Witam,jestem nowy na forum jak i w motorowerach wiec mam parę pytań.
Mam możliwość kupna rometa charta z silnikie od jawy 50 kołami od MZ i zębatką,46 ząbków,stan bdb,opłacony i zarejestrowany za 550 zl.,czy to dobre polaczenie?
Co pije takie maszyna?
Na co patrzyc przy kupnie?
Stan bdb wiec ile mógłby wyciagnac(nie był hartowany)?
Najczestsze awarie?
Myślałem nad simsonem s51,ale droższy i aż tak nie przypadł mi do gustu
Załączamy foto
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-01-2014 16:18:45 przez FreeKO.)
Ten motorower stoi już od dłuższego czasu na tablicy,byłem go oglądać miałem na niego chęć,lecz po zobaczeniu go na żywo odechciało mi się ... Nie jest w takim stanie jak mówi sprzedający
Było:
Motorynka M2 1986 rok
Romet 50-t1 1981r 2 szt.
Ogar 200 4 szt.
Kilka skuterów
Kingway Łoś 72 ccm 2007r
Yamasaki Cross 2007r
Simson S51 2szt.
Junak 901 72 ccm 2011 r
Romet Polo M760
Romet Chart 210
Kilka aut.
Obecnie:
Mazda 323f 1997 1.5 88 km
O co Ci chodzi co taki motorower pije i czy był hartowany ?
Toć to zło jest WIEŚ TUNING i ten silnik JAWKI Nie wiem czemu ludzie chcą zastąpić ten niezawodny i nie najsłabszy silnik jakimś innym a szególnie 223 w który to jest wiele wad
xyz
30-01-2014 16:22:52
2 użytkowników postawiło piwo stqc za ten post:2 użytkowników postawiło piwo stqc za ten post. LukaszzT1 (01-30-2014), Stachu.G (01-30-2014)
aha :/ a jaki polecacie(nie chce otwierac tematu)?
Tzn.wiem ze simson,ale...nie stac mnie na niego,a podobno ogary szybko sie sypia:/
Patrze na tablicy cos,ale nic nie znajduje
Mowie jestem poczatkujacy wiec praktycznie wiem 5% o motorowerach:/,a chcialbym troszke "poszalec" z kolega
Cos do 1 tys.
Jeździć by to jeździło,jak by wsadzil 500-700 zł jeszcze w to,rama cięte poprzerabiana cala,przy główce ramy jest spawana,i to bardzo niedbale,krzywe kola opona z tylu aż druty wychodzą,a w silniku tak coś wali że aż strach odpalić to.
Był ostatnio za 1100 zł simson z Warszawy,był to kiedyś mój simson a ja go sprzedałem,miał dokumenty tylko chyba numerów na ramie brak było,bo ja go bez papierów sprzedałem a ktoś sobie dokumenty dokupił,a co do ogarów jak się zrobi to są dobre ,polecam Ogar 200,nie zawodny sprzęt jak się dobrze zrobi
Było:
Motorynka M2 1986 rok
Romet 50-t1 1981r 2 szt.
Ogar 200 4 szt.
Kilka skuterów
Kingway Łoś 72 ccm 2007r
Yamasaki Cross 2007r
Simson S51 2szt.
Junak 901 72 ccm 2011 r
Romet Polo M760
Romet Chart 210
Kilka aut.
Obecnie:
Mazda 323f 1997 1.5 88 km
Kapitalne remonty motorków z PRL
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-01-2014 16:25:41 przez konami1997.)
(30-01-2014 16:23:19)FreeKO napisał(a): aha :/ a jaki polecacie(nie chce otwierac tematu)?
Tzn.wiem ze simson,ale...nie stac mnie na niego,a podobno ogary szybko sie sypia:/
Patrze na tablicy cos,ale nic nie znajduje
Mowie jestem poczatkujacy wiec praktycznie wiem 5% o motorowerach:/,a chcialbym troszke "poszalec" z kolega
Cos do 1 tys.
Ja powiem tyle: ogary się sypią, jak się o nie nie dba. Może nigdy ogar nie będzie tak niezawodny jak chart czy simson, ale da się jeździć. Awarie które się zdarzają, to są zwykle małe pierdółki do usunięcia w 15 minut. Jedyne co w ogarach jest tragiczne(jeśli chodzi o ogara 200) to gaźnik. Gaźnik Jikov od silnika Jawa 223 ciężko wyregulować, ma tendencję do cieknięcia, oraz dużo pali. Ale jak się go zrobi raz a porządnie to trochę można jeździć. Jeśli chodzi o wygodę, to tu po ogarze nie należy się cudów spodziewać. Chart i simsony są dużo wygodniejsze i mają więcej udogodnień, jak na przykład kierunkowskazy czy podświetlenie prędkościomierza. Jeśli przeszkadzają ci te wady ogara, to dozbieraj jeszcze jakieś 500zł i szukaj charta lub simsona S51(najlepiej z zapłonem elektronicznym
@up. Ogary się sypią? Ta na pewno Tu się sprawdza powiedzenie jak dbasz tak masz. Tylko chyba u mnie jest odwrotnie
nic nie cieknie, nic nie pali dużo. chyba że 4l to dużo. Regulacja? prosta.
W charcie nie ma podświetlanie licznika.
(30-01-2014 16:22:52)stqc napisał(a): 223 w który to jest wiele wad
Jest jedna wada. Wygląd. Dziękuję.
Cytat:Bo życie jest za krótkie, aby czekać na iskrę i dwa obroty wału.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-01-2014 17:21:52 przez Taśma.)
30-01-2014 17:18:50
1 osoba postawiła piwo Taśma za ten post:1 osoba postawiła piwo Taśma za ten post. theogarowiec (01-30-2014)
Charta znajdziesz, owszem, w lepszym stanie (nie po WT), za podobny hajs, ale i tak bedziesz musial w niego cos wlozyc. jak chcesz nonstop latac 60km/h conajmniej to kup se kibel jakis lekko przykatowany xd za 700 znajdziesz podejrzewam
Próbowałeś wysłać do mnie wiadomość? Pisz teraz. miałem pełną skrzynkę
(30-01-2014 17:18:50)Taśma napisał(a): . chyba że 4l to dużo.
Cóż, zważywszy, że 4l pali MZ ETZ250 przy spokojnej jeździe, to dla niektórych może być dużo
Przy czym dla uspokojenia założyciela tematu, ogar 200 z gaźnikiem dobrze wyregulowanym i uszczelnionym pali przy normalnej jeździe 3l/100km. Więcej pali tylko ogar Taśmy.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-01-2014 17:30:06 przez krzysiu1505.)
(30-01-2014 17:18:50)Taśma napisał(a): W charcie nie ma podświetlanie licznika.
W każdym oryginalnie było montowane podświetlenie licznika
Pisk opon słychać z dala ktoś na Charcie zapier**** !!!
Mam Rometa i dwa kaski więc wybiorę się na laski
(25-08-2011 00:10:48)soczek napisał(a): Rób na orginał. Tjunink to tylko młode oszołomy praktykują, a potem na stare lata i tak mądrzeją (wiem po sobie).
Działaj, pozdro !
Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.