Dzięki śliczne.Zastanawia mnie tylko jedna rzecz, mianowicie w oryginalnym plastiku nad korkiem zbiornika jest uwypuklenie żeby siedzenie nie leżało na korku a patrząc na sklejkę jest ona gładka.Co prawda widać ślady oleju na tym zdjęciu, ale czy zbiornik nie jest gnieciony?
Przeglądnąłem trochę net i wygląda na to że najlepiej było by zrobić na bazie mojego elementu formę i wyprodukować całkiem nowy element z żywicy i włókna.
Może znajdę kogoś kto jakoś poratuje
Za to dzisiaj obudziły się konie mechaniczne oczywiście ledwo co ale powstały.Niestety ale prawdopodobnie będę musiał wymienić gaźnik.
Oczywiście muszę też dojść ładu z prądem bo jakoś go mało....
Jeszcze jeden z woltomierzem.
Po odłączeniu regulatora i reszty silnik znacznie lepiej trzyma wolne obroty.Muszę podmienić regulator napięcia i zobaczę czy coś się zmieni.
A dźwięk jak na bzyka fajny
Panowie mam problem.
Silnik w Dantomie nie chcę odpalać, nawet się nie odezwie.Po wykręceniu świeca jest mokra a po przyłożeniu do cylindra jest iskra.
Co to może być Jedyna możliwość to psikanie plakiem w gaźnik.Silnik odpala i chodzi dwie-trzy sekundy, aż wypali plaka, mimo że w gaźniku jest paliwo.
Po parunastu odpaleniach na plaku silnik jakoś zaczyna pracować na benzynie.
Świeca włożona pierwsza lepsza bo nie wiem nawet jaki ma być typ i jaka ma być przerwa.Sprawdzałem na dwóch świecach i na dwóch szczelinach 0.6 i 1 mm.
Paliwo było kupione w sierpniu tamtego roku, ale do tej pory stoi rozrobione z olejem w zakręconej bańce 5L.
Jak już silnik pracował i trochę go potrzymałem na obrotach to z kolanka kapnęło parę kropli czarnego oleju.
Dzisiaj zgasiłem silnik, wstawiłem Dantoma do garażu i po około godzinie (cylinder był jeszcze lekko ciepły) już nie odpalił.
Macie jakiś pomył co jest grane
A jakie są objawy zasysania oleju ze skrzyni biegów
Dzięki Panowie za odpowiedź.Przyglądałem się spalinom i muszę powiedzieć że nie dymi.Trochę niebieskiego dymu jest no ale wiadomo tutaj musi być.
Na początek kupię nową świecę i przywiozę świeżego paliwa, bo to już trochę ma.
Jaką byście zalecili przerwę na świecy przy zapłonie bezstykowym
A jak już odpali i psikasz plakiem, to chodzi? Wychodzi na to że paliwa nie dostaje. Kranik drożny? Tam kranik jest? xD Weź do wężyka zalej paliwa i odpal, może podciśnienie masz w baku?
(07-02-2015 22:09:56)Blues napisał(a): Dzięki Panowie za odpowiedź.Przyglądałem się spalinom i muszę powiedzieć że nie dymi.Trochę niebieskiego dymu jest no ale wiadomo tutaj musi być.
Na początek kupię nową świecę i przywiozę świeżego paliwa, bo to już trochę ma.
Jaką byście zalecili przerwę na świecy przy zapłonie bezstykowym
Z tego co pamiętam 0,5-0,6mm.
Mój Romet Chart 70ccm "Śpieszmy się kochać Motóry polskiej produkcji - Tak szybko odchodzą"
Amin jak psikne plakiem to odpali i po około 2-3 sekundach zgaśnie.Kopanie nic już nie da, ale jak wykręcę świecę to jest mokra.Jak już się rozgrzeje to pali bez plaka ale najlepiej zapala na ssaniu.
Kranik jest nowy a gaźnik wygotowany w occie a potem siedział 20 minut w myjce ultra dźwiękowej.
Simon a czy w zapłonie CDI nie powinna być przerwa w okolicach 1mm ?
W samochodach tak na pewno było. 0.7 na stykach a jak był moduł to ustawiało się w okolicach 1mm.
Kurcze muszę kupić lampę stroboskopową
Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.