
RE: Simson s51 '86 By PawelBike
Dałem 100 zł za przedni błotnik i lewy boczek (materiał, przygotowanie, robota) Niby drogo, ale patrząc że nikt by się za 2 elemęty na serio nie wziął, a za nabicie puszki + podkład + bezbarwny wydam 90 zł, i efektu byłem pewien bo tydzień wcześniej ojcu e46 robił.
Dominik, no niby racja, widziałbym w nim jeszcze tłumik, instalacje pod akumulator, przedni odblask, może kiedyś malowanie ramy, a no i tylną obręcz zmienić, bo chrom podupada i ciapkę bije góra-dół. Kierunki aż tak do bulu mi nie są potrzebne, przydać by się przydały ale nie tylko na sima są wydatki ;/
Dziesiątki rowerów romet, niezliczone ilości innych, 4 motorowery, 1 motocykl, a zapał nadal nie ustaje...
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-01-2015 02:02:47 przez PawełBike.)
|
|
16-01-2015 01:57:25 |
|
|
PawełBike
Uczeń mistrzów prowizorki
Liczba postów: 479
Imię: Paweł
Skąd: Iława
Pojazd: Inny
|
RE: Simson s51 '86 By PawelBike
Długo się nic nie odzywałem, trza nadrobić.
Po ostatnim jego marudzeniu, wymieniłem pływak, przeczyściłem gaźnik i wyregulowałem, nowa linka ssania, kranik, wężyk, guma filtra,uszczelka pod głowicą, świece, i tak to wróciło do żywych i zrywnych.
W sobotę byłem na OSM Iława, od początku roku ok 300km i jak z silnikiem ani ramą się nie dzieje, także myślę, że bedzie można odkładać powoli pieniądze na dalsze up'y. W planach mam tymczasowo pomalować kolanko czarnym lakierem ognioodpornym, białym podkładem zakonserwować stelaż siedzenia i środek tylnego błotnika, doczyścić opony z czerwonej farby, zmienić tłumik na ładny oryginał bądź niewielki spawak imitujacy oryginał, doczyszczenie przedniego koła i zmiana chociażby tylnej obręczy i poprawienie mocowania rejestracji.
Jedyną wadą która niesamowicie czasem mnie irytuje są co ok miesiąc przepalone żarówki. Dosłownie po wyjęciu w środku są aż czarne całkowicie, czasem trochę przypalone. Zapłon prawdopodobnie jest nowy współczesnej produkcji, i słąbo to działało z osprzętem na 12v. Bym musiał dorwać miernik i zobaczyć jakie napięcie wytwarza na wyjściu...
A tu fotki obecne:
Dziesiątki rowerów romet, niezliczone ilości innych, 4 motorowery, 1 motocykl, a zapał nadal nie ustaje...
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-04-2015 18:32:26 przez PawełBike.)
|
|
13-04-2015 18:29:43 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
|
|