Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
[Chart] Buczy na wysokich
|
Autor |
Wiadomość |
mlody191
Mechanior

Liczba postów: 840
Imię: Damian
Skąd: Lubelskie
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Buczy na wysokich
(11-07-2014 00:33:22)stqc napisał(a): No dobra spoko, ale po co się do niego przyczepiłeś za te simery? Nowe nie znaczy że jest OK, a pozatym mógł być źle osadzony i się uszkodził, warto na takie rzeczy zwracać szczególną UWAGĘ Kolega dobrze napisał.
ale jak widzisz temat jest o charcie.. moim charcie..
a nie kto dobrze napisał.
ale jezeli taki dokladny jestes to przeciez napisalem na samym poczatku ze to problem z iskrą bo nie kręci wysokich i podejrzewam moduł...
koniec tematu kto napisał dobrze a kto źle
|
|
11-07-2014 12:22:31 |
|
|
BigSoft
Pomocny użytkownik
Liczba postów: 1,006
Imię: Przemo
Skąd: SI
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Buczy na wysokich
Może to być cewka zasilająca. Pisałeś wcześniej, że sprawna, ale podczas uruchamiania silnika może pojawiać się jej usterka. Zdarzają się takie przypadki w sytuacji uszkodzonego uzwojenia. Miernik może wskazywać poprawną rezystancję, niestety po odpaleniu, gdy cewka dostaje wibracji pochodzących z silnika wychodzi szydło z worka. Spróbuj podłączyć miernik do cewki (zielony + czarny) i pościskać ją palcami na rózne sposoby. Czasem w ten banalny sposób można dojść do tego, że cewka jest uszkodzona (rezystancja będzie się zmieniać pod wpływem ściskania).
Jeżeli nadal nie to, to można jeszcze objeść całkowicie cewkę. Potrzebny jest transformator 6 do 9V/230V o mocy minimum 4VA. Uzwojenie niskiego napięcia podłącza się do cewki ładowania (odłącz je od instalacji, podłączyć do brązowego i jednego z żółtych), a uzwojenie 230V do modułu (jeden koniec do "ZAS" w module, drugi do masy). To pozwoli wykluczyć cewkę zasilającą, jeżeli nadal problem nie ustąpi.
citroen-XM.pl
|
|
17-07-2014 23:07:29 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|