Ogarek 200
|
Autor |
Wiadomość |
Legwan1989
Uczeń
Liczba postów: 218
Imię: Arkadiusz
Skąd: Słupsk
Pojazd: Romet Ogar 200
|
|
28-02-2014 23:02:03 |
|
|
Legwan1989
Uczeń
Liczba postów: 218
Imię: Arkadiusz
Skąd: Słupsk
Pojazd: Romet Ogar 200
|
|
28-02-2014 23:19:09 |
|
|
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: Ogarek 200
(28-02-2014 23:14:56)maziak1970 napisał(a): No ogi pięknie remontowany,ale bardziej mnie Virago zainteresowało,bo miałem niedawno z takim styczność jak się sprawdza chłodzenie powietrzem w tak wielkiej pojemności ile trzeba minimalnie jechać,żeby jakoś chłodziło o gazowaniu na postoju nie ma mowy ?
Virago ma pojemność 750 cm3 i ok 42kM, napęd .. wał kardana. Dwa cylindry w układzie V, na każdy gar po jednym gaźniku. Zadbany, dobrze utrzymany, zsynchronizowany układ, daje prawdziwego kopa i jazdę z wielką przyjemnością. W naszych warunkach nie ma znaczenia z jaką prędkością się jedzie. Jazda z Lubina do Świnoujścia ok 380 km w kilka godzin to żaden problem. W upalny dzień, na zlotowej paradzie, jadąc 40 km/h żadnych problemów. Ogólne cudowna i mało-awaryjna maszyna. POLECAM
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
|
|
28-02-2014 23:35:18 |
|
|
Legwan1989
Uczeń
Liczba postów: 218
Imię: Arkadiusz
Skąd: Słupsk
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Ogarek 200
(28-02-2014 23:26:41)joozek napisał(a): Tak, ja chromowałem sprężyny i aluminiowe uchwyty, górne i dolne. Mam jednak pytanie, z czego dorabiałeś te tuleje w dolnych uchwytach i jaki zastosowałeś smar? Ja te tuleje dotaczałem z teflonu, a smar dałem grafitowy, nie będzie wyciekał i łapał kurzu i piachu. Co do sinenbloków, tulei metalowo-gumowych w uchwytach ... wymień koniecznie na nowe, szukaj jednak polskiego wykonania.
tulejki dałem oryginalne, plastikowe, takie żółte jak w górnej części. Co prawda wyciągając je z uchwytu juz nie nadawały sie do ponownego obsadzenia bo wyjąłem je nakręcając śrubę. Zakupiłem u kogoś z tego forum dwie nie wytarte(często są w idealnym stanie na górnym uchwycie a z niego nie problem je wyjąc) i obsadziłem na swoje miejsce. Co do smaru - również dałem grafitowy. Jest dosyć gęsty więc wydaje mi sie ze nie będzie problemów z wyciekami. jak tulejki dolnych uchwtów nie mają luzów to i kurz też nie prędko się dostanie. Dobrym rozwiązaniem było by zrobienie dodatkowego uszczelnienia, cos na wzór simeringu, ale wtedy jedyną opcją by było klejenie go do dolnego uchwytu. Bez przymocowania pewnie przesuwał by się w góre po pręcie górnego uchwytu
_____________________________________________________
Co nieco o moim Ogarze 200:
http://chlopcyrometowcy.pl/showthread.ph...025&page=1
|
|
28-02-2014 23:53:57 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
|
|