Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
[Chart] TŁUSTO zapłon iskrownik + stan zębatek
|
Autor |
Wiadomość |
Kawka
W trakcie remontu Charcicy
Liczba postów: 78
Imię: Piotrek
Skąd: z zaskoczenia
Pojazd: Romet Chart
|
RE: TŁUSTO zapłon iskrownik + stan zębatek
|
|
18-02-2014 18:04:55 |
|
|
Kawka
W trakcie remontu Charcicy
Liczba postów: 78
Imię: Piotrek
Skąd: z zaskoczenia
Pojazd: Romet Chart
|
RE: TŁUSTO zapłon iskrownik + stan zębatek
Tak wygląda sytuacja z tyłu
z przodu
Wygląda na to z silnika 023 lub 025. Tak?
Co sprawdzić na tym etapie?
Jednak nie było tak strasznie niż myślałem, lekko przykurzone i nie było uszczelki pokrywy tylko dotknięte sylikonem...
I chcę zmienić też fajkę bo walentynkowa paczka dla Charcicy przyszła
|
|
22-02-2014 16:34:53 |
|
|
Kawka
W trakcie remontu Charcicy
Liczba postów: 78
Imię: Piotrek
Skąd: z zaskoczenia
Pojazd: Romet Chart
|
RE: TŁUSTO zapłon iskrownik + stan zębatek
Czyli zapłon od komara.
Wszystko ustawione według schematu, przerwa 0.35mm na platynkach 3mm przed GMP. Na nowej świecy dobra iskra, nowy kabel boscha i fajka wszystko pięknie, chart nie odpala.
Czasem go zalewa jak kopie milion razy. Gaźnik czyszczony (+nowy filtr powietrza), próbuję na różnych ustawieniach śrubki regulacji i zjeżdżam z górki wysokiej (nabieram 30km/h) na różnych biegach i dalej d...
Świece czasem zalewa, czasem nie. Zawsze daje mu chwilę odetchnąć aby paliwo zeszło i świecę wtedy czyszczę.
Koła normalnie się kręcą, nie blokują, na korbowodzie nie było luzu.
* Nie mogę odkręcić śrubki spustu oleju bo chciałem wymienić. Może nie odpala bo ciągnie olej do silnika ze skrzyni biegów? JAk uda mi się odkręcić to powinno się 0.5 dm3 uzbierać? (jak w książce serwisowej)? Może to jest winą i jest go za mało??
Stawiam piwka jak szalony, na zlocie też postawię za pomoc!
|
|
05-03-2014 00:27:08 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości
|
|