Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
Motorynka AM6
Autor Wiadomość
Conqeror Offline
Praktykant
*


Liczba postów: 354
Imię: Marcin
Skąd: Ozo
Pojazd: Inny
Post: #31
RE: Motorynka AM6
Więc jednak uwzględniasz ta możliwość Smile Jak coś to pisz bo znam dobrze te silniki

Oferuje:
- przeróbki cylindrów od 40 pln
- tulejowanie cylindrów
- inne usprawnienia, łącznie ze spawaniem alu, toczeniem, szlifem itp

Dobrze i solidnie, 7 lat doświadczenia
11-02-2014 01:15:53
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Latos Offline
Sezon trwa cały rok
*


Liczba postów: 2,004
Imię: Kacper
Skąd: Byszewo (CBY)
Pojazd: Inny
Post: #32
RE: Motorynka AM6
Masz ramę z papierami ogar 205, wycinasz dolną część ramy i wspawujesz kołyskę pod silnik jak w wuesce, tylko lżejszą. Wstawiasz zawiechę przód od np. simsona i jakieś koła z porządnymi hamulcami, albo nawet przód od etz z tarczą. Powinno dać radę, co?

Zajrzyj do mojego zippa Smile

Mój BikePics
11-02-2014 01:29:57
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
lincoln_88 Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 258
Imię: Michał
Skąd: Pilawa
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #33
RE: Motorynka AM6
Kołą jak koła. Zrobię raczej do tych porządne hamulce. A dlaczego zawieszenie akurat od simsona, powinno być? Nie da rady oryginalne?
11-02-2014 08:40:21
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Vladimir Offline
И так мы умираем
*


Liczba postów: 692
Imię: Michał
Skąd: KNP
Pojazd: Inny
Post: #34
RE: Motorynka AM6
Oryginalnego zawieszenia nie ma. Nie wiem co ono tłumi, ale na pewno nie wyboje na polskich drogach.

11-02-2014 09:14:38
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 2 użytkowników postawiło piwo Vladimir za ten post.
DominiX Offline
Zapalony mechanik :D
*


Liczba postów: 1,840
Imię: Dominik
Skąd: Kłodawa
Pojazd: Inny
Post: #35
RE: Motorynka AM6
Nie lepiej już wstawić silnik simsona albo nawet wski ?? przynajmniej nie musisz się martwić gdzie wstawisz hlodnice Smile a chyba 80 km/h ci wystarczy Smile
silnik wski kupisz za 200 zł jak dobrze poszukasz ale silnik simka powinien się w tych 6 stowach zmieścić Smile

Jest:
Gb Street 09r.

Były:
Romet Komar 2351 Xr.
Romet Ogar 205 89r.
Kingway Łoś 08r.
Ogar 200 86r.
11-02-2014 10:53:19
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Latos Offline
Sezon trwa cały rok
*


Liczba postów: 2,004
Imię: Kacper
Skąd: Byszewo (CBY)
Pojazd: Inny
Post: #36
RE: Motorynka AM6
Koła w sensie z większymi bębnami zamiast tarczy. Dlaczego zawieszenie simsona? Oryginalne mogłoby po prostu nie wytrzymać, oraz sam komfort jazdy jest inny.

Zajrzyj do mojego zippa Smile

Mój BikePics
11-02-2014 13:50:18
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
lincoln_88 Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 258
Imię: Michał
Skąd: Pilawa
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #37
RE: Motorynka AM6
Ja nie chce silnika od WSk-i czy simsona, bo takie motorynki czy ogary są więc wolał bym kupić wtedy gotowe niż psuć coś co jest dobre. Ja chcę zrobić coś nietypowego, czego w Polsce nie ma, albo jest mało. Zawieszenie to zobaczę. Komfort komfortem, ale jak już miał bym zmieniać to kupię jakieś od crossa. Może nie będzie to wyglądało, ale wtedy dopiero będzie komfort. A co do hamulcy, skoro mówisz, że tarcza nie wypali ot może po prostu je rozebrać do zera, wsadzić bębny np od MZ czy WSK i zaszprychować na nowo.
11-02-2014 17:00:50
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
bartoszek5k Offline
MacGyver
*


Liczba postów: 2,358
Imię: Bartosz
Skąd: Drobnice k.Wielunia
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #38
RE: Motorynka AM6
Bębny to do takiego projektu to zły pomysł bo to jednak będzie rozwijało prędkości z 45kg ramą ogara

ROMET OGAR 205- remont ukończony

ROMET OGAR 200- w uzdatnianiu do użytkowania

ROMET DELTA CTB - dupowóz
11-02-2014 17:37:12
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
krzysiu1505 Offline
Technik
*


Liczba postów: 952
Imię: .
Skąd: okolice Bochni
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #39
RE: Motorynka AM6
Zależy jakie bębny. Zwykłe rometowskie nadają się co najwyżej do spowolnienia jadącego 40km/h komara, ogarem 200 już jadąc z maksymalną prędkością trochę strach jest, ale już bębny od charta czy simsona jakoś tam hamują(przynajmniej ja jadąc simsonem tuningowanym 100km/h, o hamowanie się nie bałem). A jeśli chodzi o tarczę, to najłatwiej będzie wsadzić jakoś przód od MZ ETZ 150, tam jest tarcza, i to dobra tarcza(o czym niejeden użytkownik motocykli MZ się boleśnie przekonał)
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-02-2014 17:53:04 przez krzysiu1505.)
11-02-2014 17:51:08
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
lincoln_88 Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 258
Imię: Michał
Skąd: Pilawa
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #40
RE: Motorynka AM6
No ja nie wiem dokładnie na razie, stąd też proszę o sugestie. No cóż. Hamulce mamy załatwione. a teraz gdzie dodać wsporniki (do ogara lub motorynki) i co pozmieniać itd.
11-02-2014 17:59:47
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
krzysiu1505 Offline
Technik
*


Liczba postów: 952
Imię: .
Skąd: okolice Bochni
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #41
RE: Motorynka AM6
Przy przerabianiu ramy można się sugerować niektórymi rometami z silnikiem od WSK, np. tym 50T1


Sam go widziałem, jeździłem na nim, i mi się takie rozwiązanie spodobało. Taka kołyska od WSK spokojnie utrzyma ramę. Jeśli byś się jednak bał o wytrzymałość, to można dać wsporniki jak w simsonie enduro
11-02-2014 18:13:26
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
lincoln_88 Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 258
Imię: Michał
Skąd: Pilawa
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #42
RE: Motorynka AM6
Hmm, no ciekawe, ciekawe. A jak z silnikiem AM6, bo nie wytnę kawałka ramy przecież razem z mocowaniami silnika i mocowaniem chłodnicy.
11-02-2014 18:48:21
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
krzysiu1505 Offline
Technik
*


Liczba postów: 952
Imię: .
Skąd: okolice Bochni
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #43
RE: Motorynka AM6
Taką kołyskę mając warsztat można by samemu wykonać, bądź przerobić np. od WSK, przerabiając od WSK trzeba by wyciąć mocowania oryginalne, i przyspawać w odpowiednich miejscach mocowania od am6 i od chłodnicy. A na tych zdjęciach chodziło mi bardziej o ukazanie koncepcji przeróbki ramy.
11-02-2014 19:29:28
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
lincoln_88 Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 258
Imię: Michał
Skąd: Pilawa
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #44
RE: Motorynka AM6
A jak byś to widział w motorynce, bo nie oszukujmy się, motorynka jest mniej wytrzymała i tam prócz takowej kołyski łącznie z mocowaniem chłodnicy na bagażniku trzeba by było wzmocnić główkę ramy, chyba, że coś źle myślę.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-02-2014 19:35:12 przez lincoln_88.)
11-02-2014 19:31:56
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
krzysiu1505 Offline
Technik
*


Liczba postów: 952
Imię: .
Skąd: okolice Bochni
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #45
RE: Motorynka AM6
W motorynce powiem tyle- nie widziałbym tego. Bo o ile w ogarze jest na tyle miejsca, aby bawić się w takie rzeczy jak na tych zdjęciach, to w motorynce już nie ma. W motorynce trzeba by to w jakiś inny sposób zrobić
11-02-2014 19:49:33
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Ogar 205 dziwny dźwięk z ...
Ostatni post: Norweski Zomowiec
Wczoraj 22:12:59
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 79
Delta RMR 24 - szarpiący ...
Ostatni post: MacRoial
Wczoraj 21:26:29
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 458
problem z rocznikiem Wigr...
Ostatni post: wigryman
Wczoraj 00:15:11
» Odpowiedzi: 10
» Wyświetleń: 244
Romet sygnał
Ostatni post: sbanys
20-11-2024 09:35:46
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 378
Lub [Z] ramę goła do kom...
Ostatni post: Debesta
20-11-2024 06:08:48
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 92
Witam Panów mam na imię N...
Ostatni post: Debesta
20-11-2024 05:52:11
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 350
Jak zamowcować podnózki d...
Ostatni post: Debesta
20-11-2024 05:46:48
» Odpowiedzi: 13
» Wyświetleń: 495
Przywitanie
Ostatni post: Debesta
20-11-2024 05:32:51
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 70
Kolor Komara.
Ostatni post: łogór 200
20-11-2024 01:37:56
» Odpowiedzi: 18
» Wyświetleń: 19223
Identyfikacja modelu w ce...
Ostatni post: Korczas
19-11-2024 15:02:30
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 91
zawory w ogar 202 fl
Ostatni post: Milczak64
19-11-2024 02:19:22
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 244
202 Fi - wymiana oleju sk...
Ostatni post: Milczak64
19-11-2024 01:56:36
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 827
Ogar 202 na silniku 139fm...
Ostatni post: Milczak64
19-11-2024 01:41:16
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 80
Wigry1 problem z rocznik...
Ostatni post: zaz
19-11-2024 00:23:17
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 154
Kupno zabytkowego motoru ...
Ostatni post: wojakrob
18-11-2024 10:10:04
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 289

Reklama