Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
[Ogar 200] Fabryczne narzędzia Ogar 200
|
Autor |
Wiadomość |
Legwan1989
Uczeń

Liczba postów: 218
Imię: Arkadiusz
Skąd: Słupsk
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Fabryczne narzędzia Ogar 200
(22-01-2015 19:54:24)Quake96 napisał(a): Klucz do świec był chyba inny. Ja mam taki wielootworowy, nie mieszczący się w tym etui.
Ten akurat był od czegos innego niz od Ogarów. w sumie sam nie wiem co miało ten klucz do swiec na wyposazeniu ale też taki mam 
W instrukcji obsługi Ogarów masz wyszczególnione pod pkt 6 - wyposazenie motoroweru:
1. pompka
2. szybkościomierz
3. sygnał dźwiekowy elektryczny
4. lusterko wsteczne
5. komplet narzedzi:
-klucz nasadowy 21/17
-klucz nasadowy 13/10
-pokretło
-klucz wielootworowy
-wkretak mały
-wkretak duzy
-pokrowiec na narzędzia
_____________________________________________________
Co nieco o moim Ogarze 200:
http://chlopcyrometowcy.pl/showthread.ph...025&page=1
|
|
22-01-2015 23:42:21 |
|
|
nie_mientki
Pomocny użytkownik
Liczba postów: 6,376
Imię: Michał
Skąd: Puławy
Pojazd: Romet 50-T-1
|
RE: Fabryczne narzędzia Ogar 200
(22-01-2015 23:47:29)Quake96 napisał(a): Tylko, że 200 nie miały instrukcji. Jak już to byłaby instrukcja od 50-T-1/T-3 albo 205. W sumie to raczej bez znaczenia, bo narzędziami się chyba nie różniły.
200 miały instrukcję, w formie specjalnej wkładki dołączanej do instrukcji T1 lub 205( zależności od okresu).
O narzędziach nic tam nie ma, więc pewnie są takie same.
|
|
22-01-2015 23:53:39 |
|
2 użytkowników postawiło piwo nie_mientki za ten post:2 użytkowników postawiło piwo nie_mientki za ten post.
pawel_2540 (01-23-2015), Taśma (01-23-2015)
|
Quake96
Zielono mi :D
Liczba postów: 2,754
Imię: Piotr
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Fabryczne narzędzia Ogar 200
(22-01-2015 23:53:39)nie_mientki napisał(a): (22-01-2015 23:47:29)Quake96 napisał(a): Tylko, że 200 nie miały instrukcji. Jak już to byłaby instrukcja od 50-T-1/T-3 albo 205. W sumie to raczej bez znaczenia, bo narzędziami się chyba nie różniły.
200 miały instrukcję, w formie specjalnej wkładki dołączanej do instrukcji T1 lub 205( zależności od okresu).
O narzędziach nic tam nie ma, więc pewnie są takie same.
O tym to wiem. Mam zarówno instrukcję do T-1/T-3 jak i te kartki dotyczące modelu 200. Ja mówię tutaj o pełnej instrukcji
(22-01-2015 23:53:44)Legwan1989 napisał(a): Gdzieś w necie czytałem i widziałem ze dwusetki tez miały instrukcję. Ta samą co 205 z tym że była pieczątka 'Ogar 200' ale nie wiem czy w samej instrukcji była wzmianka o silniku Jawy czy cokolwiek o Ogarze 200. No ale to nie jest taki istotne 
Tak jak podał nie_mientki, do 200 dawali początkowo instrukcję od T-1/T-3 a później 205. W każdej były dodatkowe osobne kartki z uzupełnieniem specjalnie dla modelu 200.
- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...
"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
|
|
23-01-2015 00:03:13 |
|
|
Kolo4x4
Młody Ogarowiec :D

Liczba postów: 422
Imię: Mirosław
Skąd: Turze Pole (RBR)
Pojazd: Romet Ogar 200
|
|
03-02-2015 23:43:52 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
|
|