jakie macie opinie o wałach współczesnej produkcji ?
|
Autor |
Wiadomość |
skalpel155
SzpachelMen

Liczba postów: 300
Imię: Mateusz
Skąd: Gołdap
Pojazd: Inny
|
RE: jakie macie opinie o wałach współczesnej produkcji ?
(08-01-2014 21:14:15)alek736 napisał(a): 1,A więc jakie macie opinie na temat łożysk z tych zestawów z allegro?
2.Wytrzymają chociaż trochę, nie będzie od razu luzów?
3.Rocznie robię Ogarem jak by co 100km więc mało...
4.Silnik 023 jak by co 
Przegrupowałem Ci to troche
Więc tak:
ad1.zależy jakie zestawy, musisz się dowiedzieć jakiej firmy są one. Ja kupiłem wał to miałem od razu SKF dołączone do zestawu (promocja? uj wie, nie wnikałem, grunt że dobre  )
ad2.To właśnie mniej-więcej zależy od solidności tych łożysk
ad3. Nie ważne czy robisz 100 czy 1000, chyba grunt żeby silnik poskładać na takich częściach aby chodził jak igiełka, a przynajmniej był zbliżony do tego stanu
ad.4 Silnik nie ma znaczenia  Czy 023 czy 027 Jakość to podstawa. Na ujowych częściach złożysz, ujowo będzie chodził i w dodatku krótko
|
|
08-01-2014 21:26:13 |
|
1 osoba postawiła piwo skalpel155 za ten post:1 osoba postawiła piwo skalpel155 za ten post.
alek736 (01-08-2014)
|
kondzio310
Kondziu

Liczba postów: 810
Imię: Konrad
Skąd: Sieroszewice
Pojazd: Inny
|
RE: jakie macie opinie o wałach współczesnej produkcji ?
Widze że temat wsumie 223. Szczerze nowego wału nie miałem, ja kupuje jakiś silnik za 40-60 zł  , i mam go na cześci  no i wałjest zawsze dobry, bo albo jest cylek zatarty, albo coś innego, jakaś awaria, no i Wał to mocna czesc, jeśli była orginalna  , Ale na pewno pojeździ trochę. Chyba że wolisz np. kupić korbę z łożyskami, i dac do regeneracji, też możesz mieć pewność że będzie ok,
|
|
08-01-2014 21:45:08 |
|
|
Boszu
Bo na gumie, latać umie!

Liczba postów: 604
Imię: Jacek
Skąd: Kozłówek - Podkarpacie
Pojazd: Inny
|
RE: jakie macie opinie o wałach współczesnej produkcji ?
Ja tam nie mam dobrych doświadczeń z nowymi wałami w 223. Lepiej tak jak pisze Kondzio... Kupić tanio jakiś stary silnik, albo i dać nawet te 100zł za taki silnik, ale dzięki temu mieć dobry wał! Albo kupić nawet z rozbiórki taki wał. Lepiej 3x po 20zł kupować i za 3-cim razem trafić na perfekt, niż kupić nowy za te 130zł i kupić dziada który rozleci się dosyć szybko zapewne. Chyba że obroty nie przekraczać będą połowy, a Ogar będzie jeżdżony delikatnie i rzadko...
Bo tak jak mój, ciągle pracuje na wysokich obrotach, to szybko padł wał, który z wyglądu był oryginalny, ale zapewne był regenerowany i wsadzone miał lipne łożysko. Bo teraz mam drugi i 100% oryginalny wał w bdb stanie, i jak na razie sprawdzałem luz, i nie ma go wcale, a przejechałem już 2x więcej niż tym poprzednim, i był katowany 5x bardziej niż przy tym poprzednim.
|
|
09-01-2014 18:23:45 |
|
|
nie_mientki
Pomocny użytkownik
Liczba postów: 6,376
Imię: Michał
Skąd: Puławy
Pojazd: Romet 50-T-1
|
|
19-01-2014 00:37:11 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|