Ocena wątku:
- 1 głosów - 5 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
[Ogar 205] Szybko się grzeje i powoli jedzie
|
Autor |
Wiadomość |
BartuS
( . Y . )

Liczba postów: 1,100
Imię: Bartosz
Skąd: Kielcza
Pojazd: Romet Ogar 205
|
|
05-04-2014 14:12:56 |
|
|
Jakchwal205
Technik

Liczba postów: 660
Imię: Kuba
Skąd: Nowy Tomyśl
Pojazd: Romet Ogar 205
|
|
05-04-2014 14:16:05 |
|
|
rafik7332
Uczeń

Liczba postów: 172
Imię: Rafał
Skąd: Dukla
Pojazd: Romet Ogar 205
|
RE: Szybko się grzeje i powoli jedzie
Założ 95 albo 100 a co do grzania się silnika to może masz za wczesny zapłon spróbuj wymienić kondensator ustawić platynki i wymień tłok i pierścienie a jak ma jak się nagrzeje to może zmniejsza się kompresja dlatego że cylinder się nagrzewa i się rozszerza a jak nie to może rzeczywiście tłok puchnie ale jak widzę posty to widzę że jak ktoś doda wątek że nie działa albo się grzeje to prawie wszyscy piszą że tłok puchnie nie rozumiem tego ale ok
Posty nieczytelne stylistycznie (+1 punktów)
Za to ja nie rozumiem jak można napisać tak długie zdanie, nie stosując znaków interpunkcyjnych. Dlatego też punkciki w nagrodę i poniżej kopia Twojego tekstu z poprawkami:
Założ 95 albo 100, a co do grzania się silnika, to może masz za wczesny zapłon. Spróbuj wymienić kondensator, ustawić platynki i wymienić tłok, i pierścienie, a jak ma (???) jak się nagrzeje, to może zmniejsza się kompresja dlatego, że cylinder się nagrzewa i się rozszerza. Jak nie, to może rzeczywiście tłok puchnie. Jak widzę posty, to widzę (lol), że jak ktoś doda wątek, że nie działa albo się grzeje, to prawie wszyscy piszą, że tłok puchnie. Nie rozumiem tego, ale ok.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-04-2014 00:44:20 przez BigSoft.)
|
|
12-04-2014 00:10:23 |
|
|
plusminus
Technik

Liczba postów: 1,003
Imię: Iwo
Skąd: Lubelskie
Pojazd: Inny
|
RE: Szybko się grzeje i powoli jedzie
Jak widzę niektóre posty w tym dziale to się zastanawiam nad jednym.. Czy to śmiać, czy się płakać..
Autorze- Przyczyn grzania się silnika i spadku mocy może być przynajmniej kilka. Wymienię te najbardziej prawdopodobne. Zacząłbym od sprawdzenia koloru świecy. Silnik może łapać lewe powietrze, co skutkuje nadmiernym grzaniem się (nadmiar tlenu powoduje podwyższoną temperaturę silnika) a do tego spadek mocy ze względu na zubożenie się dawki paliwowo-powietrznej. Ogar stał czas bliżej nieokreślony, nieużywany. Jest możliwość, że przez ten czas stwardniały gumowe uszczelnienia silnika (simeringi na wale) i silnik tamtędy pobiera lewe powietrze, a możliwe że i olej. Drugą możliwą przyczyną jest opóźniony zapłon. Późniejszy zapłon skutkuje tym, że mieszanka spalana jest jeszcze wtedy, gdy tłok idzie ku dołowi, więc też może powodować grzanie się silnika oraz spadek mocy z powodu niższego ciśnienia gazów po minięciu przez tłok GMP. Późniejszy zapłon może powodować nie tylko złe ustawienie zapłonu, ale także uszkodzony kondensator przeciw przeskoku iskry na przerywaczu. Musisz teraz sam posprawdzać objawy i dojść do przyczyny niedomagań Twojego silnika.
"Co to jest takie niebieskie pod siedzeniem????
To coś to jest turbina Mixolu, nie grzeb tam bo Ci łapy urwie."
Moje BP
|
|
12-04-2014 02:07:43 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|