| 
		
	 
		
			| 
					Komar 2350 - 1977rok - sslavian
				 |  
			| Autor | Wiadomość |  
		
		
		
	
		| sslavian   Nowy
 
  
 
   Liczba postów: 94
 Imię: Adam
 Skąd: Opolskie
 Pojazd: Romet Komar
 
 | 
			| RE: Komar 2350 - 1977rok - sslavian 
 
				Ostatnimi czasy ,odkręciłem cylinder i głowicę ponieważ chciałem je wyczyścić na połysk.Przy okazji chciałem wymienić pierścionki.
 Podczas zakładania za mocno przykręciłem jedną szpilkę ,która pękła, niestety szpilka się urwała w karterze.
 Rozwierciłem ją i pilnikiem chciałem naciąć rowek na śrubokręt niestety nie udało się, pozostało zawieść do fachowca, ten powiedział ,że trzeba rozebrać silnik ,ponieważ nie nagwintuje mi tego na tokarce ,więc rozebrałem silnik .
 
 Dzisiaj odebrałem już karter ,gwint już elegancko zrobiony,więc pozostało skompletowanie części mimo ,że silnik w stanie idealnym łożyska bez żadnych luzów itp ,to już wymienię niektóre części no bo jak silnik rozkręcony już jest to się wymieni łożyska itp.
 
 Mam prośbę do was czy moglibyście mi podać wszystkie rozmiary pierścieni zabezpieczających czyli tzw segerów,które są w silniku s-38?
 
 Jutro zdjęcia z prac.
 |  |  
	| 23-04-2014 21:12:20 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
		
	 
		
  
 
 
 
 
 
		
		
	 
 Użytkownicy przeglądający ten wątek:     1 gości
 
 
 | 
 
 
 
 
 |