Dyskusja o dwóch coupe ;)
|
Autor |
Wiadomość |
Bartek
Emerytowany Moderatroll
Liczba postów: 2,930
Imię: Bartek
Skąd: Jarosław
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Dyskusja o dwóch coupe ;)
Bartek.K jestem fanatykiem Opli to wiem, że ich bolączkami są rdzy. 16V lubią sobie pociągnąć oleju wiem bo w Vice taki sam mieliśmy po chipie. Co do 8V to silniki żywotne ale zaś mocą nie powalają 115km to nie za dużo i nie za mało. V6 kolega ma i tam już te 170 km czuć.
Za to 2.0 16V mają problemy z uszczelką pod głowicą nie wiem ile w tym prawdy jest tak czytałem na necie ale wiadomo ludzie piszą różne bajki na ten temat.
Bartek miałeś z jakich lat produkcji Calibry ? Jeśli ja miałbym wybierać to wziąłbym Last Edition z ostatnich lat produkcji.
Lotos co do Corrado to na pewno części będą droższe od Calibry czy też BMW. Auto jest już unikatowe a linia jakoś mi się nie podoba tak jak w wymienionych przezemnie modelach.
Co do BMW to za 3k kupię egzemplarz do renowacji i włożę więcej niż w inne
|
|
25-01-2014 15:04:13 |
|
|
Bartek.K
Nowy
Liczba postów: 55
Imię: Bartek
Skąd: Łódź
Pojazd: Romet Kadet
|
RE: Dyskusja o dwóch coupe ;)
16V pija olej bo to DOHC Wszystkie silniki biorą olej,jeden więcej drugi mniej. 16V z tego co pamiętam na 10 tys km brał 1,5L. 8V też mi popijał oliwe. Najmniej 2,5 brał. Co do uszczelki pod czapką to mi nigdy nie wysiadła a zrobiłem nią z 40 tys a lekkiego zycia nie miała Raz podczas upalania przeskoczył rozrząd. Najfajniejsza była 2,5 miałem robić swap na 3,0 V6 ale kupiłem Omege MV6 i mi przeszło . Pierwszą cali miałem 8V z 92r,następnie 16V z 96r Last Edition i ostania V6 z 97r Young. Tylko znajdż w PL fajna Calibre za rozsadne pieniadze,nie składanej z 2 aut.
A jaki chip był w wolnssącym 16V? Dało rade tam czipsa zrobić ? Chyba że to była wersja 150km.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-01-2014 15:15:21 przez Bartek.K.)
|
|
25-01-2014 15:13:55 |
|
|
Bartek
Emerytowany Moderatroll
Liczba postów: 2,930
Imię: Bartek
Skąd: Jarosław
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Dyskusja o dwóch coupe ;)
Bartek było to na 150 konnej wersji sprowadzonej z niemiec.
Young i Last Edition w Pl ciężko dorwać. Ogólnie przeglądając allegro tablicy czy ebaya to ciężko dorwać nie skatowany egzemplarz. Teraz dużo jest przerabianych przez pseudo tjunerów którzy uznają wielkie spojlery etc.
MV6 3.2 to już ciekawe rozwiązanie i mocy na pewno nie brakuje. Tylko, że w porównaniu omega do cali to omega ma niezły komfort.
Lasta miałeś z tapicerką skórzaną ?
Jeśli już zaznaczacie coś w ankiecie to proszę się wypowiedzieć dlaczego ten model a nie inny
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-01-2014 15:55:46 przez Bartek.)
|
|
25-01-2014 15:53:03 |
|
|
Bartek
Emerytowany Moderatroll
Liczba postów: 2,930
Imię: Bartek
Skąd: Jarosław
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Dyskusja o dwóch coupe ;)
Nawet jakbym kupił podstawową wersję to silnik zawsze mogę zmienić na V6 (moje marzenie )
Tapicerkę idzie wszystko zrobić. Tylko że lasty różnią się paroma szczegółami np klapką popielniczki.
4x4 z letem to już ładnie ciągnie nie ma co.
A jak już kupować to zrobić raz a porządnie.
Nigdy nie spotkałem się z pakierem Irmiego do Calibry może dlatego, że mało o nim wiem do tego akurat autka
Semi ja tu poważnie mówię i o tak dla picu tematu nie założyłem interesują mnie auta z epoki lat 80/90 by można było powiedzieć że to auto jest youngtimerem
|
|
25-01-2014 16:09:33 |
|
|
Bartek.K
Nowy
Liczba postów: 55
Imię: Bartek
Skąd: Łódź
Pojazd: Romet Kadet
|
RE: Dyskusja o dwóch coupe ;)
Już nie pamiętam dobrze,ale żeby zrobić swapa na V6 to jest sporo roboty. Najlepsza opcja to szukać fajnej V6 trafiaja sie swapy na 3,0 z omegi. Za 5000-7000 kupisz już na spokojnie. Jak bym trafił na wersje 4x4 to bez zastanowienia bym sobie kupił.(nawet szukam takiej wersji )
Zapomniałem dodać. Swiatła fabrycznych lampach to tragedia Świecą jak byś zamiast żarówek wstawił świeczki z tortu urodzinowego. Najlepiej zmienić na jakieś lampy typu angeleys lub inne. No i plus tego auta duży bagażnik jak na coupe.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-01-2014 16:22:56 przez Bartek.K.)
|
|
25-01-2014 16:18:20 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|