Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
[Ogar 205] glowica i iskrownik
|
Autor |
Wiadomość |
sargon
Uczeń

Liczba postów: 117
Imię: Aleksander
Skąd: Leżajsk
Pojazd: Romet Ogar 205
|
glowica i iskrownik
http://imgur.com/ZN8H9Gx
http://imgur.com/z10pnU1
http://imgur.com/nkeHsgu
http://imgur.com/H6i3qeU
http://imgur.com/CggkXVE
http://imgur.com/ErOWcFa
pany mam dylemat, zakupilem tlok od hondy mb, 40,25mm, zrobilem szlif cylka i teraz nw jaka glowice wybrac; mam 3, oryginalna zmd, pseudo 60 i glowica nowa z sklepu, oto foty tych glowic:
slyszalem, ze jak sie kupi ten tlok to trzeba planowac glowice, o ile mam ja splanowac?
2 pytanie to moj iskrownik z charta, all przewiniete cewki to oryginal 6v, i czy dostane ta uszkodzona czesc (nw jak to sie zwie, na zdj. jest)?
romet ogar 205 z silnikiem dezamet 023
|
|
06-09-2014 18:15:54 |
|
|
Mysiu
"Za mną tylko kurz.."

Liczba postów: 788
Imię: Kamil
Skąd: Mikołów, Katowice
Pojazd: Romet Ogar 205
|
RE: glowica i iskrownik
(06-09-2014 20:53:11)pawel_2540 napisał(a): głowicę zakładaj orginał
Łeb masz oryginał.
Głowicę trzeba przystosować teraz pod ten tłok.
Ta część nazywa się impulsator.
|
|
06-09-2014 21:21:23 |
|
1 osoba postawiła piwo Mysiu za ten post:1 osoba postawiła piwo Mysiu za ten post.
sargon (09-06-2014)
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|