Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Tuleja wahacza Kadet
|
Autor |
Wiadomość |
RaFicki
,
Liczba postów: 249
Imię: Rafał
Skąd: Komorniki k.Wielunia
Pojazd: Inny
|
|
20-03-2014 20:51:35 |
|
1 osoba postawiła piwo RaFicki za ten post:1 osoba postawiła piwo RaFicki za ten post.
Grzechu94 (03-20-2014)
|
Jakchwal205
Technik
Liczba postów: 660
Imię: Kuba
Skąd: Nowy Tomyśl
Pojazd: Romet Ogar 205
|
|
20-03-2014 20:55:54 |
|
|
RaFicki
,
Liczba postów: 249
Imię: Rafał
Skąd: Komorniki k.Wielunia
Pojazd: Inny
|
|
20-03-2014 21:04:55 |
|
|
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: Tuleja wahacza Kadet
Kadet ma kombinowane zawieszenie, które było zmieniane. Jeżeli masz z pierwszych roczników, chyba do 84 roku to tuleje z tworzywa i wewnętrzna metalowa, pochodzą od Komara, ale oś jest krótsza chyba 150 mm, fi 10,3 z gwintami M10. Możesz więc kupić taką, skrócić i nagwintować http://allegro.pl/os-wahacza-z-tulejami-...05422.html
Jeżeli masz Kadeta z późniejszej produkcji to tuleje i oś podpasujesz od ogara, ale też jest krótsza, linki powyżej.
Jak należy zmierzyć długość osi? Mierzysz zewnętrzny wymiar wahacza i dodajesz 2 x 15 mm na gwinty. Gwinty nie powinny być dłuższe niż zewnętrzny wymiar wahacza, abyś nie skręcił na maxa i zacisnął wahacz. Oryginalna oś ma fi 10,3, więc gwinty o określonej dł mają ograniczenie skręcenia. Nie powinna to też być, np śruba M10 dł np 180 mm z łbem 6-io bocznym, tylko szpilka z gwintami z obu stron. Sugeruję użyć podkładek płaskich (tylko) i nakrętek samohamownych (tzw samo-kontrujących).
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
|
|
21-03-2014 00:30:26 |
|
1 osoba postawiła piwo joozek za ten post:1 osoba postawiła piwo joozek za ten post.
RaFicki (03-21-2014)
|
RaFicki
,
Liczba postów: 249
Imię: Rafał
Skąd: Komorniki k.Wielunia
Pojazd: Inny
|
|
21-03-2014 08:26:06 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości
|
|