| 
		
	 
		
		 Ocena wątku: 
			
				0 głosów - 0 średnio12345 
		
	
		| bartosz13071994   Lakiernik
 
  
 
   Liczba postów: 46
 Imię: Bartosz
 Skąd: Tuchola
 Pojazd: Romet Ogar 200
 
 |  |  
	| 06-11-2011 00:51:40 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
	
		| Mikołaj   Dziecko słoneczka :D
 
  
 
   Liczba postów: 1,592
 Imię: Mikołaj
 Skąd: Bydgoszcz
 Pojazd: Romet Ogar 200
 
 |  |  
	| 06-11-2011 01:44:18 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
	
		| STRAŻNIK   Strażnik Forum :D
 
  
 
   Liczba postów: 543
 Imię: Grzegorz
 Skąd: Czachów- zachodniopomorskie
 Pojazd: Romet Ogar 200
 
 |  |  
	| 06-11-2011 02:08:48 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
	
		| bartosz13071994   Lakiernik
 
  
 
   Liczba postów: 46
 Imię: Bartosz
 Skąd: Tuchola
 Pojazd: Romet Ogar 200
 
 |  |  
	| 06-11-2011 22:17:21 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
	
		| bartosz13071994   Lakiernik
 
  
 
   Liczba postów: 46
 Imię: Bartosz
 Skąd: Tuchola
 Pojazd: Romet Ogar 200
 
 | 
			| RE: stozek;) 
 
				 (06-11-2011 22:22:33)djdar_95 napisał(a):  Szczerze mówiąc to ja mam ten "supper sportofffyy filtr, który daje 200 koni" i mi na nim chodzi, jedynie co daje to to, że jak odkręce manetke na full, to fajnie buczy  . Dostałem go gratis z nowym gaźnikiem  . A sprawdzałeś wszystko? gaźnik wyczyszczony? Zdaje mi się, że to wina gaźnika... 
o jedyny ktory mnie rozumie   o mi nie chodzi o moc o wiem ze h*ja daje za przeproszeniem ale o ten ryk  
  (06-11-2011 22:46:22)szkp napisał(a):  Teoretycznie, filtr stożkowy jest dobrym wynalazkiem. Posiada on większą przepustowość powietrza, co jest przydatne przy np. wyżyłowanych silnikach gdzie trzeba w czymś spalić zwiększoną ilość benzyny. Nie napisałeś jakiej firmy posiadasz filtr- jeśli jednak jest to popularny "tuning stożek +10KM z allegro", to jest to niestety chiński filtr, mający dużo mniejszą zdolność filtrującą od oryginału. Mówiąc prosto, przez ten "filtr" przedostaje się strasznie dużo syfu i praktycznie nic on nie daje a nawet szkodzi np. pierścieniom. Do ogara wystarcza ilość powietrza przedostająca się przez oryginalny, CZYSTY filtr. Inaczej sprawa ma się z dobrymi filtrami np. pollini- tam jest zastosowany dobry materiał filtrujący i przynajmniej one nie szkodzą  . No ale nie o tym temat  . Więc dlaczego ci źle chodzi? Po prostu po zmianie filtra silnik dostaje za dużo powietrza. Zmniejsz ilość powietrza śrubą regulacyjną i powinien dobrze chodzić. 
wszystko ladnie pieknie ale ogar nie ma sruby regulacji powietrza   Zamiast szukać pierdół w necie, jeżdżę sobie na Romecie
    
 MoTóR<3
 
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-11-2011 23:24:16 przez bartosz13071994.)
 |  |  
	| 06-11-2011 23:22:58 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
		
	 
		
  
 
 
 
 
 
		
		
	 
 Użytkownicy przeglądający ten wątek:     1 gości
 
 
 | 
 
 
 
 
 |