WSK 175 M21W2 '77 by MichalSR50
|
Autor |
Wiadomość |
pawel_bieszczady
Uczeń
Liczba postów: 125
Imię: Paweł
Skąd: Z południa
Pojazd: Romet Pony
|
RE: WSK 175 M21W2 '77 by MichalSR50
(13-08-2014 01:51:36)MichalSR50 napisał(a): Gdyby to była 125, już bym pewnie się przejechał, a tak trzeba się pobawić z akumulatorem
Tym zdaniem mnie lekko zdenerwowałeś, bo mam wrażenie, że masz takie myślenie:
"Skoro instalacja wymaga akumulatora to już jest nieudana konstrukcja"
Silniczek widzę 059 albo W2 więc skrzynia pewnie długa (to na +)
Jak chcesz ją robić porządnie, to wszystko co jest drobnicą - chrom/ocynk
Rama, wahacz, mocowania podnóżków, blacha siedzenia, przednie zawieszenie, obręcze, mocowanie tylnej lampy - proszek
Zbiornik, boczki i błotniki - tylko i wyłącznie akryl
Jak chcesz nią na codzień jeździć to w silnik nie żałuj kasy, tzn.
Wał na korbie YZ, jakiś dobry tłok (Ak20 albo gorzyc)
Pegaz od razu do regeneracji
Niech ktoś ci dotoczy dobre tulejki na wałek pośredni, z wałka brązu B101
Łożyska porządne FAGi
Wirnik royal enfield
Podstawą oczywiście zapłon CDI
Aluminiowe elementy tj bębny, piasty, dekle silnika, kartery, cylek, głowica - szkiełkowanie
|
|
13-08-2014 23:17:34 |
|
|
Wojtek3362
Mechanik
Liczba postów: 1,901
Imię: Wojciech
Skąd: Szwajcariq
Pojazd: Romet Chart
|
|
13-08-2014 23:57:21 |
|
|
pawel_bieszczady
Uczeń
Liczba postów: 125
Imię: Paweł
Skąd: Z południa
Pojazd: Romet Pony
|
RE: WSK 175 M21W2 '77 by MichalSR50
Ogólnie masz 3 opcje co do zapłonu:
Najbardziej wieśniacka - na krótko (czerwony z czarnym do cewki butelkowej) UWAGA!! Szybko wtedy padają cewki butelkowe
Standard - fabryczne rozwiązanie (nie polecam o jak Ci się aq w trasie rozładuje to prądów ze słupa będziesz musiał szukać)
Najlepsze rozwiązanie to CDI (zapłon niezależny od aq, może być rozładowany, może go wcale nie być - i tak odpali zawsze i wszędzie)
|
|
17-08-2014 15:04:40 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
|
|