Komar 2320 '70 - ''Klak''
|
Autor |
Wiadomość |
motomaniak
Technik
Liczba postów: 1,022
Imię: Jakub
Skąd: Odolanów
Pojazd: Inny
|
|
07-03-2014 19:50:28 |
|
|
romek
019 rzondzi
Liczba postów: 2,215
Imię: Marcin
Skąd: NOS
Pojazd: Romet Komar
|
RE: Komar 2320 '70 - ''Klak''
Jak już ''Klak'' jak to go zwie mój ojciec został rozgrzebany to muszę go skończyć. I wsadzić w niego masę forsy, ale mam nadzieję że teraz już będzie OK. Byłem dziś u gościa co spawa aluminium - koszt pospawania mojego kartera to 50 zł, w poniedziałek mu to zawiozę. Chwilę temu na allegro wylicytowałem za 23 złote nową cewkę zapłonową ze starych zapasów W zapasach złomu mam cylinder ZMD po II szlifie (NB) jednak ma sporo rys - trzeba będzie oddać do szlifu na III nadwymiar. Do tego wszystkiego trzeba będzie kupić nowy wał i tu moje pytanie: Czy najtańszy wał za 61 zł ( http://allegro.pl/komar-wal-korbowy-lozy...21151.html) jest coś warty? Wytrzyma chociaż 5.000 km ? Proszę o odpowiedź bo nie mam za dużo czasu na kompletację części. Gdy wszystko będę miał, przed wielkanocą z Norwegii przyjedzie mój znajomy mechanik i mi to ładnie poskłada. Mam nadzieję że chociaż wakacje uda mi sie przejeździć. Choć boję się ponieważ posiadam rączkę biegów i kranik ze współczesnej produkcji i mam uzasadnione obawy że mi sie to wszystko rozsypie.
Aktualnie to wygląda mniej więcej tak:
|
|
15-03-2014 00:46:28 |
|
|
romek
019 rzondzi
Liczba postów: 2,215
Imię: Marcin
Skąd: NOS
Pojazd: Romet Komar
|
RE: Komar 2320 '70 - ''Klak''
Zrobiłem porządek w chliwie i nie wiem skąd to sie wzięło ale znalazłem kremową linkę sprzęgła w stanie bardzo dobrym Szkoda tylko że uwalona czerwoną farbą blisko klamki, nawet nitrem nie schodzi W każdym razie chyba ją założę
Przed chwilą zamówiłem jednak inne kartery, wypytałem sprzedającego: gniazda łożysk nie wyrobione, tulejki mosiężne siedzą, brak wyszczerbień, od pary. Niedrogo, bo 35 zł + przesyłka
Co mi jeszcze zostało? Uznałem że jako cylinder mam w miarę gładki to wymienię tylko tłok z pierścieniami - muszę tylko zmierzyć suwmiarką średnicę cylindra, bo mam na nim nabite N0, na tłoku R2, więc nie wiem co tam wujas wykminił Wiem , wiem nie każdy po szlifie nabija nowe oznaczenie. Tłoki od 023 i S38 się różnią wysokością, co nie?? Do tego jeszcze wezmę ten wał za 61 złotych.
W ramie będzie też parę rzeczy do roboty. Trzeba będzie ogarnąć elektrykę - jak stacyjka się okaże walnięta to wstawię tam normalny przełacznik, taki jak miały pierwsze maluchy, a gasić to ja go mogę zdejmując fajkę Do tego jeszcze zrobić hamulce, moze w końcu też zmienię ogumienie.
Proszę pisać co uważacie
|
|
15-03-2014 21:27:36 |
|
|
romek
019 rzondzi
Liczba postów: 2,215
Imię: Marcin
Skąd: NOS
Pojazd: Romet Komar
|
RE: Komar 2320 '70 - ''Klak''
Długo będę prowadził monolog?
Wygląda na to że zmieni się wykonawca remontu Maybe w przyszłym tygodniu się weźmiemy za to. Co kupiłem?
-Kartery od @zmd-52. Dałem 35 zł + przesyłka. Są dobre, ale zaczynają pękać przy wyjściu od pedałów (standard). Walnę na Poxilinę.
-Łożyska PPL i simmery. Dałem 55,50 zł za wszystko, ale nie mam simmera pod zębatkę zdawczą.
-Komplet uszczelek z tektury. Dałem 15 zł (takie ceny w sklepie )
-Kondensator od @kannilox. Stara produkcja, nieużywany. 8 zł + przesyłka
-Cewka zapłonowa, stara produkcja, nieużywana. 21 zł + przesyłka.
-Wał chiński na łożysku igiełkowym. 61 zł + przesyłka.
-Kliny, nakrętka od magneta (jakieś grosze, zamowiłem razem z wałem)
Co muszę kupić?
-Pierścienie (profilaktycznie). Gość w sklepie je zamawiał dla mnie z miesiac temu, miałem wpaść 2 dni po tym
-Olej do skrzyni
-Troche ropy do mycia karterów
-Seger zabezpieczajacy hamulec
-Simmering pod zębatkę
-Wężyk paliwa
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-04-2014 20:39:04 przez romek.)
|
|
27-04-2014 20:34:03 |
|
|
kamil97
Początkujący
Liczba postów: 1,709
Imię: Kamil
Skąd: Julianów- TOP
Pojazd: Inny
|
|
13-05-2014 10:05:45 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
|
|