Romet Chart 210
|
Autor |
Wiadomość |
Boszu
Bo na gumie, latać umie!
Liczba postów: 604
Imię: Jacek
Skąd: Kozłówek - Podkarpacie
Pojazd: Inny
|
RE: Romet Chart 210
(20-01-2014 19:44:17)Motorowerzystka napisał(a): (20-01-2014 19:42:01)LukaszzT1 napisał(a): Ja bym nie zmieniał tych błotników,tylko zrobił go na oryginał,byłby ładniejszy ale zrobisz jak będziesz uważać
Już ich nie mam, przydały się komuś innemu do Charta. Nie będę go robić na oryginał, dużo jest oryginałów, mój będzie jedyny w swoim rodzaju
I już podoba mi się twój tok myślenia.
Co do Charta, stan nie najgorszy, ale do najlepszych też nie należy. Grunt, że chodź chce zapalić i ma tą siłę w sobie, aby jeszcze trochę pożyć i pojeździć. Co do remontu, rób wygląda tak jak tobie się podoba, nie patrz na to by to był jakiś mega oryginał, zrób z tego co masz pod ręką, i tak jak ci się podoba.
Ale najpierw jak wiele osób pisze, poważny remont silnika. Bo ta historia z zaspawanym magnetem aż mną dygła. Chodź sam zaspawałem znajomemu, ale sprzęgło. I dlatego że sam tak chciał...
Po za tym Powodzenia w remoncie.
|
|
26-01-2014 18:58:44 |
|
|
Romet drajwerV2
Pomocny użytkownik
Liczba postów: 242
Imię: michau
Skąd: z domu
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Romet Chart 210
(21-01-2014 01:39:39)BigSoft napisał(a): Sporo pracy przed Tobą, nie da się ukryć.
PS. Podejście do tematu w stylu "dałem 300zł za Charta, to szkoda mi kupić nowy wał za 200zł" nie ma za bardzo sensu przy remoncie tego typu pojazdów Ja za swojego dałem 650zł + koszty rejestracji, a spokojnie z 1500 w niego wsadziłem. Czy warto było? Jestem zdania, że tak (mimo, że jeszcze nie było mi dane go wyremontować wizualnie ).
PS2. Chyba kojarzę Cię z innego forum, na którym się trochę udzielałem jakiś czas temu
to ja nie chce liczyć ile moja padlina pochłonęła kasy a dalej wygląda nie oszukujmy sie... jak gówno .
Co do tego charta.
Tego cepa co wał przyspawał do magneta to na publiczny lincz skazac.
Jeśli nie chcesz wymianiac wału teraz to poprostu jeździć aż nie poleci coś wymagającego zdjecia koła magnesowego, gdyż regeneracja takiego wału niemal nie mozliwa i nastawiaj sie na wymiane go i zbieranie pieniedzy Obawiam sie że koło magnesowe po zdjęciu go z zaspawanego wału też będzie wymagało wymiany.
ta śrubka nie podejdzie od gaźnika gm12f1 Muszisz szukac kogos kto sprzedaje 14mc na czesci bo od żadnego innego gaźnika jej nie dopasujesz.
|
|
26-01-2014 20:08:36 |
|
|
gabriel0
☭Ciśniem klamoty do lasu☭
Liczba postów: 1,494
Imię: Tak
Skąd: Góra Kalwaria
Pojazd: Romet 50-T-1
|
RE: Romet Chart 210
"Ten komar za pomału się porusza"
|
|
30-01-2014 23:40:04 |
|
1 osoba postawiła piwo gabriel0 za ten post:1 osoba postawiła piwo gabriel0 za ten post.
Motorowerzystka (04-21-2014)
|
skalpel155
SzpachelMen
Liczba postów: 300
Imię: Mateusz
Skąd: Gołdap
Pojazd: Inny
|
|
31-01-2014 16:34:49 |
|
1 osoba postawiła piwo skalpel155 za ten post:1 osoba postawiła piwo skalpel155 za ten post.
Stachu.G (01-31-2014)
|
Patryk82
Jak sie chce sie, to sie da sie.
Liczba postów: 246
Imię: Patryk
Skąd: Wieluń
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Romet Chart 210
Łan cyl, tu stroke
|
|
31-01-2014 19:59:51 |
|
|
Latos
Sezon trwa cały rok
Liczba postów: 2,004
Imię: Kacper
Skąd: Byszewo (CBY)
Pojazd: Inny
|
|
31-01-2014 20:07:29 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
|
|