Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
2 cylindrowy ogar 200
|
Autor |
Wiadomość |
szczupak54
Mechanik
Liczba postów: 1,304
Imię: Dawid
Skąd: Ciarka
Pojazd: Inny
|
|
20-11-2014 23:23:42 |
|
3 użytkowników postawiło piwo szczupak54 za ten post:3 użytkowników postawiło piwo szczupak54 za ten post.
Kanilox (11-20-2014), Magister (11-22-2014), PawełBike (11-20-2014)
|
theogarowiec
rider ogar
Liczba postów: 1,010
Imię: Szymon
Skąd: Słupca
Pojazd: Romet Pony
|
|
20-11-2014 23:27:36 |
|
2 użytkowników postawiło piwo theogarowiec za ten post:2 użytkowników postawiło piwo theogarowiec za ten post.
pawel_2540 (11-20-2014), szczupak54 (11-21-2014)
|
theogarowiec
rider ogar
Liczba postów: 1,010
Imię: Szymon
Skąd: Słupca
Pojazd: Romet Pony
|
|
22-11-2014 23:29:10 |
|
|
Kanilox
Moplikowiec
Liczba postów: 3,490
Imię: Kamil
Skąd: Zabrze
Pojazd: Romet Chart
|
RE: 2 cylindrowy ogar 200
(23-11-2014 01:25:39)Bartosz. napisał(a): konilox więc mówisz że ogar 7km objedzie simson który będzie miał 10km czy nawet więcej ?
7 km to mają dwa osobne silnik jawki w serii i podejżewam że tak te 7 obliczyłeś.
Tu masz tylko jedno magneto, tylko jedno sprzęgło, tylko jedną skrzynie ale za to dwa cylindry do tego nie jak w serii tylko gaźniki Dellorto 17,5 tłumiki spawaki, zapłon elektroniczny to wszystko korzystnie wpływa na moc. A no i to są 55ccm cylindry.
Musisz też wziąć pod uwagę to że moc maksymalna to nie wszystko bo co z tego że w pewnym momencie przy 11000rpm będzie 10km a przed tym będzie totalny muł, brak elastyczności silnika.
Przy dwóch cylindrach i tak dużej pojemności elastyczność i moment obrotowy na niskich obrotach będzie niesamowity, czy niskie, średnie albo wysokie, wkręcisz manetkie do oporu i to ci jedzie bez redukowania, to nie to samo co ciągłe zmiany biegów w Simsonie który dużą moc ma tylko na określonych obrotach.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-11-2014 02:06:16 przez Kanilox.)
|
|
23-11-2014 02:05:13 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|