Romet Chart - Kokosek!
|
Autor |
Wiadomość |
BigSoft
Pomocny użytkownik
Liczba postów: 1,004
Imię: Przemo
Skąd: SI
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Romet Chart - Kokosek!
Odnośnie 16n3 i 16n1. Powiem to co wiem z doświadczenia mojego i dobrego kumpla.
Kumpel ma Simsona S51. Jeździł na gaźniku 16n1-5, nie narzekał (potem ten gaźnik trafił do mojego pierwszego Charta, był pożyczony). Wręcz przeciwnie. Mówił mi, że ten gaźnik jest bardzo dobry, bo nie sprawia problemów i bardzo przyjemnie się go reguluje. Później podczas remontu silnika czy jakoś tak to było - kupił sobie nowy 16n3-4 (bo chciał nowy). Simson owszem - jeździ dobrze, chodzi ok, ale po pierwsze na 16n1-5 dało się go lepiej dostroić, a ponadto wyregulowanie 16n3-4 w porównaniu do 16n1-5 to jest inny świat. 16n3-4 jest bardzo wredny jeśli chodzi o regulację. Na coś tam jeszcze narzekał (było związane z rozmiarem przepustnicy), ale nie pamiętam dokładnie o co mu chodziło. Wspominał, że mimo, iż Simson na 16n3-4 chodzi dobrze, to nigdy nie udało mu się go tak ustawić jak na 16n1-5.
Teraz moja opinia. 16n1-5 miałem w pierwszym Charcie od tego kumpla właśnie (był to gaźnik DDR, z tamtych czasów). Pożyczony. Ten gaźnik był po prostu idealny, przynajmniej do seryjnego silnika. Silnik palił bez problemu w każdych warunkach, a to były czasy, kiedy jeździłem w zimę nawet przy -15. Dodatkowa linka ssania bardzo się przydawała przy mrozach. Później Charta mi skradziono wraz z tym gaźnikiem i po czasie w drugim Charcie wylądował już nie 16n1-5, ale nowy 16n1-11 BVF. Zależało mi, żeby był z serii 16n1, a nie 16n3.
I co? Nie narzekam. Jest dobry, nie drogi i można kupić do niego wszystko za małe pieniądze. Jest to bardzo dobra alternatywa dla 14mc czy binga 1/14/206.
citroen-XM.pl
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-03-2014 20:48:12 przez BigSoft.)
|
|
11-03-2014 20:46:14 |
|
|
kokosek
Минск 125
Liczba postów: 1,639
Imię: Eryk
Skąd: Łódzkie
Pojazd: Inny
|
|
11-03-2014 23:05:34 |
|
|
kokosek
Минск 125
Liczba postów: 1,639
Imię: Eryk
Skąd: Łódzkie
Pojazd: Inny
|
RE: Romet Chart - Kokosek!
Zamka kluczyka nie ma, wymontuje pod warunkiem że jest haczyk do zamka. Na zamek pomysł już mam.
Właśnie byłem na zakupach
Zostało mi jeszcze kupić : Armotul? (coś takiego(olej do lag)). Sprej na wysokie + podkład
Kupiłem:
-Sprej Czarny
-4 szpilki rometowskie (do innego silnika)
-2 simeringi (do innego silnika)
-Hipol do charta, muszę wymienić olej.
-Gumy na lagi (Simsonowskie) do charta Zastanawiałem się nad MZ bo do jawy nie mieli, a poza tym zastanawiałem się czy wejdą
I zestaw naprawczy do 14MC (tylko dętkę musze dociąć bo oringi mi nie pasują tu..)
Jutro zapewne coś porobie bo jestem wolny od 12;25 ale nie wiem jak długo :/ i ile zrobię Czeka mnie Chart i 50T-1
Moje Prace
Simson S51 - Kokosek
Wyprzedaż u Kokoska!
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-03-2014 16:27:01 przez kokosek.)
|
|
13-03-2014 16:25:31 |
|
|
kw112
Chart passione mea, et vita mea
Liczba postów: 2,014
Imię: Michał
Skąd: Różyna
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Romet Chart - Kokosek!
(13-03-2014 18:12:56)Patryk82 napisał(a): Hipol to zły wybór, wystarczyło kupić lux 10, oringi dokup oddzielnie, pewnie się da, bo dętka to zły pomysł w kontakcie z benzyną.
Hipol nie jest zły, nie wiem co masz do niego.
20.08.2012, 20.38 patrzyłem na zegarek- zakup charta 210
Mój Romet Chart 210 nowa edycja!
nikt tak ci nie wytłumaczy jak schemat!
027 bogiem, 023 nałogiem, s38 podstawą, 019 zabawą
|
|
13-03-2014 20:39:46 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 5 gości
|
|