Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Wątek zamknięty 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Cylinder 83ccm na membranie do 223 (jawa 50 ogar 200)
Autor Wiadomość
lada97 Offline
Romet Fan :D
*


Liczba postów: 607
Imię: Marcin
Skąd: Pieniężno
Pojazd: Inny Romet
Post: #16
RE: Cylinder 83ccm na membranie do 223 (jawa 50 ogar 200)
(24-01-2014 21:12:00)Damian4570 napisał(a):  Heh, no nie wiem, czy moc wzrosłaby do 15-18 KM - bez przesady Wink Może w jakimś stopniu moc wzrośnie, ale wątpię, żeby aż tak "drastycznie" Wink
Przykład, silnik AM6 z cylindrem Top Performacne Racing 80^ccm (kuzyn ma taki w swojej RS'ce) i tam moc maksymalna (i to przy 14.000 obr/min) wynosi 16 KM, więc nie wiem, jak w takim Ogarku można osiągnąć taką moc Wink Ja coś nie wierzę...

Co to za znaczenie czy to silnik z ogara czy z wsk czy jakiś najnowszy japoniec? Jak wszystko jest zrobione tak jak ma być to i nawet najsłabszy silnik będzie miał tyle samo mocy co ten fabrycznie zrobiony pod daną moc.

"Nie mam RWD bokiem jezdzic nie musze,
wole miec przed naped ale taki ktory ma dusze!"
Wszystkie będą moje sunie, gdy założę turbo w Unie :F
Jestę poetą.
24-01-2014 21:32:34
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Reklama
pypu140 Offline
Nowy
*


Liczba postów: 9
Imię: Patryk
Skąd: Tarnów
Pojazd: Inny
Post: #17
RE: Cylinder 83ccm na membranie do 223 (jawa 50 ogar 200)
kumpel w simsonie na zestawie 77/5/3m z osprzętem robił jak chciał am6 z cylindrem 70ccm jakimś stage6 klasy racing wydechu bidalota i gaźniku 24mm... a przecież to tylko simson...? a jak wbił 3b to tak jakby katapultował się przed to am6:F i właśnie tak jak lada mówi że w każdym silniku jest ta sama zasada działania wartało by się niektórym doedukować w dziedzinie 2tWink a ja tego u siebie nie zrobię bo nie posiadam jawki a nawet w życiu z tym silnikiem bliższej styczności nie miałem a na pomysł takiego projektu wpadliśmy razem z plusminus-em a on jak pewnie wiecie ten silnik zna bardzo dobrzeTongue

PS daję gwarancję rozruchową na zasadzie, że to odpali i będzie zapierdalać bo ja nie mam co do tego najmniejszych wątpliwościTongue

Mój Simson:
Cylek 83/5/2/2 membran 25/34mm by ja
tłok wossner 49mm
dellorto 24mm
skrzynia 5b długa
Kosz s70 i 14z
Sprzęgło z dociskiem 1.8mm
Spawak na 9500obr

http://bikepics.com/members/pypu140/
24-01-2014 21:44:40
Znajdź wszystkie posty użytkownika
[+] 1 osoba postawiła piwo pypu140 za ten post.
Boszu Offline
Bo na gumie, latać umie!
*


Liczba postów: 604
Imię: Jacek
Skąd: Kozłówek - Podkarpacie
Pojazd: Inny
Post: #18
RE: Cylinder 83ccm na membranie do 223 (jawa 50 ogar 200)
Pomysł ciekawy, ale sponsora czy chętnego nie będzie łatwo znaleźć, tym bardziej że pewnie będzie to kosztować z 500-1000zł?! Tak jak mniej więcej sobie sam to podliczyłem... Wliczając oczywiście nowy Oryginalny wał, jakieś najmocniejsze łożyska które miały by to wytrzymać, wzmacnianie sprzęgła, lepszy łańcuszek sprzęgłowy, zmiana hamulców i przodu na tarczowy (chyba że ktoś kamikadze i na oryginałach chce mieć tyle mocy) itd.
W skrócie, trzeba znaleźć fana takiej motoryzacji który pracuje i ma hajsy na takie zabawy. Wink
Bo jak robić taki projekt na słabych tanich częściach, to jak wlać zamiast normalnej benzyny do baku, to zalać po prostu Nitrometan w składzie 60-80%. I uzyskać moc 20 koni, i zatrzeć silnik po paru kilometrach... Wink
24-01-2014 22:09:21
Znajdź wszystkie posty użytkownika
pypu140 Offline
Nowy
*


Liczba postów: 9
Imię: Patryk
Skąd: Tarnów
Pojazd: Inny
Post: #19
RE: Cylinder 83ccm na membranie do 223 (jawa 50 ogar 200)
łożyska do simsona to koszt koło 80zł (fagi czy jakieś skfy jest ich 6 sztuk)
regeneracja wału i nowa korba powiedzmy ze 100zł
cylinder to koszty jeszcze do końca nie wiadome 300-500zł (zależy od tłoka membrany itp)
łańcuszek i sprzęgło to milionów nie kosztujeTongue do tego jakiś gaźnik większy 21mm to podróbkę dellorto kupisz za 60złTongue wydech przy odrobinie chęci możesz wykonać sam więc średnio wyjdzie wszystko koło 500-700zł więc to taki majątek? ja w silnik do sima wsadziłem prawie 2,5k a jakoś nie mam bogatych starych 20lat życia za sobą i uczę się więc pracy nie mamTongue a to, że projekt jest dla osoby zdecydowanej to chyba sama nazwa mówi za siebieWink

Mój Simson:
Cylek 83/5/2/2 membran 25/34mm by ja
tłok wossner 49mm
dellorto 24mm
skrzynia 5b długa
Kosz s70 i 14z
Sprzęgło z dociskiem 1.8mm
Spawak na 9500obr

http://bikepics.com/members/pypu140/
24-01-2014 22:16:52
Znajdź wszystkie posty użytkownika
[+] 1 osoba postawiła piwo pypu140 za ten post.
plusminus Offline
Technik
*


Liczba postów: 1,003
Imię: Iwo
Skąd: Lubelskie
Pojazd: Inny
Post: #20
RE: Cylinder 83ccm na membranie do 223 (jawa 50 ogar 200)
Dobrze, kolega pypu podliczył sam cylinder z tłokiem. Do tego dochodzi moja robota oraz chęci zleceniodawcy.hmm Korba moze być oryginalna jeśli ktoś się nie boi o nią, ewentualnie ja mogę dać korbę z innego moto, na którą daję gwarancję, wiec wał to około 150zł, można dać elektroniczny zapłon (od 80 do 150zł), dla bardzo zainteresowanych mogę wstawić skrzynię 4b, ale to już oddzielne koszta. Na swoją jawkę przeznaczę około 2k, więc tu pieniądze nie grają roli jeśli jest dobra zabawa. I licząc na papierze, to właśnie moja jawka bedzie oscylowała w granicach 18-20KM, ale tu już będzie całkiem inny projekt cylindra. Smile

"Co to jest takie niebieskie pod siedzeniem????

To coś to jest turbina Mixolu, nie grzeb tam bo Ci łapy urwie."

Moje BP
24-01-2014 22:30:38
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Boszu Offline
Bo na gumie, latać umie!
*


Liczba postów: 604
Imię: Jacek
Skąd: Kozłówek - Podkarpacie
Pojazd: Inny
Post: #21
RE: Cylinder 83ccm na membranie do 223 (jawa 50 ogar 200)
(24-01-2014 22:16:52)pypu140 napisał(a):  łożyska do simsona to koszt koło 80zł (fagi czy jakieś skfy jest ich 6 sztuk)
regeneracja wału i nowa korba powiedzmy ze 100zł
cylinder to koszty jeszcze do końca nie wiadome 300-500zł (zależy od tłoka membrany itp)
łańcuszek i sprzęgło to milionów nie kosztujeTongue do tego jakiś gaźnik większy 21mm to podróbkę dellorto kupisz za 60złTongue wydech przy odrobinie chęci możesz wykonać sam więc średnio wyjdzie wszystko koło 500-700zł więc to taki majątek? ja w silnik do sima wsadziłem prawie 2,5k a jakoś nie mam bogatych starych 20lat życia za sobą i uczę się więc pracy nie mamTongue a to, że projekt jest dla osoby zdecydowanej to chyba sama nazwa mówi za siebieWink

Ale sprzęgło i łańcuszek pasuje z jakiejś lepszej kategorii. Bo nie wiem czy oryginał nie będzie się ślizgać, i czy podkładki pod sprężyny, czy mocniejsze sprężyny wystarczą. Wink Czy nie trzeba będzie dorabiać dodatkowej tarczy, lub większego sprzęgła. Wink Bo łańcuszek w sumie drogo może nie wyjść, bo wystarczył by jakiś mocniejszy. Raczej dobrał by bez problemu od innego modelu.

I wiesz, dla zleceniodawcy to nie jest zabawa, tylko jak gdyby kupno silnika o takiej i takiej mocy. Tongue Prędzej będzie wolał ktoś wsadzić po tych pieniądzach inny silnik. Chodź by AM6. Albo, będzie wolał sam zrobić takie modyfikacje. Wink Chodź, nie wiem. Ja sam nigdy nie chciał bym oddać komuś silnik żeby mi zrobił takie mody. Wolał bym już nieudolnie nawet samemu próbować coś takiego zrobić. Wink

No ale liczę, że uda wam się kogoś znaleźć, bo swoją drogą chciał bym zobaczyć jak taki silnik by sobie radził. Wink Mimo, iż mnie bardziej kręcił by 2 cylindrowy silnik 223. Wink
24-01-2014 23:19:29
Znajdź wszystkie posty użytkownika
pypu140 Offline
Nowy
*


Liczba postów: 9
Imię: Patryk
Skąd: Tarnów
Pojazd: Inny
Post: #22
RE: Cylinder 83ccm na membranie do 223 (jawa 50 ogar 200)
silnik z am6 to jest gówno nie silnik... jeśli jeździłeś kiedyś na tym to wiesz o co mi chodziTongue a samemu nie naszalejesz... to, że masz wiertarkę i pilniki iglaki nie znaczy, że jesteś doświadczony w modyfikacjach tak samo jak to, że masz w domu siłownie nie oznacza, że jesteś pakerem xD liczy się w tej branży doświadczenieTongue

Mój Simson:
Cylek 83/5/2/2 membran 25/34mm by ja
tłok wossner 49mm
dellorto 24mm
skrzynia 5b długa
Kosz s70 i 14z
Sprzęgło z dociskiem 1.8mm
Spawak na 9500obr

http://bikepics.com/members/pypu140/
24-01-2014 23:24:07
Znajdź wszystkie posty użytkownika
[+] 4 użytkowników postawiło piwo pypu140 za ten post.
Romet drajwerV2 Offline
Pomocny użytkownik


Liczba postów: 242
Imię: michau
Skąd: z domu
Pojazd: Romet Chart
Post: #23
RE: Cylinder 83ccm na membranie do 223 (jawa 50 ogar 200)
(24-01-2014 23:24:07)pypu140 napisał(a):  silnik z am6 to jest gówno nie silnik... jeśli jeździłeś kiedyś na tym to wiesz o co mi chodziTongue
potwierdzam :F
Ja to bym chciał troche wiecej o tej skrzyni usłyszec jesli to nie tajemnica
24-01-2014 23:34:16
Znajdź wszystkie posty użytkownika
plusminus Offline
Technik
*


Liczba postów: 1,003
Imię: Iwo
Skąd: Lubelskie
Pojazd: Inny
Post: #24
RE: Cylinder 83ccm na membranie do 223 (jawa 50 ogar 200)
To zadawaj konkretne pytania odnośnie skrzyni. Wszystkiego nie chcę ujawniać od razu.

"Co to jest takie niebieskie pod siedzeniem????

To coś to jest turbina Mixolu, nie grzeb tam bo Ci łapy urwie."

Moje BP
24-01-2014 23:42:37
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Damian4570 Offline
Zaawansowany hardware'owiec
*


Liczba postów: 1,305
Imię: Damian
Skąd: Strzelce Kraj
Pojazd: Romet Kadet
Post: #25
RE: Cylinder 83ccm na membranie do 223 (jawa 50 ogar 200)
Z silnikiem AM6 mam styczność od 3 lat - czy to g***o nie sądzę. Fajnie, że macie pomysły, jednak prawie 1000 zł, to duża kwota Wink Za tyle to ja mam nowy cylek Polini 70 ccm i łożyska na wał do mojej Apy. Może się opłaca, jak ktoś ma nadmiar kasy, albo jest entuzjastą.
AM6 - to bdb silniki, bez porównania lepsze niż silnik os Simsona, czy wspomniany wcześniej 223 - tak, wiem, że taki Simek czy Jawka po sporym tuningu może wyprzedzić moto z AM6 - ale wystarczy tylko ściągnąć blokady z AM6 i Simek i Jawka zostają w tyle, bo wydech to tylko połowa sukcesu, weźcie pod uwagę, że w Simsonie czy Jawce, nie ma takiej elektroniki, więc nie ogranicza ona silników, jak w AM6 Wink Kuzyna RS'ka leci 120 km/h na tym cylku co wspomniałem, a chciałbym zobaczyć Ogara, który też tyle leci best - tak więc zrealizujcie ten projekt, bo sam jestem ciekawy, jak to będzie wyglądało, wrzućcie filmik na YT - i zyskacie chętnych na takie przeróbki Wink



25-01-2014 01:16:00
Znajdź wszystkie posty użytkownika
seba_1239 Offline
Romet Ogar 205
*


Liczba postów: 149
Imię: Sebastian
Skąd: Kowale
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #26
RE: Cylinder 83ccm na membranie do 223 (jawa 50 ogar 200)
Ciekaw jestem rozwoju tego prodżektuBig Grin Jak Wam się uda wycisnąć ~15-20km to szacun Big Grin W sumie z simków wyciągają po 30km więc myślę że te 15km z 223 jest realne.
(25-01-2014 01:16:00)Damian4570 napisał(a):  Z silnikiem AM6 mam styczność od 3 lat - czy to g***o nie sądzę. Fajnie, że macie pomysły, jednak prawie 1000 zł, to duża kwota Wink Za tyle to ja mam nowy cylek Polini 70 ccm i łożyska na wał do mojej Apy. Może się opłaca, jak ktoś ma nadmiar kasy, albo jest entuzjastą.
AM6 - to bdb silniki, bez porównania lepsze niż silnik os Simsona, czy wspomniany wcześniej 223 - tak, wiem, że taki Simek czy Jawka po sporym tuningu może wyprzedzić moto z AM6 - ale wystarczy tylko ściągnąć blokady z AM6 i Simek i Jawka zostają w tyle, bo wydech to tylko połowa sukcesu, weźcie pod uwagę, że w Simsonie czy Jawce, nie ma takiej elektroniki, więc nie ogranicza ona silników, jak w AM6 Wink Kuzyna RS'ka leci 120 km/h na tym cylku co wspomniałem, a chciałbym zobaczyć Ogara, który też tyle leci best - tak więc zrealizujcie ten projekt, bo sam jestem ciekawy, jak to będzie wyglądało, wrzućcie filmik na YT - i zyskacie chętnych na takie przeróbki Wink
Proszę CięBig Grin
Jakiej elektroniki?? Sam mam zapłon z AM6 w simku i jakiś cudów nie ma jeśli chodzi o tą "elektonikę" Big Grin

Romet Ogar 205 1991 http://www.chlopcyrometowcy.pl/showthread.php?tid=5184

Simson S51 Enduro 1990 http://www.chlopcyrometowcy.pl/showthread.php?tid=19561
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-01-2014 01:22:10 przez seba_1239.)
25-01-2014 01:18:09
Znajdź wszystkie posty użytkownika
plusminus Offline
Technik
*


Liczba postów: 1,003
Imię: Iwo
Skąd: Lubelskie
Pojazd: Inny
Post: #27
RE: Cylinder 83ccm na membranie do 223 (jawa 50 ogar 200)
(25-01-2014 01:16:00)Damian4570 napisał(a):  Z silnikiem AM6 mam styczność od 3 lat - czy to g***o nie sądzę. Fajnie, że macie pomysły, jednak prawie 1000 zł, to duża kwota Wink Za tyle to ja mam nowy cylek Polini 70 ccm i łożyska na wał do mojej Apy. Może się opłaca, jak ktoś ma nadmiar kasy, albo jest entuzjastą.
AM6 - to bdb silniki, bez porównania lepsze niż silnik os Simsona, czy wspomniany wcześniej 223 - tak, wiem, że taki Simek czy Jawka po sporym tuningu może wyprzedzić moto z AM6 - ale wystarczy tylko ściągnąć blokady z AM6 i Simek i Jawka zostają w tyle, bo wydech to tylko połowa sukcesu, weźcie pod uwagę, że w Simsonie czy Jawce, nie ma takiej elektroniki, więc nie ogranicza ona silników, jak w AM6 Wink Kuzyna RS'ka leci 120 km/h na tym cylku co wspomniałem, a chciałbym zobaczyć Ogara, który też tyle leci best - tak więc zrealizujcie ten projekt, bo sam jestem ciekawy, jak to będzie wyglądało, wrzućcie filmik na YT - i zyskacie chętnych na takie przeróbki Wink

Mówimy tutaj o dwóch różnych konstrukcjach. Silniku z lat 50-tych, 60-tych oraz końcówki 90-tych. Wyprodukowane zostały one w całkiem innych warunkach, z różnym nakładem finansowym i z różnym doświadczeniem. Są to rózne swiaty. Tuning silników z epoki jest czymś odmiennym i nie dla każdego pojetym. Jeden woli kupić za 5 tysięcy aprilie z am6, drugi woli dać 2 tys za tuning simsona i każdy będzie się nim cieszył. Podatnosć takich silników na tuning jest odmienna. Przy am6 jest to p&p, przy simsonie już trzeba sie znać na rzeczy aby taki przerobić. O silniku 223 nie wspomina, bo to w ogóle kosmos. Big Grin Ogólnie am6 nie jest zbyt trudny,z aawansowany technicznie, naładowany elektroniką, ale jako podstawowy silnik do motoroweru wystarcza. Tego się trzymam i to mi wystarcza. Tuning 223 nie jest jeszcze znany wielu osobom, wiec nie każdy do tego podchodzi tak samo.

"Co to jest takie niebieskie pod siedzeniem????

To coś to jest turbina Mixolu, nie grzeb tam bo Ci łapy urwie."

Moje BP
25-01-2014 01:30:22
Znajdź wszystkie posty użytkownika
[+] 1 osoba postawiła piwo plusminus za ten post.
seba_1239 Offline
Romet Ogar 205
*


Liczba postów: 149
Imię: Sebastian
Skąd: Kowale
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #28
RE: Cylinder 83ccm na membranie do 223 (jawa 50 ogar 200)
(25-01-2014 01:30:22)plusminus napisał(a):  
(25-01-2014 01:16:00)Damian4570 napisał(a):  Z silnikiem AM6 mam styczność od 3 lat - czy to g***o nie sądzę. Fajnie, że macie pomysły, jednak prawie 1000 zł, to duża kwota Wink Za tyle to ja mam nowy cylek Polini 70 ccm i łożyska na wał do mojej Apy. Może się opłaca, jak ktoś ma nadmiar kasy, albo jest entuzjastą.
AM6 - to bdb silniki, bez porównania lepsze niż silnik os Simsona, czy wspomniany wcześniej 223 - tak, wiem, że taki Simek czy Jawka po sporym tuningu może wyprzedzić moto z AM6 - ale wystarczy tylko ściągnąć blokady z AM6 i Simek i Jawka zostają w tyle, bo wydech to tylko połowa sukcesu, weźcie pod uwagę, że w Simsonie czy Jawce, nie ma takiej elektroniki, więc nie ogranicza ona silników, jak w AM6 Wink Kuzyna RS'ka leci 120 km/h na tym cylku co wspomniałem, a chciałbym zobaczyć Ogara, który też tyle leci best - tak więc zrealizujcie ten projekt, bo sam jestem ciekawy, jak to będzie wyglądało, wrzućcie filmik na YT - i zyskacie chętnych na takie przeróbki Wink

Mówimy tutaj o dwóch różnych konstrukcjach. Silniku z lat 50-tych, 60-tych oraz końcówki 90-tych. Wyprodukowane zostały one w całkiem innych warunkach, z różnym nakładem finansowym i z różnym doświadczeniem. Są to rózne swiaty. Tuning silników z epoki jest czymś odmiennym i nie dla każdego pojetym. Jeden woli kupić za 5 tysięcy aprilie z am6, drugi woli dać 2 tys za tuning simsona i każdy będzie się nim cieszył. Podatnosć takich silników na tuning jest odmienna. Przy am6 jest to p&p, przy simsonie już trzeba sie znać na rzeczy aby taki przerobić. O silniku 223 nie wspomina, bo to w ogóle kosmos. Big Grin Ogólnie am6 nie jest zbyt trudny,z aawansowany technicznie, naładowany elektroniką, ale jako podstawowy silnik do motoroweru wystarcza. Tego się trzymam i to mi wystarcza. Tuning 223 nie jest jeszcze znany wielu osobom, wiec nie każdy do tego podchodzi tak samo.

Dobrze gada;D Polać mu!!!drunk

Romet Ogar 205 1991 http://www.chlopcyrometowcy.pl/showthread.php?tid=5184

Simson S51 Enduro 1990 http://www.chlopcyrometowcy.pl/showthread.php?tid=19561
25-01-2014 01:50:16
Znajdź wszystkie posty użytkownika
pypu140 Offline
Nowy
*


Liczba postów: 9
Imię: Patryk
Skąd: Tarnów
Pojazd: Inny
Post: #29
RE: Cylinder 83ccm na membranie do 223 (jawa 50 ogar 200)
Damian4570 jeśli nie wierzysz w potencjał starego silnika zapraszam tym Twoim racingowym 70ccm na rozpoczęcie sezonu na częstochowę chętnie zobaczę Twoją minę gdy Twoje am6 z cylindrem za 8 stówek i z wydechem za drugie tyle (o reszcie osprzętu nie wspomnę) będzie wąchać po wrzuceniu przeze mnie "trójki" w starym simsonie xD przewaga simsona nad am6 jest oczywista... skok tłoka prawie 5mm większy co daje sporo większy potencjał do modyfikacji am6 ma jedynie fajny zapłon (sam taki w simsonie posiadam) i skrzynię (przełożenia) a w simsonie trzeba się pogodzić z dość dużym przeskokiem z 1 na 2 w am6 też sporo modziłem i wiem jak to chodziTongue ogólnie to mogę się podjąć różnorakich ciekawych projektów na silniku 2t najlepiej czegoś czego jeszcze nikt nigdy nie zrobiłTongue

Mój Simson:
Cylek 83/5/2/2 membran 25/34mm by ja
tłok wossner 49mm
dellorto 24mm
skrzynia 5b długa
Kosz s70 i 14z
Sprzęgło z dociskiem 1.8mm
Spawak na 9500obr

http://bikepics.com/members/pypu140/
25-01-2014 12:27:08
Znajdź wszystkie posty użytkownika
kondzio310 Offline
Kondziu
*


Liczba postów: 810
Imię: Konrad
Skąd: Sieroszewice
Pojazd: Inny
Post: #30
RE: Cylinder 83ccm na membranie do 223 (jawa 50 ogar 200)
Ostatnimi czasami, myślałem nad unowocześnieniem 223 , mowa o mocy. Czytająć ten pomysł, to jestem w stanie się tym bardziej zainteresować no i może pokusić się o wasze zdolnośći i doświadczenie bo 500 zł, to aż wcale taki kosmos nie jest, w porónaniu do kosztów samego cylindra/wydechu do am6, czy rotaxa.

Wstępnie panowie jestem zainteresowany Smile,
25-01-2014 13:50:01
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Wątek zamknięty 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Wigry 2 1976 - Remont woj...
Ostatni post: zaz
Dzisiaj 01:19:29
» Odpowiedzi: 15
» Wyświetleń: 623
Rejestracja na białe tabl...
Ostatni post: romek
Wczoraj 23:40:49
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 87
Delta RMR 24 - szarpiący ...
Ostatni post: MacRoial
Wczoraj 23:31:46
» Odpowiedzi: 17
» Wyświetleń: 629
Komar 2352W '78 - Madziar...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 12:41:53
» Odpowiedzi: 22
» Wyświetleń: 2305
czy sie opłaca rame do og...
Ostatni post: romek
Wczoraj 10:21:59
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 70
Współczesny kranik
Ostatni post: romek
Wczoraj 00:19:00
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 206
Ogar 205 dziwny dźwięk z ...
Ostatni post: wazniak96
22-11-2024 11:58:05
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 192
problem z rocznikiem Wigr...
Ostatni post: wigryman
21-11-2024 00:15:11
» Odpowiedzi: 10
» Wyświetleń: 318
Romet sygnał
Ostatni post: sbanys
20-11-2024 09:35:46
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 415
Lub [Z] ramę goła do kom...
Ostatni post: Debesta
20-11-2024 06:08:48
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 141
Witam Panów mam na imię N...
Ostatni post: Debesta
20-11-2024 05:52:11
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 425
Jak zamowcować podnózki d...
Ostatni post: Debesta
20-11-2024 05:46:48
» Odpowiedzi: 13
» Wyświetleń: 554
Przywitanie
Ostatni post: Debesta
20-11-2024 05:32:51
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 94
Kolor Komara.
Ostatni post: łogór 200
20-11-2024 01:37:56
» Odpowiedzi: 18
» Wyświetleń: 19296
Identyfikacja modelu w ce...
Ostatni post: Korczas
19-11-2024 15:02:30
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 125

Reklama