| 
		
	 
		
			| 
					Podkręcenie mocy silnika dezamet
				 |  
			| Autor | Wiadomość |  
		
		
		
	
		| Lagoon   Pomocny użytkownik
 
 
   Liczba postów: 575
 Imię: Michał
 Skąd: Płock
 Pojazd: Inny
 
 | 
			| RE: Podkręcenie mocy silnika dezamet 
 
				Aż żal patrzeć jak sie czyta takie pierdolamento. Nie pierwszy i nie ostatni jesteś, który zatrze łożyska. Do tego w silniku wysokoobrotowym. W komarku, przy jeździe ok 30 km/h to może i by się nie zatarły, ale przy takich obrotach to nie wróżę rewelacji. Na początku nie rozumiałem idei tego tematu. W końcu takich cylindrów są setki, silników takich też sporo, więc co w nim takiego wyjątkowego i godnego podziwiania? Teraz wiem, zakryte łożyska.
			 Już nie chcę żadnych pilarek
 Witam!
 Zrobię dobrze cylindrom. Zainteresowany?Pisz PW!
 
 
 
 https://www.facebook.com/porting.studio/
 |  |  
	| 12-03-2015 18:26:50 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif) 10 użytkowników postawiło piwo Lagoon za ten post:10 użytkowników postawiło piwo Lagoon za ten post. 
 amin(03-12-2015), Bartosz. (06-22-2015), jurek_j (03-12-2015), Kanilox (03-13-2015), Latos (05-21-2015), Malibu122 (03-12-2015), Odrestaurator (06-22-2015), olo09 (03-13-2015), Quake96 (03-12-2015), Taśma (03-13-2015) |  
	
		| nie_mientki   Pomocny użytkownik
 
 
   Liczba postów: 6,376
 Imię: Michał
 Skąd: Puławy
 Pojazd: Romet 50-T-1
 
 | 
			| RE: Podkręcenie mocy silnika dezamet 
 
				 (12-03-2015 17:39:09)lukan napisał(a):  ciekawy temat tylko jeżeli chodzi o łożyska to potrzeba trochę czasu żeby zaobserwować jakieś zmiany  Musisz kolego się śpieszyć z tym tematem bo jak się nie mylę to do 30 marca trzeba zgłosić temat  
Eeee tam, mnie nie obowiązują żadne terminy.
 
Tematem pracy jest adaptacja i montaż wyciągarki od Gaza 66 do pojazdu Uaz wraz z wykonaniem PTO z wałka zdawczego.
 
Może na magisterce    
PS 
Ma się ten refleks, nie?
			 
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-06-2015 17:14:34 przez nie_mientki.)
 |  |  
	| 22-06-2015 17:14:19 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
	
		| jawasaki   Nowy
 
  
 
   Liczba postów: 8
 Imię: Piotr
 Skąd: Myszków
 Pojazd: Romet Ogar 205
 
 | 
			| RE: Podkręcenie mocy silnika dezamet 
 
				Gdyby łożyska mogły by być zakryte - montowano by tak fabrycznie, nie wiem nad czym tu rozmyślać, często gęsto tego smaru w tych łożyskach jest i tak malutko, -najczęstszy problem z łożyskami piast kół samochodów wystarczy kupić nowe łożysko rozebrać i widać jak firmy ciulają... .  
Myślę że co do wytrzymałości samych łożysk więcej i tak zależy poprawny montaż silnika. 
 
Co do samego tuningu - do poxyliny nie mam zaufania, osobiście bym nad-spawał braki. Ciekaw jestem czy przemyślałeś montaż cylindra simsona, osobiście nie wiem czy cylindry simsona i charta mają taką samą wysokość - chodzi mi o odpowiedni kąt otwarcia okien, widzę że założyłeś org. cylinder ddr ,tej tuleji jest na tyle że spokojnie 60cc można było zrobić w podobnych kosztach, gaźnik style-pro 21, do tego garnuszka raczej za duży    . Podeślij filmik jak to pracuje .
			 |  |  
	| 21-07-2015 23:21:05 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
		
	 
		
  
 
 
 
 
 
		
		
	 
 Użytkownicy przeglądający ten wątek:     1 gości
 
 
 | 
 
 
 
 
 |