Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 3 głosów - 4.67 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Remont silnika - parę pytań
Autor Wiadomość
Artur Offline
Zachmurzony
*


Liczba postów: 2,357
Imię: Artur
Skąd: Poznań
Pojazd: Inny
Post: #16
RE: Remont silnika - parę pytań
Motórzysto - jak już to w Polsce Wink Trzeba patriotyzmu trochę zachować!
Nawet kiepska polska produkcja jest lepsza od każdej chińskiej Wink Tak z doświadczenia wywnioskowałem.
03-09-2012 23:05:44
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
MOTÓRZYSTA Offline
Banned


Liczba postów: 401
Imię: Jarek
Skąd: dolnysląsk
Pojazd: Inny
Post: #17
RE: Remont silnika - parę pytań
przepraszam POLSKA!!!! Z tym to się zgodzę w 100% że POLSKIE lepsze w końcu trzeba wspierać POLSKĄ gospodarkę i firmy a nie chinoliSmileSmileSmile
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-09-2012 23:48:55 przez MOTÓRZYSTA.)
03-09-2012 23:48:46
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
komarinho Offline
długodystansowiec
*


Liczba postów: 552
Imię: Paweł
Skąd: Sanok/Kraków
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #18
RE: Remont silnika - parę pytań
ja dokładnie pokarzesz chińczykowi co ma zrobić, to zrobi to na prawdę bardzo dobrze. Azjatyckie firmy, a w nich azjaci, czyli japończycy, chińczycy itp to jedni z najlepszych konstruktorów na świecie, więc nie mówcie że wszystko co chińskie to szajs.... Wielu polaków nie potrafiło by zrobić czegoś dobrego tak jak oni z byle gówn*
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-09-2012 16:22:49 przez komarinho.)
09-09-2012 16:22:10
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Romet_Pegaz Offline
Maniak polskich samochodów
*


Liczba postów: 225
Imię: Wiktor
Skąd: Łódź
Pojazd: Romet Pegaz
Post: #19
RE: Remont silnika - parę pytań
(01-09-2012 22:50:15)rafall2525 napisał(a):  No to ja Ci powiem z doświadczenia, że te cylindry są ok, mój kumpel kupił go i byłem pod wrażeniem Wink kompresja piękna, nawet lepiej palił, z pierwszego ząbka, a po dotarciu smigał normalnie te 55-60 km/h Cylinder polskiej produkcji + głowica. I tłok nie puchł. To jest tak zrobione że musi chodzić i innej opcji nie ma, a osoby wypowiadające się że to szajs itd... to katują je na moc, wogóle tego nie docierają tylko najlepiej to odrazu po założeniu w las pojadą -.- znam takich niestety... A jak go na dotarciu przegrzeją to gwarantuję że im tłok puchnąć zacznie... i na ciepłym mocy tyle że praktycznie ujechać nie idzie. Więc polecam jeżeli dotrzesz ładnie to mówię Ci będziesz zadowolony, więcej oleju daj na dotarciu 1:25, nawet jeżeli bedzie mocno kopcił, po 500 km zmień mieszankę najlepiej na 1:50, i odkręć głowice, ale cylka nie ruszaj! i wyszyść benzyną tłok z góry jeżeli ma jakiś nagar i wtedy dostanie jakby minimalnie lepszego kopa Wink Mam nadzieję że pomogłem Wink

Broń Boże nie słuchaj kolegi, bo grozi to zatarciem silnika. Wg. Ksiązki J.Podlaskiego należy na okres docierania używać mieszanki 1:20 a po docieraniu 1:25 Exclamation

Pamiętaj Romeciarzu młody,
że Romet nigdy nie będzie jeździł tak szybko jak samochody,
i nie ma co go piłować,
bo można tego później żałować

Mój 16-calowy potwór!
09-09-2012 17:06:24
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
komarowiec69 Offline
Nowy
*


Liczba postów: 1
Imię: Komar
Skąd: Inowrocław
Pojazd: Romet Komar
Post: #20
RE: Remont silnika - parę pytań
(01-09-2012 22:27:05)Artur napisał(a):  Co do cylindra, to jeszcze się zastanawiam - czy lepiej dopieszczać oryginał czy kupić nowy Wink Cenowo pewnie wyjdzie podobnie. W końcu sprzedają na Allegro zestawy cylinder, tłok i inne bzdety za 70 zł, ponoć polskiej produkcji. Trochę poczytałem na temat tych tworów... i nic już nie wiem. Jedni piszą, że to szajs jakich mało a drudzy - że nie odstępują od oryginału Wink

Ogólnie cylinder oraz tłok nawet nawet, lecz te zawleczki na stworzeń z druciku są do niczego. Załóż te segera na pewno nie wypadną tak szybko jak te przysłane z druciku.Mi osobiście dziś wypadły i porysowały cylinder oraz tłok.
18-10-2014 17:47:57
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
charper Offline
detyfusan
*


Liczba postów: 2,027
Imię: Wojtek
Skąd: ze wsi
Pojazd: Romet Chart
Post: #21
RE: Remont silnika - parę pytań
(18-10-2014 17:47:57)komarowiec69 napisał(a):  
(01-09-2012 22:27:05)Artur napisał(a):  Co do cylindra, to jeszcze się zastanawiam - czy lepiej dopieszczać oryginał czy kupić nowy Wink Cenowo pewnie wyjdzie podobnie. W końcu sprzedają na Allegro zestawy cylinder, tłok i inne bzdety za 70 zł, ponoć polskiej produkcji. Trochę poczytałem na temat tych tworów... i nic już nie wiem. Jedni piszą, że to szajs jakich mało a drudzy - że nie odstępują od oryginału Wink

Ogólnie cylinder oraz tłok nawet nawet, lecz te zawleczki na stworzeń z druciku są do niczego. Załóż te segera na pewno nie wypadną tak szybko jak te przysłane z druciku.Mi osobiście dziś wypadły i porysowały cylinder oraz tłok.

oryginalne z cienkiego drutu są dobre, po prostu dobrze musza siedzieć w swoim miejscu. a segry szybko mi wyleciały, a w jakim pięknym stanie miałem po nich cylinder... czytałem teorię że druciane lepiej stosować w dwu suwach.
18-10-2014 19:21:20
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Arnoldo Offline
Nowy
*


Liczba postów: 32
Imię: Krzysztof
Skąd: 3city
Pojazd: Romet Komar
Post: #22
RE: Remont silnika - parę pytań
Druciane zabezpieczenia się teraz po prostu stosuje. Również w tzw "zachodnich" motocyklach i motorowerach. Jeśli są zamontowane prawidłowo to nie mają prawa wypaść.
19-10-2014 14:49:17
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
pawel_bieszczady Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 125
Imię: Paweł
Skąd: Z południa
Pojazd: Romet Pony
Post: #23
RE: Remont silnika - parę pytań
(19-10-2014 14:49:17)Arnoldo napisał(a):  Druciane zabezpieczenia się teraz po prostu stosuje. Również w tzw "zachodnich" motocyklach i motorowerach. Jeśli są zamontowane prawidłowo to nie mają prawa wypaść.

Zabezpieczenia się dobiera zależnie od "rowka" w piaście sworznia.

Np WSK - gorzycki tłok jest wykonywany na tzw. druciaki.
Natomiast tłok CX do WSK już jest pod segery.
19-10-2014 18:01:51
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Ogar 205 dziwny dźwięk z ...
Ostatni post: Norweski Zomowiec
Dzisiaj 22:12:59
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 68
Delta RMR 24 - szarpiący ...
Ostatni post: MacRoial
Dzisiaj 21:26:29
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 454
problem z rocznikiem Wigr...
Ostatni post: wigryman
Dzisiaj 00:15:11
» Odpowiedzi: 10
» Wyświetleń: 242
Romet sygnał
Ostatni post: sbanys
Wczoraj 09:35:46
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 374
Lub [Z] ramę goła do kom...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 06:08:48
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 90
Witam Panów mam na imię N...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 05:52:11
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 344
Jak zamowcować podnózki d...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 05:46:48
» Odpowiedzi: 13
» Wyświetleń: 490
Przywitanie
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 05:32:51
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 69
Kolor Komara.
Ostatni post: łogór 200
Wczoraj 01:37:56
» Odpowiedzi: 18
» Wyświetleń: 19219
Identyfikacja modelu w ce...
Ostatni post: Korczas
19-11-2024 15:02:30
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 90
zawory w ogar 202 fl
Ostatni post: Milczak64
19-11-2024 02:19:22
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 243
202 Fi - wymiana oleju sk...
Ostatni post: Milczak64
19-11-2024 01:56:36
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 825
Ogar 202 na silniku 139fm...
Ostatni post: Milczak64
19-11-2024 01:41:16
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 79
Wigry1 problem z rocznik...
Ostatni post: zaz
19-11-2024 00:23:17
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 153
Kupno zabytkowego motoru ...
Ostatni post: wojakrob
18-11-2024 10:10:04
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 268

Reklama