witam wszystkich
|
Autor |
Wiadomość |
wojtekzpl
Nowy
Liczba postów: 1
Imię: wojtek
Skąd: reda
Pojazd: Romet Komar
|
witam wszystkich
Co prawda mam już 53 wiosny ale własnie zabrałem się za remont komara 1 Kupiłem taki zlomik 3 lata temu z allegro / bez papierów i własnie mam trochę czasu aby się pobawić .
Komar był moim pierwszym pojazdem mechanicznym , kupił mi go ojciec jak miałem 13 lat ( 1974 ROK! ) i chorowałem na świnkę , wtaszczył go na drugie piętro w bloku i postawił rano przy moim łóżku , kiedy się obudziłem - oszalałem .... dlatego postanowiłem odrestaurować to Polskie Cudeńko motoryzacji .
rocznik - 1971 - na tabliczce ?...
silnik S38B4
malowanie - szaro - niebieski
Nie jestem mechanikiem , mam absolutnie podstawowa wiedzę w tym temacie , będę wdzięczny za podpowiedzi i instrukcje.
faza 1 - pojazd rozebrany do rosołu ( własnoręcznie)- rama błotniki itd u piaskarza ,
" błyskotki " u galwanizera .
silnik rozebrany i moczy się w zalewie benzynowej
zamówiłem komplet śrub nierdzewnych do montażu " karoserii
elementy do kupienia - wydech , cylinder , tłok , pierścienie , komplet śrub , odblask lampy , lampa tył, cewka oświetlenia, kranik paliwa , śruby wahaczy , wiązka elektryczna , linki ,
nie jestem fanatykiem originalu ale chciałbym aby mój komar był jak najbliższy wersji oryginalnej .
Bardzo proszę o porady , opis wersji oryginalnej , chętnie kupie części a w miarę postępów i zdobytego doświadczenia podzielę się swoja wiedza.
pozdrawiam wszystkich , Wojtek
|
|
16-10-2014 10:37:48 |
|
2 użytkowników postawiło piwo wojtekzpl za ten post:2 użytkowników postawiło piwo wojtekzpl za ten post.
Semmao (10-16-2014), Suwmiarka (10-17-2014)
|
Damian4570
Zaawansowany hardware'owiec
Liczba postów: 1,305
Imię: Damian
Skąd: Strzelce Kraj
Pojazd: Romet Kadet
|
|
16-10-2014 17:09:15 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
|
|