Projekt silnik 70ccm chart
|
Autor |
Wiadomość |
kokosek
Минск 125
Liczba postów: 1,639
Imię: Eryk
Skąd: Łódzkie
Pojazd: Inny
|
|
16-04-2014 23:17:07 |
|
|
Kanilox
Moplikowiec
Liczba postów: 3,490
Imię: Kamil
Skąd: Zabrze
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Projekt silnik 70ccm chart
(16-04-2014 22:05:32)Patryk82 napisał(a): możesz zmierzyć ile ma tuleja na dole średnicy?
Jutro zmierzę i podam ale chyba gdzieś 52mm
(16-04-2014 22:55:55)Lagoon napisał(a): Czy mi się wydaje czy okno wydechowe się kompletnie nie zgrywa z kanałem?
Nie wydaje ci się.
(16-04-2014 23:06:36)kw112 napisał(a): Też mnie zaczęło zastanawiać to okno. Tuleja jakby z kosiarki, bo okno malutkie.
Cylinder jest oryginalny, na pewno nie jest to przeróbka.
(16-04-2014 23:36:32)kw112 napisał(a): Ale tuleja nie jest jednak z kosiarki. Może rzeczywiście jest to cylinder do motorydwanu. Najlepiej będzie je zrobić tak jak ma być
To na 100% jest cylinder z motorydwanu.
Przynajmniej sprzedawca tak twierdzi.
Napisałem do motor techu ile by za to wzięli.
Sam trochę boje się że to spieprze.
|
|
17-04-2014 01:54:33 |
|
|
Kanilox
Moplikowiec
Liczba postów: 3,490
Imię: Kamil
Skąd: Zabrze
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Projekt silnik 70ccm chart
(17-04-2014 14:30:15)Lagoon napisał(a): Po co wysyłać? Jak ma pilnik to niech sam działa. gorzej, jeśli okna płuczące też się nie pokrywają, to pilnikiem nic nie zdziała. Weź obojętnie jaki pilnik i piłuj aż się kanał zrówna z oknem, tak, żeby żadnego progu nie było Na koniec faza rantów okien i cylinder gotowy.
Dobra to tak zrobimy ale czy ma to znaczenie jak na dole wygląda ten kanał?
Sprawdziłem okna płuczące i się pokrywają ale mają leciutki próg, nie wiem czy to ma znaczenie.
Porównałem teraz ten cylinder charta z cylinder 60/4/3 do simsona i różnice w wielkościach kanałów są aż dziwne.
Kanał wylotowy jest 2 razy większy, kanał zasilający jest większy około 3,5 raza, kanały płuczące jakoś 4 razy większe (mówię o powierzchniach końców kanałów w tulei)
|
|
17-04-2014 14:56:13 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości
|
|