| 
		
	 
		
			| 
					obrotomierz w komarze 
				 |  
			| Autor | Wiadomość |  
		
	
		| Boszu   Bo na gumie, latać umie!
 
  
 
   Liczba postów: 604
 Imię: Jacek
 Skąd: Kozłówek - Podkarpacie
 Pojazd: Inny
 
 | 
			| RE: obrotomierz w komarze 
 
				 (02-02-2014 22:53:04)kamil97 napisał(a):  Raczej tak. U mnie w 223 na max obrotach pokazywał 5,5tyś obr. 
U mnie podobnie. 5,5 do 6tyś. W zależności jaki dzień miał silnik, bo wtedy, to miałem katastrofę nie silnik!    Bo nie wiedziałem co gdzie i jak w nim zrobić.    
I ja mam takie głupie pytanie... Po jakiego grzyba przerabiać z 12V na 9V?? Nie lepiej kupić akumulator 12V?? Czy jeżeli wgl. to uciągnie, to kupić jedną baterie AA więcej?? I jeżeli masz hajs, a widzę że skoro kupujesz lutownice itd. to go masz. To nie lepiej kupić ci elektroniczny licznik z wskazówką analogową?? Czyli to samo co od Fiata, tylko że można zamówić do 2sów 1 cylinder i wybierasz sobie nawet tarczkę i zakres obrotów... 
Kosztuje to trochę co prawda... Ale będzie to dużo lepsze niż takie zabawy, nie wiem po co... No chyba, że lubisz utrudniać sobie życie i kombinować, przerabiać tylko po to, by było przerobione.    
 
A i nie przejmuj się tym że połowa forum już cię hejtuje, bo chcesz zrobić coś innego, niż oryginał.    Bo to norma tutaj...    I nie należy się tym w ogóle przejmować!    China is POWER!!!
 
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-02-2014 08:07:35 przez Boszu.)
 |  |  
	| 05-02-2014 08:05:53 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
	
		| DominiX   Zapalony mechanik :D
 
  
 
   Liczba postów: 1,840
 Imię: Dominik
 Skąd: Kłodawa
 Pojazd: Inny
 
 | 
			| RE: obrotomierz w komarze 
 
				 (05-02-2014 08:05:53)Boszu napisał(a):   (02-02-2014 22:53:04)kamil97 napisał(a):  Raczej tak. U mnie w 223 na max obrotach pokazywał 5,5tyś obr.U mnie podobnie. 5,5 do 6tyś. W zależności jaki dzień miał silnik, bo wtedy, to miałem katastrofę nie silnik!  Bo nie wiedziałem co gdzie i jak w nim zrobić.  
 
 I ja mam takie głupie pytanie... Po jakiego grzyba przerabiać z 12V na 9V?? Nie lepiej kupić akumulator 12V?? Czy jeżeli wgl. to uciągnie, to kupić jedną baterie AA więcej?? I jeżeli masz hajs, a widzę że skoro kupujesz lutownice itd. to go masz. To nie lepiej kupić ci elektroniczny licznik z wskazówką analogową?? Czyli to samo co od Fiata, tylko że można zamówić do 2sów 1 cylinder i wybierasz sobie nawet tarczkę i zakres obrotów...
 Kosztuje to trochę co prawda... Ale będzie to dużo lepsze niż takie zabawy, nie wiem po co... No chyba, że lubisz utrudniać sobie życie i kombinować, przerabiać tylko po to, by było przerobione.
   A i nie przejmuj się tym że połowa forum już cię hejtuje, bo chcesz zrobić coś innego, niż oryginał.
  Bo to norma tutaj...  I nie należy się tym w ogóle przejmować!  
Dzieki boszu za słowa otuchy, lutownice już kupiłem i całkiem nawet to lutowanie mi wychodzi    Jeszcze kupić obrotek i ten kondensatorek    Jest:
 Gb Street 09r.
 
 Były:
 Romet Komar 2351 Xr.
 Romet Ogar 205 89r.
 Kingway Łoś 08r.
 Ogar 200 86r.
 |  |  
	| 05-02-2014 16:06:20 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
	
		| nie_mientki   Pomocny użytkownik
 
 
   Liczba postów: 6,376
 Imię: Michał
 Skąd: Puławy
 Pojazd: Romet 50-T-1
 
 |  |  
	| 05-02-2014 19:56:16 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
	
		| nie_mientki   Pomocny użytkownik
 
 
   Liczba postów: 6,376
 Imię: Michał
 Skąd: Puławy
 Pojazd: Romet 50-T-1
 
 |  |  
	| 06-02-2014 04:17:02 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
		
	 
		
  
 
 
 
 
 
		
		
	 
 Użytkownicy przeglądający ten wątek:
 
 
 | 
 
 
 
 
 |