Tuning na 60ccm.
|
Autor |
Wiadomość |
Mr.Kropek
Nowy

Liczba postów: 55
Imię: Wojtek
Skąd: Pabianice
Pojazd: Romet Ogar 200
|
|
08-09-2014 19:10:34 |
|
|
Brzoz3k
Uczeń

Liczba postów: 289
Imię: Adam
Skąd: Warszawa
Pojazd: Romet Ogar 205
|
RE: Tuning na 60ccm.
Ja myślę tak:
kupiłem 60 i ogólnie było całkiem spoko. Nie wiem w czym była rzecz, ale jeździł jak chciał. Raz pięknie przyśpieszał na dwójce, raz miał muła i tak kilka razy podczas jednej przejażdżki. Strasznie mnie ta nierówność zaczynała irytować i wstawiłem cylinder 50, współczesnej produkcji, podobno jakiś wzmacniany czy coś. Założyłem set i co? Git. Ogar jest przewidywalny, nie ma żadnych cudów. Do tego dodam, że 50 jest cięższa od 60 i wygląda na lepiej wykonaną. Przy tłokach nie widać różnicy, przynajmniej na oko, ale podejrzewam, że i tak cyl 60 jest godny uwagi- główną winą cudów jest zapewne kiepskiej jakości tłok.
Pragnę dodać, że mam jeszcze oryginalny cylinder zmd, po 1 szlifie i tłok do niego. Miałem go zakładać, ale ma uszkodzony gwint na gaźnik. Nie chciałem rzeźbić i nie miałem na tą zabawę czasu, więc chwilowo leży w kartoniku i czeka aż te współczesne pójdą na żyletki.
Wydaje mi się, że diabeł tkwi w szczegółach takich jak cena.
zestaw 50cm- 85 zł
zestaw 60 cm- 50 czy tam 60 zł.
Gdyby 60 były wykonane z lepszych stopów czy dokładniej, to nikt nie zwracałby uwagi czy kupuje 50 czy 60, a hejt na 60 jest spowodowany tym, że się łasimy na tanie gówno i liczymy na cuda.
Niestety większość opinii negatywnych do 60 jest spowodowana kupnem taniego gówna.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-09-2014 12:22:10 przez Brzoz3k.)
|
|
20-09-2014 12:21:04 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|