TheNight
Technik

Liczba postów: 904
Imię: Krystian
Skąd: Sanok
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Romet
Ogar 200 <-- Trzeba umieć ustawiać wszystko "książkowo" by to jeździło / Wszystko odwrotnie niż w PL silnikach
Ogar 205 <-- Polski silniczek 2b  Jak się dba to bezawaryjny
50 - t1 <-- To samo co 205 tyle że silnik z 3b i o ok 1km mocniejszy często padały skrzynie ale mam ten silnik nie narzekam
We wszystkich motorkach panuje zasada "Jak Się Dba Tak Się Ma"
Zapomniałem dodać że 200 jest "najszybszy" V-Max to ok 65km/h jednak zadbana dobrze wyregulowana t 50 pójdzie tyle samo
*Tuning/Usprawnianie Silników 2T
*Remonty generalne silników 2T/4T
Mój Chart 50/5
Derbi Senda 70/7/3M w akcji
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-12-2014 17:09:34 przez TheNight.)
|
|
24-12-2014 17:08:18 |
|
|
Bartek
Emerytowany Moderatroll
Liczba postów: 2,930
Imię: Bartek
Skąd: Jarosław
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Romet
Popieram zasady podane przez przedmówców.
Ale to też zależy ile masz kasy na wydanie. Jeśli masz coś ok 1200 do wydania to polecam Ci charta. Jest najwygodniejszy ze wszystkich pojazdów z rodu Rometów i co najważniejsze najnowocześniejszym i z najbardziej rozbudowaną elektroniką. Silnik posiada 027 o mocy chyba 2.8 km Jak się mylę to poprawcie mnie.
Co do Ogara 205 to silnik 023 dezamet czyli 2b o mocy 1.7 km jeśli jest zadbany to posłuży długo. Silnik prosty jak budowa cepa.
Ogar 200 szybszy ale za to silnik jest bardziej skomplikowany tzn nie ustawisz go na oko i nie naprawisz młotkiem i wkrętakiem 
Co do reszty to różnią się nadwoziem. Jeśli myślisz o komarze to tam jest silnik s38 i masz biegi w rączce.
Jeśli jesteś zielony z mechaniki polecam na początek Ogara 205 a jeśli masz pojęcie to ogara 200 lub charta .
|
|
24-12-2014 17:42:37 |
|
|
krzysiu1505
Technik

Liczba postów: 952
Imię: .
Skąd: okolice Bochni
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Romet
(24-12-2014 17:08:18)TheNight napisał(a): We wszystkich motorkach panuje zasada "Jak Się Dba Tak Się Ma"
Zapomniałem dodać że 200 jest "najszybszy" V-Max to ok 65km/h jednak zadbana dobrze wyregulowana t 50 pójdzie tyle samo 
??? 50T1 65 km/h? to jest fizycznie niemożliwe, chyba że z Giewontu, 50T-1 w bdb. stanie pojedzie maks. 55km/h. A co do Ogara 200, to 65km/h jest wartością o jakieś 5km/h zaniżoną w przypadku zdrowego silnika i napompowanych kół  . A co do wyboru motoroweru, to ze złomu rometowskiego można polecić tylko Ogara 200, bo w nim za bardzo nie ma się co psuć, użytkuję takiego na codzień i nic przy nim nie robię, tylko leję i jadę. A co do Charta, to również mógłby ujść, tylko w jego przypadku głupia awaria wyklucza go z użytkowania na długi czas szukania części zamiennej normalnej jakości.
Skład złomu w moim garażu:
- Simson S51B1-4 1983r
- Simson S51N/Electronic/Comfort(składak z 3 różnych) 1989r.
- Romet Ogar 200(motorower jutra: może jutro odpali) 1989r: sprzedany, oby trafił w dobre ręce
|
|
25-12-2014 12:53:25 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|