ON vs LPG vs PB
|
Autor |
Wiadomość |
Taśma
Pro

Liczba postów: 3,952
Imię: Mikołaj
Skąd: 1.7km od biurowca
Pojazd: Inny
|
RE: ON vs LPG vs PB
Cytat:Bo życie jest za krótkie, aby czekać na iskrę i dwa obroty wału.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-04-2015 21:59:52 przez Taśma.)
|
|
10-04-2015 21:59:34 |
|
|
Ćmaga
Gazownik, kierowca

Liczba postów: 108
Imię: Jakub
Skąd: Włodawa
Pojazd: Romet Ogar 205
|
RE: ON vs LPG vs PB
(10-04-2015 22:12:41)jurek_j napisał(a): No wiesz Taśma, 125p 1300 odprężony, moc zawrotnych 65KM, wynik prawie dwukrotnie mniejszy od ekobosta...
Fiat jak Fiat, ale silnik S-21, pojemność 2120cm3 a moc 70km, moment niecałe 150Nm, stopień sprężania 7,5 to jest niewysilony silnik i Żuka daje radę uciągnąć, ale tylko 100tys. km do pierwszej NG przy prawidłowej eksploatacji.
|
|
11-04-2015 20:02:51 |
|
|
jurek_j
Technik

Liczba postów: 830
Imię: J
Skąd: FGW
Pojazd: Romet Kadet
|
RE: ON vs LPG vs PB
Tak. Tylko tutaj jakoś wykonania liczy się, materiały użyte do produkcji poszczególnych elementów.
Nie wiem jak w żuku, ale jak warszawą z górniakiem manewrowałem, to ilość momentu obrotowego na samym dole podobna do tego z poldzie dieslu, cudeńko  . I niech jakiś nowoczesny prestiżowy samochód dorówna, będę bił brawa  .
|
|
11-04-2015 21:31:20 |
|
|
Simon
Ogarnięty Chartcore
Liczba postów: 1,454
Imię: Szymon
Skąd: Ożarów
Pojazd: Romet Chart
|
RE: ON vs LPG vs PB
(26-08-2015 22:17:10)jurek_j napisał(a): (26-08-2015 21:45:36)Simon napisał(a): (26-08-2015 21:26:43)jurek_j napisał(a): O jejuś, ja się tylko pytam żeby pogłębić swoją wiedzę.
W polonezach montowali seryjnie gaz, to czemu mieliby tego w cc nie zrobić? Widocznie jednak nie mieli tego kaprysu.
Koszt auta + lpg które wtedy nie wszędzie było + cena paliwa 15 lat wstecz = brak lpg w cc.
Pytania wątpliwości ? 
Tankowanie za 3zł benzyny, a za niecałą złotówkę LPG? 15 lat temu był wielki bum na LPG, w latach dziewięćdziesiątych było zapewne nieco gorzej.
Mz1, czep się psiego ogona, ani ameryki nie odkryłeś, ani nie musisz w ten sposób pokazywać jak bardzo mnie hejtujesz. Teraz po prostu chciałem się zapytać kogoś kto na danych autach lepiej się zna, czy coś takiego było na wyposażeniu, czy nie. A ty już z igieł robisz widły.
No, to EOT.
Ehh ciężko wykazać krzty kultury dla Justyny i ciągnąć temat tutaj. Dobra gaz był po 0,85 gr benzyna po 1.78 zł. A teraz przedstaw mi jak się plasował koszt auta z lpg i bez lpg do współczesnych zarobków. Uwzględnij koszta późniejszej regulacji instalacji, gdzie temat raczkował i zapewne wiele warsztatów tego nie robiło.

Mój Romet Chart 70ccm
"Śpieszmy się kochać Motóry polskiej produkcji - Tak szybko odchodzą"
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-08-2015 23:08:45 przez Simon.)
|
|
26-08-2015 23:06:34 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|